Is er nog een lijst van alle mods die gestopt waren?quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:11 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nee, dan wordt het te veel stoer doen. En je kent me: ik ben daar doorgaans niet zo van gediend.
Wordt dat een echte game? Ziet er niet zo uitquote:
het vertrek van...quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:12 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Is er nog een lijst van alle mods die gestopt waren?
Good luckquote:Op donderdag 24 juni 2010 00:12 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga slapen, wish me luck voor morgen.
Nevermind. Je E-Rel +1000.quote:
Neen, een kudde schapen achter zich aanquote:
Ja dat wordt hetquote:Op donderdag 24 juni 2010 00:13 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wordt dat een echte game? Ziet er niet zo uit![]()
Lijkt me wel vet, soort van happy tree friends
Spot-on.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:49 schreef Croupouque het volgende:
-Iemand opent een topic in het Flora en Fauna-forum dat gewoon niet grappig is, een moderator sluit het.
-Het topic wordt door Danny weer opengegooid omdat het topic is geopend door de altijd spraakmakende Boebiedoe en daarom wél grappig is.
-De Flora en Fauna mods vinden het onterecht dat hun forum gebruikt wordt als de ons-kent-ons vuilnisbak der B-humor, worden niet gerespecteerd voor hun vrijwilligerswerk en stappen op.
-Niemand erkent dat er een kinderachtige domme fout is gemaakt.
-Een groot aantal moderators van andere fora besluit uit steun voor de opgestapte mods te 'staken'.
-Danny is een zenuwinzinking nabij, beseft dat hij het anders aan had moeten pakken maar kan niet meer terug krabbelen.
-Alle stakende moderators worden geband en met grote haast worden nieuwe aangesteld.
-De nieuwe moderators voelen zich extreem gewaardeerd bij het vrijwillig uitoefenen van taken in hun spaarzame vrije tijd.
Waarbij ik aan de kant moet blijven kijken omdat andersquote:Op donderdag 24 juni 2010 00:13 schreef Demon_Hunter het volgende:
jammer he dat er nu niet zo`n lekker relletje uitbreekt.. geen beter vermaakt dan leedvermaak
Dat je het even weet.quote:
Ik trek ze er altijd afquote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:13 schreef reetveter het volgende:
[..]
heeft iemand dat youtube filmpje nog van die neger die de big ball, small ball dance doet. En daarna the mofokking laundry?
Uiteraardquote:Op donderdag 24 juni 2010 00:13 schreef reetveter het volgende:
[..]
Good luck
heeft iemand dat youtube filmpje nog van die neger die de big ball, small ball dance doet. En daarna the mofokking laundry?
Wash the Laundry en Tsjernobyl Kid playing pong zijn meesterlijkquote:
Mental image.quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:14 schreef Devvie het volgende:
[..]
Neen, een kudde schapen achter zich aan
[..]
jaquote:Op donderdag 24 juni 2010 00:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We zijn het wel vaak met elkaar eens.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:15 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik trek ze er altijd af
Maar deze nagel is zo mooi groot, dat ik hem er met een schaartje er vanaf wil hebben
En jouw aandeel is dus dat je hebt gestaakd? Pfoe.quote:
Bazenvideoquote:
Joooeeee!quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:20 schreef wolvendagen het volgende:
oke nu echt dus.![]()
met een duffe kop word ik nooit aangenomen. aju.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |