Nu alleen nog ananas in dit topic en het verdient een sealtje.quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:03 schreef RickoKun het volgende:
[..]
ik na overmorgen
SPEAKING ABOUT OVERMORGEN
ik heb een kankerlange duimnagel en ik heb geen nagelschaar. Volgens mij is ie nu zo'n 0.7 cm wit
Goede rellen waren dat. Maar wat was jou aandeel daarin dan =$quote:
quote:
Geyl, bijt hem eraf.quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:03 schreef RickoKun het volgende:
[..]
ik na overmorgen
SPEAKING ABOUT OVERMORGEN
ik heb een kankerlange duimnagel en ik heb geen nagelschaar. Volgens mij is ie nu zo'n 0.7 cm wit
Mensen die niet weten.quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Goede rellen waren dat. Maar wat was jou aandeel daarin dan =$
Waar beschuldig je me van?quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:03 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
dat moet je aan de fiets vragen
Niet je zusje maar jij sloopt alle fietsen
Vandaag weer hequote:
Jonge alsof ik die details nog weet. Beter zeg je.quote:
Sorry hoor, maar als je naast hem zit...quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:07 schreef Devvie het volgende:
[..]
Vandaag weer he
mail ik iets.. zegt ie na een half uur dat ik hem nog niet mailde
dus ik opnieuw mailen.. zegt ie na 45minuten dat ie het niet kan openen...en ik zat NAAST hem op school
![]()
echt, wat een mongool
Tja .. ict he..quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:07 schreef Devvie het volgende:
[..]
Vandaag weer he
mail ik iets.. zegt ie na een half uur dat ik hem nog niet mailde
dus ik opnieuw mailen.. zegt ie na 45minuten dat ie het niet kan openen...en ik zat NAAST hem op school
![]()
echt, wat een mongool
quote:
Ik moest van WF doorgeven dat dit bazenmuziek is.quote:
datquote:Op donderdag 24 juni 2010 00:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als je naast hem zit...
Geef hem een trap tussen zijn ogen, misschien dat ie dan normaal kan doen?
Ik had hem bijna aan het janken gekregen omdat ik boos deedquote:Op donderdag 24 juni 2010 00:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als je naast hem zit...
Geef hem een trap tussen zijn ogen, misschien dat ie dan normaal kan doen?
Nee, dan wordt het te veel stoer doen. En je kent me: ik ben daar doorgaans niet zo van gediend.quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Jonge alsof ik die details nog weet. Beter zeg je.
We zijn het wel vaak met elkaar eens.quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:11 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik had hem bijna aan het janken gekregen omdat ik boos deedhij ging meteen naar huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |