Ze mogen wel iets terugkrijgen voor wat ze doen toch?quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:25 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
Ondanks dat ik het top werk vind wat het Dolfinarium doet, komt ze dit natuurlijk wel erg goed uit zo vlak voor het zomerseizoen (= hoop bezoekers). Niet dat dit gepland is/kon worden, maar toch.
Absoluut, ik zeg toch ook niet dat dat niet mag?quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:27 schreef Mercer het volgende:
[..]
Ze mogen wel iets terugkrijgen voor wat ze doen toch?
Ze komen eigenlijk bijna overal.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:41 schreef Cahir het volgende:
Doggerbank:
[ afbeelding ]
Orca's leven best wel in de buurtIk dacht die leven helemaal in the USA bij de noordpool.
Aantal duizend jaar daarvoor was de Noordzee land.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:39 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Doggerbank! Ik had ergens gelezen dat dit tot 3000 jaar geleden dit werkelijk een eiland was (zo groot als Nederland) voordat het verdween in de zee !
Die kans lijkt mij ook erg klein.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:17 schreef foetre het volgende:
Laat dolfinarium maar een groot mooi bassin voor de orca bouwen.Kans dat ie terugzetten in de zee overleefd (word geaccepteerd) lijkt me niet heel erg groot .
quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:52 schreef Mercer het volgende:
Zal wel naar de VS gaan voor een dik bedrag, ze hebben haar al Morgan genoemd.![]()
Ze hebben jaren een Orca (Gudrun) gehad.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:17 schreef foetre het volgende:
Laat dolfinarium maar een groot mooi bassin voor de orca bouwen.Kans dat ie terugzetten in de zee overleefd (word geaccepteerd) lijkt me niet heel erg groot .
Kloptquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:39 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Doggerbank! Ik had ergens gelezen dat dit tot 3000 jaar geleden dit werkelijk een eiland was (zo groot als Nederland) voordat het verdween in de zee !
quote:Als jullie die Orca gevangen houden kunen jullie er op rekenen dat degen die hiervoor verandwordelijk is mij nooit meer zal vergeten. Dit smerige speletje wat jullie spelen om sogenaamd een orca te reden en dan daarna aan het publiek te toonen om meer mensen te treken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |