Waarom is er een FOK!-chat?quote:ChanServ [#FOK] Welkom in FOK!'s eigen chatkanaal. Onze regels zijn simpel: doe normaal, dan doen wij het ook! Dit is geen datingkanaal, dus val onze users niet lastig.
22:18 Skylark ey zijn er e-chicks hier?
22:18 *** Glacier quit (Quit:)
22:18 vuvuzela nee
22:18 Skylark verdomme
22:18 vuvuzela alleen oude vieze mannen
Vaginasnor lijkt me best echt.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:21 schreef nattermann het volgende:
Op FOK! zitten alleen maar mannen. De vrouwen die hier geregistreerd zijn zijn bots.
Oh Vaginasnor. Ja natuurlijk ben ik dat.quote:
Dan is mijn liefde voor jou groot.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oh Vaginasnor. Ja natuurlijk ben ik dat.
Daar staat hij nog steeds.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Penisbaard het volgende:
Waar staat de chatknop dandat stond eerst altijd ergens bovenaan
Nee, want niet grappig.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:30 schreef Lakitu het volgende:
Mag ik jullie lovebaby, Hermafrodietbakkebaard, zijn?
Beter steel jij de eer van iemand anders dan mijquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oh Vaginasnor. Ja natuurlijk ben ik dat.
Nu twijfel ik weer of je echt bent.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:13 schreef Vaginasnor het volgende:
[..]
Beter steel jij de eer van iemand anders dan mij!
Ik vertrouw jou ook, doe jij dat ook eens bij mij!quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:14 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Nu twijfel ik weer of je echt bent.
Pics ?quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:16 schreef Vaginasnor het volgende:
[..]
Ik vertrouw jou ook, doe jij dat ook eens bij mij!
Gvd je woont in Ijmuiden?quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:20 schreef Skylark. het volgende:
Ik dus e-chicks willen gaan versieren en waar doe je dat anders dan op een chat. Dus ik dacht, FOK! heeft een eigen chat, daar zitten vast genoeg 16/m/ijmuiden die sexygirl16 heten.
Dus ik naar die chat, beetje cool doen:
[..]
Waarom is er een FOK!-chat?
Klacht: Chat zonder e-chicks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |