Niet om aan te horen!quote:
Nieuwe single van the vengaboys (ja, ze zijn terug):quote:
Rocket to your anus.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nieuwe single van the vengaboys (ja, ze zijn terug):
quote:
de vorm van de raket gezien in de clip?quote:
boeiequote:Op woensdag 23 juni 2010 22:17 schreef BillsGate het volgende:
Wel jammer dat ome Wessel niet meer achter de knoppen van de BengaBoys zit...
Nee, kijk ik niet naar.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
de vorm van de raket gezien in de clip?
Dan zal ik je verklappen dat de raket de vorm heeft van een fallus incl ballenquote:
Ik dacht al dat het aan mij lag dat ik dat zag.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dan zal ik je verklappen dat de raket de vorm heeft van een fallus incl ballen
Moet passenquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dan zal ik je verklappen dat de raket de vorm heeft van een fallus incl ballen
quote:
Ik las het ook net! Ongelofelijk!quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:26 schreef ArTiC het volgende:
[WBD] Langste tenniswedstrijd ooit nog niet voorbij
Nicolas Mahut en John Isner hebben er zin in op Wimbledon. De twee tennissers begonnen gisterenmiddag aan hun eerste ronde partij en zijn nog steeds niet klaar. Gisteren werd de wedstrijd vanwege de duisternis gestaakt, vandaag gebeurde dat bij een 59-59 stand in de vijfde set.
![]()
Al ruim 10 uur duurt die wedstrijd
nietus, ik geloof hetquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:26 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik las het ook net! Ongelofelijk!
Ik dacht dat de studenten van 3 huizen verder zwetsten, maar het is dus echt waarquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:26 schreef ArTiC het volgende:
[WBD] Langste tenniswedstrijd ooit nog niet voorbij
Nicolas Mahut en John Isner hebben er zin in op Wimbledon. De twee tennissers begonnen gisterenmiddag aan hun eerste ronde partij en zijn nog steeds niet klaar. Gisteren werd de wedstrijd vanwege de duisternis gestaakt, vandaag gebeurde dat bij een 59-59 stand in de vijfde set.
![]()
Al ruim 10 uur duurt die wedstrijd
Dat was natuurlijk ook redelijk stom van die jongeren.quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:55 schreef FUFR het volgende:
zomer is tof, tenzij je besluit 's avonds even het spoor over te steken, dan is de zomer wel voorbij
Mja, en dat voor een feestje....quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:55 schreef FUFR het volgende:
zomer is tof, tenzij je besluit 's avonds even het spoor over te steken, dan is de zomer wel voorbij
Ik ben ook gaar maar moet nog een paar dagen even doorwerken en dan is de ergste ellende voorbij.quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:47 schreef Levitation het volgende:
Hoi! Ik ben GAAAAAAAR, kan niet slapen met al dat licht en die warmte.
Maar dat neemt niet weg dat ze zomer tof is.
Volgend jaar hebben we er geen last meer van, dan hebben we erko.
Dan kun je beter laatste wordenquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:25 schreef Inu het volgende:
[..]
Nja, het is nog niet afgelopen he. Kan ook nog eenalaatste worden
op zeker, niet minder treurig maar wel heel stom.quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:00 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk ook redelijk stom van die jongeren.
Dat is hip!quote:
Trudoplein? Wordt wel mooiquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:02 schreef Blueman het volgende:
Het is dat ik een dagdienst heb, anders had ik allerlei dingen naar buiten gedonderd..
Zijn hier nog steeds met het plein bezig.. oftewel er zijn nu een plantenbak of 5 geplaatst.. en bij 2 komen bankjes... en 2 weken geleden hadden ze me al wakker gemaakt met het slijpen... vandaag wederom want het zitvlak moet er nog op en daar hebben ze een herriemachine voor bij !
Daar heb je meer aan dan aan een voetbalquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:33 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben ook een keer laatste geworden van de poel! Toen won ik een boekje voetbal voor dummies
Bij ons krijg je E18,50 als troostprijs, gelijk aan de 5de plaats.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:37 schreef Inu het volgende:
[..]
Daar heb je meer aan dan aan een voetbal![]()
shit ja. en nu?quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:06 schreef amaranta het volgende:
Zo, ff anderhalf uur in een tunnel gelegen
MRI van dinsdag gaat niet door. Dus vandaag min of meer gehad. Dus ook met contrastvloeistof. Voelde dr niks van.
Nadeel is wle dat ik nu geen borstvoeding mag geven, en tot morgen alle voeding mag afkolven en weggooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |