Je moet eens weten.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:59 schreef cumcumber het volgende:
Hopelijk ben je wel een lekker wijf, anders had ik dit niet willen lezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:01 schreef Japsnars het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu krijg ik nachtmerries
iiiiiiihihihihihihiiiGoogle is your friend, abuse your friends
Deze dan:quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:02 schreef Metalfrost het volgende:
[..]nu krijg ik nachtmerries
iiiiiiihihihihihihiii
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:01 schreef Japsnars het volgende:ja zoiets aleen ik ben helemal kaalgesgorenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Deze dan:ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Google is your friend, abuse your friends
Kan je nu jezelf penetreren?quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:03 schreef Science_fiction het volgende:
[..]
ja zoiets aleen ik ben helemal kaalgesgoren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |