Niet om aan te horen!quote:
Nieuwe single van the vengaboys (ja, ze zijn terug):quote:
Rocket to your anus.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nieuwe single van the vengaboys (ja, ze zijn terug):
quote:
de vorm van de raket gezien in de clip?quote:
boeiequote:Op woensdag 23 juni 2010 22:17 schreef BillsGate het volgende:
Wel jammer dat ome Wessel niet meer achter de knoppen van de BengaBoys zit...
Nee, kijk ik niet naar.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
de vorm van de raket gezien in de clip?
Dan zal ik je verklappen dat de raket de vorm heeft van een fallus incl ballenquote:
Ik dacht al dat het aan mij lag dat ik dat zag.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dan zal ik je verklappen dat de raket de vorm heeft van een fallus incl ballen
Moet passenquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dan zal ik je verklappen dat de raket de vorm heeft van een fallus incl ballen
quote:
Ik las het ook net! Ongelofelijk!quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:26 schreef ArTiC het volgende:
[WBD] Langste tenniswedstrijd ooit nog niet voorbij
Nicolas Mahut en John Isner hebben er zin in op Wimbledon. De twee tennissers begonnen gisterenmiddag aan hun eerste ronde partij en zijn nog steeds niet klaar. Gisteren werd de wedstrijd vanwege de duisternis gestaakt, vandaag gebeurde dat bij een 59-59 stand in de vijfde set.
![]()
Al ruim 10 uur duurt die wedstrijd
nietus, ik geloof hetquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:26 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik las het ook net! Ongelofelijk!
Ik dacht dat de studenten van 3 huizen verder zwetsten, maar het is dus echt waarquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:26 schreef ArTiC het volgende:
[WBD] Langste tenniswedstrijd ooit nog niet voorbij
Nicolas Mahut en John Isner hebben er zin in op Wimbledon. De twee tennissers begonnen gisterenmiddag aan hun eerste ronde partij en zijn nog steeds niet klaar. Gisteren werd de wedstrijd vanwege de duisternis gestaakt, vandaag gebeurde dat bij een 59-59 stand in de vijfde set.
![]()
Al ruim 10 uur duurt die wedstrijd
Dat was natuurlijk ook redelijk stom van die jongeren.quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:55 schreef FUFR het volgende:
zomer is tof, tenzij je besluit 's avonds even het spoor over te steken, dan is de zomer wel voorbij
Mja, en dat voor een feestje....quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:55 schreef FUFR het volgende:
zomer is tof, tenzij je besluit 's avonds even het spoor over te steken, dan is de zomer wel voorbij
Ik ben ook gaar maar moet nog een paar dagen even doorwerken en dan is de ergste ellende voorbij.quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:47 schreef Levitation het volgende:
Hoi! Ik ben GAAAAAAAR, kan niet slapen met al dat licht en die warmte.
Maar dat neemt niet weg dat ze zomer tof is.
Volgend jaar hebben we er geen last meer van, dan hebben we erko.
Dan kun je beter laatste wordenquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:25 schreef Inu het volgende:
[..]
Nja, het is nog niet afgelopen he. Kan ook nog eenalaatste worden
op zeker, niet minder treurig maar wel heel stom.quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:00 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk ook redelijk stom van die jongeren.
Dat is hip!quote:
Trudoplein? Wordt wel mooiquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:02 schreef Blueman het volgende:
Het is dat ik een dagdienst heb, anders had ik allerlei dingen naar buiten gedonderd..
Zijn hier nog steeds met het plein bezig.. oftewel er zijn nu een plantenbak of 5 geplaatst.. en bij 2 komen bankjes... en 2 weken geleden hadden ze me al wakker gemaakt met het slijpen... vandaag wederom want het zitvlak moet er nog op en daar hebben ze een herriemachine voor bij !
Daar heb je meer aan dan aan een voetbalquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:33 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben ook een keer laatste geworden van de poel! Toen won ik een boekje voetbal voor dummies
Bij ons krijg je E18,50 als troostprijs, gelijk aan de 5de plaats.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:37 schreef Inu het volgende:
[..]
Daar heb je meer aan dan aan een voetbal![]()
shit ja. en nu?quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:06 schreef amaranta het volgende:
Zo, ff anderhalf uur in een tunnel gelegen
MRI van dinsdag gaat niet door. Dus vandaag min of meer gehad. Dus ook met contrastvloeistof. Voelde dr niks van.
Nadeel is wle dat ik nu geen borstvoeding mag geven, en tot morgen alle voeding mag afkolven en weggooien.
kan, maar er stond nog voeding in de vriezer, dus die heb ik er ff uitgehaald.quote:
Anders gebruik je even de voetgangerstunnel niet en laat je je met zn 35en overrijden door een treinquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:29 schreef febster het volgende:
Anders tennis je even 10 uur op Wimbledon en kom je in de 5e set tot 59-59
Hehehequote:Op donderdag 24 juni 2010 11:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
Anders gebruik je even de voetgangerstunnel niet en laat je je met zn 35en overrijden door een trein
is dat voor je hernia? Wanneer krijg je de uitslag?quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:06 schreef amaranta het volgende:
Zo, ff anderhalf uur in een tunnel gelegen
MRI van dinsdag gaat niet door. Dus vandaag min of meer gehad. Dus ook met contrastvloeistof. Voelde dr niks van.
Nadeel is wle dat ik nu geen borstvoeding mag geven, en tot morgen alle voeding mag afkolven en weggooien.
Ja, lijkt mij niet prettig nee.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:32 schreef febster het volgende:
[..]
Hehehe. Beetje GTA stijl met de trein idd. Zal wel een rotzooi zijn geweest trouwens
.
ga voor safe en doe het au bain MARIE(!) EINZ!quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
kan, maar er stond nog voeding in de vriezer, dus die heb ik er ff uitgehaald.
Alleen weet ik dus niet hoe je borstvoeding op moet warmen![]()
Want meestal geef ik het rechtstreeks, en heb nog nooit afgekolfde voeding gegeven.
opeens weet je het: je zegt je baan als treinwasser opquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:32 schreef febster het volgende:
[..]
Hehehe. Beetje GTA stijl met de trein idd. Zal wel een rotzooi zijn geweest trouwens
.
Ik heb een flessenwarmer die ook au bain marie doetquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:39 schreef FUFR het volgende:
[..]
ga voor safe en doe het au bain MARIE(!) EINZ!
ja dat kan ookquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb een flessenwarmer die ook au bain marie doet
ik kan je eierdoos hier horen rammelenquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:51 schreef Inu het volgende:
Aah, collega was hier net met haar eerste baby
Ik vond het een darwinaward. Falers.quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:55 schreef FUFR het volgende:
Gelukkig wint mn verstand het nog wel van de eierstokkenquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:57 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik kan je eierdoos hier horen rammelen
Waarom zet je er 'eerste' bij?quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:51 schreef Inu het volgende:
Aah, collega was hier net met haar eerste baby
Hoe lang moet ik dan wachten? Ik wil graag verder lezen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:58 schreef FUFR het volgende:
FEBBIE!
Er blijkt nogal wat mis te zijn met de nieuwste versie van de iPhone. Het apparaat is deze week in de Verenigde Staten geleverd aan mensen die het apparaat online besteld hadden, maar veel vroege kopers hebben een paar grote problemen bij de smartphone ontdekt.
Please Wait ... (alleen voor Levi)
Zo lijkt de externe antenne niet zo goed te werken als Applebeweert. Rondom de iPhone 4 zit een metalen strip die als onderdeel van de GSM- en WiFi-antenne fungeert. Veel gebruikers blijken last van bijzonder slecht ontvangst te hebben zodra ze de metalen strip aanraken. Gadgetblog Gizmodo heeft al tientallen klachten ontvangen over dit probleem. De ontvangst is prima als de telefoon onaangeroerd blijft, maar zodra de gebruiker hem oppakt, gaat het signaal verloren.
Uit de klachten op Gizmodo wordt duidelijk dat het probleem vooral zit bij het onderste deel van de telefoon. Zodra de gebruiker deze aanraakt samen met de linkerzijkant, wordt de ontvangst gestoord. Dat is zelfs te zien aan de ontvangstmeter bovenin beeld op de iPhone. Op YouTube zijn diverse filmpjes te zien waarin eerst vier of vijf balkjes in het metertje te zien zijn, maar als de iPhone aangeraakt wordt, neemt dit af tot één balkje. Bekijk hier een voorbeeld.
Gizmodo verzamelde eveneens klachten over gele plekken die op het scherm van de iPhone 4 te zien zijn. Hoe deze plekken op de schermen terecht zijn gekomen, is onduidelijk. Ook is het niet bekend of dit probleem verband houdt met een eerder probleem met iMac-computers van Apple. Vorig jaar lanceerde het bedrijf een nieuwe versie waarop veel kopers ook al dezelfde soort gele plekken zagen. Apple bracht een softwareoplossing voor deze schermproblemen uit.
GO!quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:21 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hoe lang moet ik dan wachten? Ik wil graag verder lezen.
Ja, omdat het erg leuk is voor der dat het is geluktquote:
Dan al helemaal overbodig>quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:05 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, omdat het erg leuk is voor der dat het is geluktWas nogal een moeizaam proces namelijk...
Voor haar is het erg leukquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dan al helemaal overbodig>
Dus als Klaasje met haar zesde kind komt is het minder leuk?
Ze komt met haar baby, klaar.
mijn 2de kind is idd minder leukquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:08 schreef Inu het volgende:
[..]
Voor haar is het erg leukAlles gewoon nieuw en erg gewenst
Mijn kinderen zijn net zo gewenst hoor. Ik heb geewoon het geluk dat ik makkelijjker zwanger raak.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:08 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh, maar dat zeg ik ook niet. Het is net zo erg leuk als iemand een baby krijgt met minder moeite en die moeders gun ik het ook van harte, maar mijn collega gun ik het ook gewoonquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mijn kinderen zijn net zo gewenst hoor. Ik heb geewoon het geluk dat ik makkelijjker zwanger raak.
heb daar beetje moeilijk mee, ik vind het heel vervelend als mensen super moeilijk kinderen krijgen, maar die kinderen zijn net zo gewenst als die van moeders die wel makkelijk zwanger raken, denk ik dan
Ja, die kwam niet eens vragen om een cakejequote:
http://refoweb.nl/nieuws/(...)vinder-vuvuzela.htmlquote:Zuid-Afrikaanse Evangelische kerk uitvinder vuvuzela
Een Zuid-Afrikaanse Evangelische kerk is als uitvinder van de vuvuzela erkend, schrijft het belgische Het Laatste Nieuws. De Zulu amaNazareth kerk sloot vandaag een akkoord met de officiële fabrikant van de plastic versie van de lawaaitrompet."De illegale fabrieken sluiten, wordt onze eerste bekommernis", zegt woordvoerder Enoch Mthembu. "In China worden vuvuzela's voor spotprijzen geproduceerd. Dat kan niet. De vuvuzela is een Zuid-Afrikaans instrument en moet hier gemaakt worden." Neil van Schalkwyk, baas van Masincedane Sport, dat de vuvuzela tien jaar terug op de markt bracht, bevestigde dat er een compromis bereikt werd met de kerk, die al vijf jaar probeert een deel van de koek te krijgen.
quote:dehogeschoolede Om 14u begint CHE-voetbaltoernooi in stadion de Wageningse Berg. Aansl. NED-KAM. Join the club! http://bit.ly/bn5QFk (intranet) #CHEtoernooi
zeker als het veel moeite heeft gekostquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:08 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, want voor de mensen waarbij het geen moeite heeft gekos was de lol er al snel vanaf. Niet elke omdedag verplicht neuken.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:55 schreef FUFR het volgende:
[..]
zeker als het veel moeite heeft gekost
Evangelische kerk in ZA en de grefo's in de polder hebben dan ook geen zak met elkaar te maken.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:32 schreef Inu het volgende:
Mag ik jullie even wijzen op het mooie staaltje refo-werk:
Voetbal is slecht: http://www.geenstijl.nl/archives/images/refowebmirror.html
Maar door Vuvuzela's kun je wel geld verdienen:
[..]
http://refoweb.nl/nieuws/(...)vinder-vuvuzela.html
En in een stadion kijken mag ook:
[..]
Ama, zit je jezelf nu een complex aan te praten omdat je geen probleem hebt?quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, want voor de mensen waarbij het geen moeite heeft gekos was de lol er al snel vanaf. Niet elke omdedag verplicht neuken.
mijn maat zn vriendin heeft zich jaren laten volblaffen, geen succes.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, want voor de mensen waarbij het geen moeite heeft gekos was de lol er al snel vanaf. Niet elke omdedag verplicht neuken.
Nee hoor.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:13 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ama, zit je jezelf nu een complex aan te praten omdat je geen probleem hebt?
Wel vreemd dan dat ze het toch op hun website zettenquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:11 schreef Levitation het volgende:
[..]
Evangelische kerk in ZA en de grefo's in de polder hebben dan ook geen zak met elkaar te maken.Grefo's zien gewoon alles als duivels, SGP-ers hebben ook geen tv thuis. In die kringen heet een tv ook een "duivelskastje".
Ik vind het echt heel erg dat het niet iedereen gegeven is.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:15 schreef FUFR het volgende:
overigens is FrauFUFR ook aangeteld de eerste keer dat ik riep dat ze maar es zwanger moest worden.
Ik hou voortaan mijn mond..
ja maar skatje, dat hoeft toch echt niet hoor.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik vind het echt heel erg dat het niet iedereen gegeven is.
Maar ik merk, en ook in mijn eigen omgeving, dat ik me haast moet gaan excuseren, omdat het hier sneller ging.
Ik durf bijvoorbeeld in bijzijn van die persoon al niet eens meer over mijn kinderen te praten, omdat ik gewoon zie hoe pijnlijk het voor haar is.
En ben écht niet iemand waarbij het in elk gesprek om haar kinderen gaat. Graag niet zelfs.
en dan ook nog even eerst een paar miskramen krijgen (aanvulling op eerder verhaal)quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:21 schreef amaranta het volgende:
Maar, wat Fuf zeg, ik heb misschien wel makkelijk praten.
Desalniettemin zijn mijn kinderen nét zo gewenst als de kinderen van iemand bij wie het moeizamer is gegaan.
Ik denk niet dat daarin een overtreffende trap is, of zou moeten zijn.
Dat dus.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:24 schreef FUFR het volgende:
Kinderen zijn altijd gewenscht, bij jou, bij hen, bij ons, bij Inu
Ze wil in haar nieuwe tour, lijken in gaan zettenquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:29 schreef FUFR het volgende:
gek he dat je op je bek gaat als je je zo kleedt.
[ afbeelding ]
moet ze die duitser ff bellen, die heeft containers vol.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ze wil in haar nieuwe tour, lijken in gaan zetten
Oh, bij mij zijn kinderen zeker gewenst, alleen nu nog nietquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:24 schreef FUFR het volgende:
[..]
en dan ook nog even eerst een paar miskramen krijgen (aanvulling op eerder verhaal)
Kinderen zijn altijd gewenscht, bij jou, bij hen, bij ons, bij Inu
ik kan haast niet wachten op jouw aanstaande topicsquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:36 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh, bij mij zijn kinderen zeker gewenst, alleen nu nog niet
Durf ik te zeggen dat ik nu echt super weinig weeg, en zelfs meer ben affgevallen dan ik hoopte!quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:47 schreef FUFR het volgende:
[..]
- hoe kom ik van de zwangerschapskilo's af (tussen de 10 en 30 kilo is normaal)
Ik ben niet zo van de topics en over mn gewicht maak ik me al helemaal niet drukquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:47 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik kan haast niet wachten op jouw aanstaande topics
- help, ik krijg een buik!
- help, ga ik uitscheuren?
- hoe kom ik van de zwangerschapskilo's af (tussen de 10 en 30 kilo is normaal)
wehehehe
pregnant first you becomequote:Op donderdag 24 juni 2010 15:50 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de topics en over mn gewicht maak ik me al helemaal niet druk
quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
Durf ik te zeggen dat ik nu echt super weinig weeg, en zelfs meer ben affgevallen dan ik hoopte!
JA! Dat durf ik.
57 kg zei de weegschaal vanmorgen
Mijn streefgewicht! (was 57,5)
gefixdquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:50 schreef FUFR het volgende:
zo, alles staat klaar!
ontwerp in hoofd, check!
koffie, check!
pc klaar, check
start photoshop op klik een crappy snelkoppeling aan....
"dit programma kan niet worden gevonden, wilt u de snelkoppeling verwijderen.''
Merde, iets te enthousiast ruimte gekweekt op mn schijf.
iddquote:
ook haast een halve levi.quote:
Fixing skills, I haz them tooquote:
ja natuurlijk. Ben je in een boetedoening bui of zo?quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Moet ik me zeker ook daar voor verontschuldigen?
Nee, nee, nee.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:13 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja natuurlijk. Ben je in een boetedoening bui of zo?
ongesteld? Niet gegeten? Geen beurt gehad?
your skillz are corrupt.quote:
Jij bent allemaal aan het mekkeren, ik niet!quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Moet ik me zeker ook daar voor verontschuldigen?
Das heul niet. Jullie begrijpen mij gewoon niet.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:38 schreef Levitation het volgende:
[..]
Jij bent allemaal aan het mekkeren, ik niet!
Kloptquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:38 schreef amaranta het volgende:
[..]
Das heul niet. Jullie begrijpen mij gewoon niet.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
Fijn dat we het daar wél over eens zijn.
ohnee, toch nietquote:
en nu heb je krullen?quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:23 schreef amaranta het volgende:
[ [url=http://www.webcentre.nl/whiplashdebaas//media/scan%20fotos/Foto20MRI[1].jpg]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
zo'n ding had ik ook om mn hoofd vanmorgen
Daaaaaaaagquote:
Ifaaliëquote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:02 schreef Levitation het volgende:
Ok, ik ga! Fijne avond allemaal!
net ontsnapt toevallig?quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
nee, de mriscanner bleek een snelbruiner en nu heb ik gevangenisgezicht
en wie heeft er gewonnen?quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:04 schreef ArTiC het volgende:
Die tennispartij op Wimbledon is uiteindelijk 70-68 geworden
quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:03 schreef amaranta het volgende:
Op nu.nl vond ik dit.
DEN HAAG - De waardeaanduiding op postzegels, die er in Nederland al op staat sinds de postzegel bestaat, verdwijnt.
© Chris HeijmansTNT Post komt op 1 juli met postzegels waar het cijfer 1 of 2 op staat, of de aanduiding Europa of wereld. Dat maakte TNT Post donderdag bekend.
De nieuwe postzegels blijven altijd geldig en het wordt voor TNT makkelijker om eventuele prijsveranderingen door te voeren. ''Dan hoeven mensen niet meer bij te kopen en bij te plakken'', aldus een woordvoerster.
Tarieven
Vooralsnog blijven de tarieven ongewijzigd. Op postzegels voor brieven of kaarten tot 20 gram binnen Nederland staat voortaan het cijfer 1, waar dat nu nog het bedrag 0,44 euro is.
Voor zendingen tot en met 50 gram binnen Nederland zijn voortaan postzegels met het cijfer 2 bestemd die een waarde van 0,88 euro vertegenwoordigen.
Post voor Europa krijgt een Europa-zegel, die momenteel 0,77 euro kost. Voor bestemmingen buiten Europa komt de wereldzegel, die 0,95 euro kost.
De oude postzegels met waardeaanduiding in euro's of guldens blijven ook te gebruiken. De voordelige kerstzegel blijft ook bestaan; die krijgt voortaan de naam 'December'.
`moet je gewoon bijplakken hoor als men de prijzen verhoogt..quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:34 schreef amaranta het volgende:
Of je slaat 2000 velletjes in zodra ze verkocht worden. Dan weet je zeker dat jij er maar 44 cent voor hebt betaald.Ze zullen toch niet in prijs dalen.
Dat is niet waar.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:47 schreef FUFR het volgende:
[..]
`moet je gewoon bijplakken hoor als men de prijzen verhoogt..
ik bedoel, als zij bepalen dat 2 voortaan 55 cent is, mag je nog steeds 11 bijplakken.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat is niet waar.
Er staat een op, en die 1 is gelijk aan de prijs die er op dat mment voor geld.
Zij kunnen hooguit aan de afbeelding zien in welk jaar je ze hebt gekocht.
Op binnenlandse post moeet een 1.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:50 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik bedoel, als zij bepalen dat 2 voortaan 55 cent is, mag je nog steeds 11 bijplakken.
Ik denk de enige reden van deze actie is het voor de klant nog onduidelijker maken.
Als jij VANDAAG 3000 zegels met een 1 koopt.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:51 schreef FUFR het volgende:
De nieuwe postzegels blijven altijd geldig en het wordt voor TNT makkelijker om eventuele prijsveranderingen door te voeren. ''Dan hoeven mensen niet meer bij te kopen en bij te plakken'', aldus een woordvoerster.
dus wel met oude zegels
+ ik leen van jou een 2 zegel die je dit jaar hebt gekocht maar de prijzen zijn inmiddels verhoogd.
Dan hang you er in.
ja maar dan betaal je toch meer voor dat velletje?quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
Op binnenlandse post moeet een 1.
Dus als jij nu een velletje koopt met 1en.
Kunnen zij de prijs verhogen, maar 1 blijft 1.
JAHA, maar dat betwijfel ik dus.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
Als jij VANDAAG 3000 zegels met een 1 koopt.
En zij voeren morgen een prijsverhoging door.
Dan blijven de zegels die jij vandag hebt gekocht toch gewoon geldig?
doe dat dan, over 10 jaar heb je spijt misschien dat je dat niet hebt gedaanquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
Als jij VANDAAG 3000 zegels met een 1 koopt.
En zij voeren morgen een prijsverhoging door.
Dan blijven de zegels die jij vandag hebt gekocht toch gewoon geldig?
Als je hem NA DE PRIJSVERHOGING koopt wel ja.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:54 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja maar dan betaal je toch meer voor dat velletje?
Lekker makkelijk, alleen voor TNT dan.
Ik gebruik een frankeermachine dus mij raakt het verder niet.
Ik flikker post op de balie, flirt even met de baliedame in het gebouw en loop weer weg.
klaar.
Ik ga ook geen 3000 postzegels kopen.quote:
welles gedacht aan een frankeermachine of een miniprinter met zegels?quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ga ook geen 3000 postzegels kopen.
Maar ik verstuur best veel post.
Dus 10 velletjes misshcien wel.
ja. Ik bewaar wel een postzegel hoor.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:58 schreef FUFR het volgende:
nu is het toch ook zo dat als TNT zegt het is 50 cent, dus moet je 6 ct bijlikken.
Ik gleuf er geen reet van dat je zegels, gekocht in 2010, in 2012 nog geldig zijn tegen de prijs van 2010.
Dat gaat volledig tegen het geloof van de TNT in. Maar laten we dit over 2 jaar even testen.
Haal jij effe wat velletjes?
Zoveel post nou ook weer niet.quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:00 schreef FUFR het volgende:
[..]
welles gedacht aan een frankeermachine of een miniprinter met zegels?
Hardstikke handig, niet meer naar de AH om zegels te halen enzo.
Oh en we hebben een andere dokter vanaf volgende week.
Op formulier: Reden inschrijving: Niet meer welkom wegens reisafstand welke in 20 jaar niet veranderd is
quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:01 schreef amaranta het volgende:
Zo, nog even een keer voor JanLul kolven.
Ik help wel ff zoekenquote:
Blijven jullie daarover mekkeren?quote:
beterschap voor het koppige mens.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:05 schreef Stormqueen het volgende:
SQ-oma ligt in het ziekenhuis... Ze was gestruikeld, heup gebroken en heeft 4 uur op de grond liggen denken dat de pijn wel weer over zou gaan voordat ze de ambulance belde. Koppige ouwe mensen![]()
das inherent aan de leeftijd en het vallen, Heupen lijken wel in de aanbieding zo vaak hoor ik het.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:15 schreef Stormqueen het volgende:
Ze krijgt vandaag een nieuwe heup. Wel sneu hoor
eenschquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:20 schreef FUFR het volgende:
[..]
das inherent aan de leeftijd en het vallen, Heupen lijken wel in de aanbieding zo vaak hoor ik het.
DE nieuwe heup is geen probleem, vaak wel de recovery.
Beetje in de gaten houden dus.
dat snap ik. Komt ook wel goed. Vind t alleen sneu dat ze nu moet herstellen, lijkt me best zwaar.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:20 schreef FUFR het volgende:
[..]
das inherent aan de leeftijd en het vallen, Heupen lijken wel in de aanbieding zo vaak hoor ik het.
DE nieuwe heup is geen probleem, vaak wel de recovery.
Beetje in de gaten houden dus.
ik snap deze post nietquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:41 schreef FUFR het volgende:
whehehe, net huisbezoeks gedaan..
Maar iek ziet in sguldsaneer.
ik: nee hoor.
hij: ja maar ik gevraagd.
ik; das niet hetzelfde..
klacht: mensen die niet doorhebben dat te saneren mensen gewoon onlijn opzoekbaar zijn
geeft niks meisjequote:
en die omzet!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:54 schreef Blueman het volgende:
Goh, het is vandaag al 1 jaar geleden dat Michael Jackson is overleden...
Dat is snel gegaan...
Ja ook dat ja!quote:
* snijdt polsen door..quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:04 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ja ook dat ja!
Op nu.nl stond al een verhaal dat hij dood meer oplevert dan toen hij levend was.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:41 schreef FUFR het volgende:
klacht: mensen die niet doorhebben dat te saneren mensen gewoon onlijn opzoekbaar zijn
als je de geboortedatum en naam weetquote:
maak anders ff een backupquote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:16 schreef FUFR het volgende:
[..]
als je de geboortedatum en naam weet
mooi he internets
Heb je in Outlook ingesteld dat MS Wordt je maileditor is of Outlook zelf?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:37 schreef FUFR het volgende:
Artje, help
ik blijf, wat ik ook doe in mijn mail een ц zien als er bijvoorbeeld een ö hoort te staan...
das kut.
Ik heb het in outlook, maar niet in Wurt, das het rare.
volgens mij meel ik in Uitkijk.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Heb je in Outlook ingesteld dat MS Wordt je maileditor is of Outlook zelf?
Dat vroeg hij niet!quote:
Benieuwd wat onze Artic gaat vertellen!quote:
mwaah, ik eigenlijk ook welquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:14 schreef Blueman het volgende:
[..]
Benieuwd wat onze Artic gaat vertellen!
Er was eens een leeg kratje bier...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:14 schreef Blueman het volgende:
[..]
Benieuwd wat onze Artic gaat vertellen!
En die zorgde voor weinig vertier...quote:
oh je kent het verhaal alquote:
los het maar op, krat bier staat klaar.quote:
Nah, of het dezelfde is weet ik niet...quote:
das geen oplossings, das een workaround!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:37 schreef ArTiC het volgende:
Maar FLUFFIEBBQMMWGBMOMZGLOLROFLCOPTER, stel gewoon Word in als mail editor, veul hendiger, mooier etc
Extra, opties, derde tabblad (in het engels heet het: Mail format) en dan het vinkje aanzetten om Microsoft Office te gebruiken als standaard editor.quote:
jaquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:05 schreef Blueman het volgende:
[..]
Extra, opties, derde tabblad (in het engels heet het: Mail format) en dan het vinkje aanzetten om Microsoft Office te gebruiken als standaard editor.
Oh... 2007..dan moet je zoeken![]()
quote:
dabedoellikdus, ik ben, ook al kom ik niet bij de Mediamarkt, niet gekquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:08 schreef ArTiC het volgende:
ik zit zelf ook ff te koekeloeren maar het zit er in 2007 niet eens meer in
quote:Voor gebruikers die gewend zijn om te werken met Microsoft Office Outlook 2003 of eerdere versies van Microsoft Outlook, worden hier de voorzieningen en functies opgesomd die Microsoft Office Outlook 2007 zijn verdwenen of gewijzigd.
* De e-maileditor van Outlook Office Outlook 2007 gebruikt een editor die is gebaseerd op Microsoft Office Word 2007. In voorgaande versies kon u Word als editor uitschakelen en de eigen editor van Outlook gebruiken.
quote:
Ik zou Debian installerenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:18 schreef FUFR het volgende:
[..]das geen oplossing, maar ik leg me er bij neer. Moet toch zo naar de camping...
Lekker BBQen!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:18 schreef FUFR het volgende:
[..]das geen oplossing, maar ik leg me er bij neer. Moet toch zo naar de camping...
Gezellig on the road..quote:
Doe m'n ouders de groeten.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:18 schreef FUFR het volgende:
Had? Nu niet meer?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:30 schreef febster het volgende:
Had ik al gezegd dat ik zin had in Awakenings morgen?
Man, ik hoor niks anders dan een stem in mijn hoofd die 'Awakenings, Awakeningssss' zegtquote:
Sorry meisje.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:11 schreef febster het volgende:
[..]
Man, ik hoor niks anders dan een stem in mijn hoofd die 'Awakenings, Awakeningssss' zegt. Fuck deze avond, ik wil dat het morgen 9:32 is en ik in de trein naar Spaarnwoude zit
.
quote:
Nou, ik ken het gevoel wel, maarr niet van extrema. Ik heb me vorig jaar groen en geel geërgerd op extrema.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:22 schreef febster het volgende:
[..]
Jij kent dat pre Extrema gevoel ook wel denk ik
.
In de tijd dat ik ging stappen in de thomas ging ik in ieder geval niet naar extrema.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:37 schreef febster het volgende:
Ik ben er nog nooit geweest en als ik de verhalen ook zo hoor hoef ik er ook niet heen. Maar dacht dat je 'vroeger' Extrema wel tof vond
? In de tijd dat je nog ging stappen in de Thomas enzo.
Ze zijn goed bezig.quote:
zegt de koning van de herhaaldelijke mededelingenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hoe vaak blijf jij dat hier nog melden?
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zegt de koning van de herhaaldelijke mededelingen![]()
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 09:49 schreef DuchessX het volgende:
[ afbeelding ]
Verhuisbedrijf is te laat, Evi begint vast de dozen op te eten
Waarschijnlijk totdat ik de cursus weer gehaald hebquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hoe vaak blijf jij dat hier nog melden?
Heeft ze zich een weg naar buiten gebeten?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 09:49 schreef DuchessX het volgende:
[ afbeelding ]
Ken hem alquote:Op zaterdag 26 juni 2010 09:57 schreef Juup© het volgende:
Inu? Mooie topicreeks voor jou: Taarten en cupcakes decoreren # 19
Bijnaquote:Op zaterdag 26 juni 2010 09:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
Heeft ze zich een weg naar buiten gebeten?
zó herkenbaarquote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zegt de koning keizer van de herhaaldelijke mededelingen![]()
wat een kop met haar ineensquote:Op zaterdag 26 juni 2010 09:49 schreef DuchessX het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk meer haar dan d'r vaderquote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat een kop met haar ineensSucces vandaag
Ik heb Prince2 Foundation nog niet eens gedaanquote:Op zaterdag 26 juni 2010 09:51 schreef Inu het volgende:
[..]
Succes vandaag
[..]
Waarschijnlijk totdat ik de cursus weer gehaald heb
Bij ons wordt ie 2 of 3x per jaar intern gegeven gelukkigquote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:29 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik heb Prince2 Foundation nog niet eens gedaan.
Werk wel al een half jaar volgens dat principe, maar ik mag geen externe training doen, alleen wanneer die intern gegeven wordt.
Mijn manager zit een beetje bovenop der training budget.
Maar ja, hoe langer het duurt des te makkelijker het wordt om dat certificaat in te koppen.
Hebben iig al internetquote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat een kop met haar ineensSucces vandaag
tuurlijkquote:
Als de eerste levensbehoeften maar aanwezig zijnquote:
Het is inderdaad niet bepaald koudquote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als de eerste levensbehoeften maar aanwezig zijn
Wel typisch, gaan verhuizen in het warmste weekend van het jaar
quote:'Let op met ijsjes'
Uitgegeven: 26 juni 2010 12:36
Laatst gewijzigd: 26 juni 2010 12:47
DEN HAAG - Let op met ijsjes, want er kunnen heel wat calorieën in zitten. Dat adviseert de Consumentenbond.
Uit een test van dertig handijsjes blijkt dat er grote verschillen zijn, als gekeken wordt naar calorieën, verzadigd vet en suiker.
De ijsjes uit het onderzoek bevatten gemiddeld 224 kilocalorieën per 100 gram. Er zit een groot verschil tussen de room- en waterijsjes. De eerste bevatten gemiddeld 309 kilocalorieën per 100 gram en de tweede slechts 98.
Maar naast het soort ijs, speelt ook de portiegrootte een belangrijke rol. Kinderijsjes zijn over het algemeen klein en daardoor bevatten ze minder energie per stuk.
Het slechtst scoort de Magnum Gold, maar die wordt op de voet gevolgd door verschillende andere roomijsjes. Het kinderijsje Plop Mini, een waterijsje, komt als beste uit de test.
Ligt er aan of je aan het bakken of frituren bentquote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:09 schreef ArTiC het volgende:
hoeveel calorieën zitten er in 1 ademteug?
gisteren weer eens flink aan het bier gezeten (met P.)quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ligt er aan of je aan het bakken of frituren bent
Wat heb je in je koffie?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:20 schreef amaranta het volgende:
Dan ga ik straks mar eens eventjes richting helmond.
Die alleen maar blij zijn dat jij die onreine beesten opeet...quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:34 schreef r8ality het volgende:
Al drie dagen varkensvlees roosteren in de tuin naast je islamitische buren.
Ja, morgen is de 30 bereiktquote:Op zondag 27 juni 2010 02:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die alleen maar blij zijn dat jij die onreine beesten opeet...
Goed om te lezen dat je nog steeds zo kortzichtig bent.
Slapen want weer helemaal naar de tyfus ua drank...de laatste keer als 20'er
Stel je niet aan boomknuffelaarquote:Op zondag 27 juni 2010 02:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die alleen maar blij zijn dat jij die onreine beesten opeet...
Goed om te lezen dat je nog steeds zo kortzichtig bent.
Slapen want weer helemaal naar de tyfus ua drank...de laatste keer als 20'er
Ohnee, een bekende Nederlander die naar een feest gaat!quote:Op zondag 27 juni 2010 21:53 schreef febster het volgende:
Anders kom je Marie van de Ven tegen op Awakenings
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |