Ik wel.quote:
Ja eerst wilde ik erin zetten dat ik een baas ben, maar dat weet iedereen al dus ja.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:34 schreef iBenny het volgende:
Hey hallo
Dit topic wil ik niet missen... zo een goeie TT
quote:
Ik wist het niet! Die TT zou echt heul handig geweest zijn voor mij!quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja eerst wilde ik erin zetten dat ik een baas ben, maar dat weet iedereen al dus ja.
verkapte TVP's worden toch verwijderd?quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:34 schreef iBenny het volgende:
Hey hallo
Dit topic wil ik niet missen... zo een goeie TT
Dan weet je het nuquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wist het niet! Die TT zou echt heul handig geweest zijn voor mij!
Ja, maar dus wel net iets later dan dat ik het in een TT zou lezenquote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
verkapte TVP's worden toch verwijderd?
Maar de mijne was heul niet verkapt!quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bedankt voor het melden.. We nemen het mee naar achter
Manager is voor yups met een kleine piemol.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Baas klinkt best suf. Manager is tegenwoordig meer casual.
Tnx beebquote:
Daarom wil ik ook geen manager worden, ik voel me er niet thuis.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Manager is voor yups met een kleine piemol.
Paint?quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:45 schreef iBenny het volgende:
Ik vind dat er voor deze SC wel een goeie, vaste OP moet komen
Iemand ideeën?
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Baas klinkt best suf. Manager is tegenwoordig meer casual.
Kliekvormingquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:45 schreef iBenny het volgende:
Iemand ideeën?
Plakt alvast een mp4 van een dansende pinguin en gaat zingen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kliekvorming
Iedere vaste poster een stukje zingen en in een zelfgemaakt filmpje plempen, verzamelen en in een OP filmpje zetten.
Dan haak ik bij deze afquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kliekvorming
Iedere vaste poster een stukje zingen en in een zelfgemaakt filmpje plempen, verzamelen en in een OP filmpje zetten.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kliekvorming
Je hoeft zelf niet in beeld. We zetten er gewoon een paintfilmpje onder. Gewoon voor de lol, who caresquote:
Ehm, what about mijn naam met allerlei tekenen van adoratie enzo?quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:45 schreef iBenny het volgende:
Iemand ideeën?
Ik kan niet zingen daar gaat het me meer omquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hoeft zelf niet in beeld. We zetten er gewoon een paintfilmpje onder. Gewoon voor de lol, who caresEn het is geheel in stijl van het forumonderdeel!
Helaas is 2011 tegenwoordig wel erg 1998.quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ehm, what about mijn naam met allerlei tekenen van adoratie enzo?
Niemand kent je maakt toch niet uit. Ojawel je gezicht staat in fobo whehe.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kan niet zingen daar gaat het me meer om
Ik wel dan? Mijn collega's schoppen me als ik het doequote:Op woensdag 23 juni 2010 22:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kan niet zingen daar gaat het me meer om
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niemand kent je maakt toch niet uit. Ojawel je gezicht staat in fobo whehe.
je had ook wel gewoon kunnen zeggen dat je me hier liever niet ziet hequote:Op woensdag 23 juni 2010 22:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kliekvorming
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:51 schreef Tha_Erik het volgende:
FOK!Idols, been there, done that, didn't get the t-shirt, which sucked.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:50 schreef iBenny het volgende:
Gewoon allemaal een emmer op ons hoofd zetten, foto maken en daar dan een collage van
lol, nah die was leukquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:51 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ik heb er al 1 ergens met een oranje hoed, dat was genoeg
Staat helaas (quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heb jij meegedaan?
* iBenny gaat zoeken
maar eh, je weet nog wel dat je ingestemd hebt met een duet op een bbq he?quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:51 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Buiten dat of je me nu wel of niet kent van gezicht, ik doe dat andere mensen niet aan
trusten CAquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:52 schreef charmed_angel het volgende:
WeltrustenIK ga slapen, morgen vroeg eruit, want ik moet fietsen
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:52 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:52 schreef charmed_angel het volgende:
Nou , dan maar een icoontjes OP.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:51 schreef gomi het volgende:
[..]
je had ook wel gewoon kunnen zeggen dat je me hier liever niet ziet he
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Staat helaas (!) weer privé, mijn gezang.
Ja maar aangezien ik nog moet rijden erna wordt er niet gedronken dus denk niet dat dat hem gaat wordenquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:53 schreef gomi het volgende:
[..]
maar eh, je weet nog wel dat je ingestemd hebt met een duet op een bbq he?
lol, bange poeperd gewoon hequote:Op woensdag 23 juni 2010 22:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar aangezien ik nog moet rijden erna wordt er niet gedronken dus denk niet dat dat hem gaat worden
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heul niet...
Ik kan gewoon alles in XFA zien hoor
Ik durf niets meer te roepen, meest ontopic OP ooit wordt afgeserveerdquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
geen icoontjes OP
wel iets origineels
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
geen icoontjes OP
wel iets origineels
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ehm, what about mijn naam met allerlei tekenen van adoratie enzo?
Ik ben voorquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hoeft zelf niet in beeld. We zetten er gewoon een paintfilmpje onder. Gewoon voor de lol, who caresEn het is geheel in stijl van het forumonderdeel!
ik hou van retroquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Helaas is 2011 tegenwoordig wel erg 1998.
Oh maar toch niet mijn inzendingquote:
Ik kan wel even verder achter kijken hoorquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh maar toch niet mijn inzending.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh maar toch niet mijn inzending.
slaap lekker!quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:52 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb 'm op mijn youtubeaccount privé gezetquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan wel even verder achter kijken hoor
Yikes, wat doet mijn hoofd zo groot in beeldquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:00 schreef iBenny het volgende:
http://www.youtube.com/v/rYsDRgq2v80
Op prive zetten![]()
Ik heb al een ander linkje die het wel doetquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Yikes, wat doet mijn hoofd zo groot in beeld!
You have been youp0wned.quote:
Thats it, ik verwijder het filmpje welquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb al een ander linkje die het wel doet
Eigenlijk ga ik maar slapen....quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Eigenlijk ga ik maar slapen....
Trusteen een
voor de dames
Ach, man, piep niet. Ik zing way slechterquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Thats it, ik verwijder het filmpje wel!
quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Thats it, ik verwijder het filmpje wel!
Ja, als youtube het niet gewoon fatsoenlijk prive zet dan moet het maar wegquote:
Dat is wel raar jaquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, als youtube het niet gewoon fatsoenlijk prive zet dan moet het maar weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |