Interview van de winnaar: Hoe voel je je? Zo, nu eerst een bavaria.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:41 schreef Outlined het volgende:
[..]Het is Guerillia marketing. En op het eind trekken ze hun shirt uit en dan hebben ze daaronder een shirt met het loge van Bavaria zitten
En samen lachend van de baan aflopen en iedereen met verbazing achterlaten
Wat dacht je van een 147.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:40 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Laat Isner alsjeblieft de 100 aces halen. Een century in tennis zou geniaal zijn
Doe ik ook niet hoor, de jongste wilde zelf naar bed want 'dit duurt langer dan een voetbalwedstrijd, niet leuk'quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet doen, hij maakt sportgeschiedenis mee.
Altijd, beste van allemaal.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:43 schreef luckass het volgende:
De umpire is nog scherp
En de grootste blaasquote:
Dan denk je dat het een foutje is.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:43 schreef Remzz het volgende:
Je zou deze stand toch maar per ongeluk op teletekst tegenkomen
Minuut of 40 nog denk ik.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:44 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Doe ik ook niet hoor, de jongste wilde zelf naar bed want 'dit duurt langer dan een voetbalwedstrijd, niet leuk'(en 'ik moet morgen zelf een halve finale spelen dus ik moet rusten'
)
Maar ze gaan zo stoppen denk ik?
Best kut als je zoiets gemist hebtquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:43 schreef Remzz het volgende:
Je zou deze stand toch maar per ongeluk op teletekst tegenkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |