In het geval van een Japsnarsiaans "FML FM FML".quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ga niet mijn crushes noteren meng.
Is wel leuk hoor ookal hoor je tegenwoordig iedereen over Groningen..quote:
"Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroekquote:
Hoevaak heb ik eigenlijk FML gezegd? Maar 1x toch? of?quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:17 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
In het geval van een Japsnarsiaans "FML FM FML".
Nee.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:18 schreef MouzurX het volgende:
[..]
"Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek. Ik vind hem echt mooi he
![]()
."
quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:17 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
In het geval van een Japsnarsiaans "FML FM FML".
Waar?quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:18 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik je laatst tegenkwam in de trein.
Nee. Maar voor het geval dat een random chick.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Doel je nou dat ik op dezelfde chick als Jap val?
link?quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:19 schreef Allure_ het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAT DIE NIEUWE JILLZ RECLAME![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pfft dan kan ik ook gewoon in de spiegel kijken..quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:19 schreef Allure_ het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAT DIE NIEUWE JILLZ RECLAME![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ram je de grond in, dat je het even weet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Doel je nou dat ik op dezelfde chick als Jap val?
Ik snap je totaal niet meer mang.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:19 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee. Maar voor het geval dat een random chick.
FBPL FBPL FBPL.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ram je de grond in, dat je het even weet.
Hoeft ook totaal niet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik snap je totaal niet meer mang.
Dan moet ik je teleurstellen... Ik was het nietquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:20 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Boh. Daar vraag je me wat. De afgelopen maand.
DARNIT. Mijn e-hossel huzarenstukje valt in duigen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan moet ik je teleurstellen... Ik was het nietBen de afgelopen maand niet in Nederland geweest
De smaak en geur van ijzer.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:21 schreef MouzurX het volgende:
okee ik krijg ineens spontaan een bloedneus..
er is voetbal op tv.. wat films kijkenquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:22 schreef Demon_Hunter het volgende:
Die familiefilms op rtl 4.. ik kop nog liever een trein..
Vorige week was cheaper by the dozen 2, die was best leukquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:22 schreef Demon_Hunter het volgende:
Die familiefilms op rtl 4.. ik kop nog liever een trein..
sorryquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:22 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
DARNIT. Mijn e-hossel huzarenstukje valt in duigen.
Wat een trailer.. ben ff dat programma over joran van der sloot aan het kijken op rtl 4quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:22 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
er is voetbal op tv.. wat films kijken
Zet m ff op foksilver dan is het over...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |