Ik ben maar mad in love met 1 persoon =$. En die quote ik nu =$quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zegt hij die mad in love is met een 14-jarige.
JA NEE JIJ DAN! DOOS!quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:37 schreef Allure_ het volgende:
HAHA JULLIE ZIJN ZO DOM.
Oke, nu douchen.
TRquote:
DIT MANquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:37 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik ben maar mad in love met 1 persoon =$. En die quote ik nu =$
...quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:37 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik ben maar mad in love met 1 persoon =$. En die quote ik nu =$
6 cm STAALKABEL.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bij haar ook als je 'm... oh wacht, je was klein.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:37 schreef yvonne het volgende:
Allure_, valse tussenstand, 48 uur.
Als je echt lekker bent kan je 5 minuten over straat lopen en wel een goeie kerel vinden.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
Echt. Eigenlijk als je een lekker wijf bent kan je gewoon elke keer als je uitgaat iemand anders regelen.
hahaha (L)quote:
Wat?quote:
RickRoll, TR gedaanquote:
Hoef je niet eens lekker voor te zijn.Ik ken zo'n vies meisje die heeft (had iig) soms wel 3 verschillende op een avond en ze was echt niet knap, maar wel ontzettend teaserig.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
Echt. Eigenlijk als je een lekker wijf bent kan je gewoon elke keer als je uitgaat iemand anders regelen.
Echt he. Die shit overkomt mij nou nooitquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:38 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Als je echt lekker bent kan je 5 minuten over straat lopen en wel een goeie kerel vinden.
Kusje in je nek.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:38 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik verrekte een spier in mijn nek omdat ik zo snel omkeek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |