NOOITquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:27 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Zet m ff op foksilver dan is het over...
Holy...quote:BUENOS AIRES - De voormalige Transaviapiloot Julio Poch wordt ervan verdacht medeverantwoordelijk te zijn voor de verdwijning van 615 personen.
Dat zegt rechter Sergio Torres in zijn argumentatie om Poch te blijven vervolgen en in preventieve hechtenis te laten verblijven.
Torres laat ook beslag leggen op geld en goederen van Poch ter waarde van 615.000.000 Argentijnse pesos, grofweg 128 miljoen euro, zo blijkt uit de argumentatie van de onderzoeksrechter.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:27 schreef Danny het volgende:
[..]
uploadde een template naar de verkeerde dir. sjorrie, 't is al laat...
Kut, gemist.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vorige week was cheaper by the dozen 2, die was best leuk
The Guru met Mike Myers? Wat een kankerfilm.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Kut, gemist.
En nu ook The Guru gemist
Nee, dat is The Love Guru snugger.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:31 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
The Guru met Mike Myers? Wat een kankerfilm.
Sowieso .. Mike Myers vind ik al een kankeracteur hoor.. ook in die austin powers films.. vind ze allemaal zwaar kut.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:31 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
The Guru met Mike Myers? Wat een kankerfilm.
Schiet het al op met je meisje?quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, dat is The Love Guru snugger.
Gewoon, The Guru.
Ohja. =$quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, dat is The Love Guru snugger.
Gewoon, The Guru.
Geen kwaad woord over Austin Powers of Wayne's World.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:32 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Sowieso .. Mike Myers vind ik al een kankeracteur hoor.. ook in die austin powers films.. vind ze allemaal zwaar kut.
dat is betalen toch ?quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:33 schreef Demon_Hunter het volgende:
Dus.. al iemand succes op solomio ?
Toch wel.. vind het gewoon kutfilms, met die lilliputter enzo .. vet vage shit allemaal.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:34 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Geen kwaad woord over Austin Powers of Wayne's World.
Nee joh.. laatst had ik nog iemand die 2 messen liet zien haha.quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:34 schreef WillFerrell het volgende:
Ik ga pitten, morgen weer vroeg op.
Nee, wel van een andere chick te horen gekregen dat ze mij knap vond en dat ik ook hartstikke aardig was en dat ik dus niet zo onzeker moet zijn, maarja, ik heb eigenlijk geen momenten waarop ik haar nu kan aanspreken. En msn, tjsa...quote:
Maar je gaat nog wel volledig voor die ene? Morgen haar naar strand vrgen?quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, wel van een andere chick te horen gekregen dat ze mij knap vond en dat ik ook hartstikke aardig was en dat ik dus niet zo onzeker moet zijn, maarja, ik heb eigenlijk geen momenten waarop ik haar nu kan aanspreken. En msn, tjsa...
Jij mag geen vragen naar ons 'klb'ers' stellenquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:37 schreef Demon_Hunter het volgende:
Mensen in dit topic surfen zeker allemaal anoniem op fobo ofnie....
Gast ik zat eerder in dit slowchattopic dan jij hoor.. alleen het werd kenkersaaiquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:38 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Jij mag geen vragen naar ons 'klb'ers' stellen
Ja, ik kan aan niemand anders denkenquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:37 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Maar je gaat nog wel volledig voor die ene? Morgen haar naar strand vrgen?
Uiteraardquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:37 schreef Demon_Hunter het volgende:
Mensen in dit topic surfen zeker allemaal anoniem op fobo ofnie....
#3 [KLB-SC] In ONZ zitten alleen maar prutsersquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:38 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Jij mag geen vragen naar ons 'klb'ers' stellen
Grote jongenquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:39 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
#3 [KLB-SC] In ONZ zitten alleen maar prutsers
hm oke... even geduld dusquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, ik kan aan niemand anders denken![]()
En dat gaat hem niet worden, toetsweek.
Ach joh maak me gek... over die goede ouwe tijden.. KLB sc is altijd bagger geweest, en helemaal sinds de komst van een paar dames die de hoofden van de meeste hier aardig op hol brengen...quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:44 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Grote jongenIk heb het over de hoogtijdagen van de SC... Sinds mijn eerste SC.. 110 of zo niet meer weggeweest..
Mjah, ik moet eigenlijk gewoon vragen wat ze gaat doen in de paar dagen na de toetsweek en voordat ze weggaat. En als ze zegt niets, dan mijn slag slaanquote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:05 schreef Skylark. het volgende:
Fotoboek van Esmerallda17
Kijk dit wandelende lijk game hebben op FOK. Only on FOK!.
Die dames..tsja.. grote praatje sommige maar eckte prikken er doorheenquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:46 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Ach joh maak me gek... over die goede ouwe tijden.. KLB sc is altijd bagger geweest, en helemaal sinds de komst van een paar dames die de hoofden van de meeste hier aardig op hol brengen...
ze = jouw chick of die "andere chick"?quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, wel van een andere chick te horen gekregen dat ze mij knap vond en dat ik ook hartstikke aardig was en dat ik dus niet zo onzeker moet zijn, maarja, ik heb eigenlijk geen momenten waarop ik haar nu kan aanspreken. En msn, tjsa...
DO IT FAGGOTquote:
't Is juist dat het botst als de mannen niet happen op de doorzichtige acties van de dames.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:46 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Ach joh maak me gek... over die goede ouwe tijden.. KLB sc is altijd bagger geweest, en helemaal sinds de komst van een paar dames die de hoofden van de meeste hier aardig op hol brengen...
Nee, die andere dus.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:47 schreef Bragi het volgende:
[..]
ze = jouw chick of die "andere chick"?
quote:
Je helpt haar alleen want anders post ze geen pics... En ik morgen toch niet met trein dus ook geen last van als ze gaat springen..quote:
Gelukkig maarquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Die dames..tsja.. grote praatje sommige maar eckte prikken er doorheen
Hahaquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:48 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Je helpt haar alleen want anders post ze geen pics... En ik morgen toch niet met trein dus ook geen last van als ze gaat springen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |