abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84011307
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 18:57 schreef Michielos het volgende:
Als we i.p.v. "leeuwen zijn zus en zo" en "schorpioenen zijn zus en zo" marokkanen en duitsers zeggen, heet het "generaliseren" en "discriminatie".. Waarom wordt deze generalisatie en discriminatie dan wel toegestaan als er een zweverig sausje overheen gegoten wordt? Waarom willen wij mensen reduceren tot iets algemeens, zonder stil te staan bij het individu zelf?
Zonder het te weten beantwoord je je eigen vraag.

Astrologie gaat niet over leeuwen zijn zus (noch zo)

Elke geboortehoroscoop is nu juist uniek.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 19:06:21 #127
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_84011438
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 19:03 schreef bassos het volgende:

[..]

Dus in een ziekenhuis waar 5 babys om exact dezelfde tijd op dezelfde plek geboren zijn, kan astrologie nog 5 verschillende horoscopen beschrijven of hoe moet ik dit zien?

ow en 19 -11-1983
Geleen om 5:00
Schrijf eens een MEGA specifieke horoscoop voor mij dan. Echt mad specifiek
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 19:11:58 #128
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_84011688
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 19:03 schreef bassos het volgende:

[..]

Jij bent goed in horoscopen?

Mijn geboorte datum 13-01-1969 het tijdstip weet ik niet zo precies meer maar volgens mij ergens rond 6 uur in de morgen

Ik ben beniuwd wat er uit rolt Als je tijd hebt tenminste
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
  dinsdag 13 juli 2010 @ 20:20:25 #129
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_84014585
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 17:32 schreef bassos het volgende:

[..]

Heh, ze denkt dat er onbeantwoorde vragen zijn ipv niet begrepen.
[..]

Ook al uitgelegd.
[..]

Heh, echt een goede manier om mij over te halen om je iets uit te leggen.
[..]

Heh, *jij* hebt geen idee.
Maar ach, je projecteert wel vaker.
[..]

Ehem.
Je hebt de tijd en plaats van *een persoon* gegeven.
En nu doe ik wel letterlijk over je bericht ipv de vorige keer, toen ik je speelruimte gaf en je handelen aantoonde dat je geen speelruimte aankan.
[..]

Heh.

Hier is een soundbite over die geboortedatum :
Hier is een geval van iemand die zichzelf *ziek* maakt door wattie communiceert.
(mercurius in 12/tweeling, geactiveerd door wattie verantwoordelijk vindt(sextiel saturnus), maar tegen(vierkant de MC) wattie ziet als echt hoog, assin, al die vage shit die mensen als Bassos wel snappen)
[..]

Dan mag ik aannemen dat de horoscoop dus enkel op de datum en plaats gebaseerd is (immers de stand van de planeten t.o.v. die plaats op die tijd), en het dus eigenlijk niet uit zou maken wiens datum en tijd ik zou geven - de horoscoop zou dan voor die persoon zijn ?

Hilversum, 5 mei 1976, 08:04

Ehem.
Dat je het niet aandurft is al lang duidelijk hoor, daar hoef je geen zwakzinnige verhandelingen meer voor te schrijven !

zzz
  dinsdag 13 juli 2010 @ 21:59:00 #130
37769 erodome
Zweefteef
pi_84019792
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 11:51 schreef Michielos het volgende:

[..]

Maar waarom is hij dan EN lui.. en even verderop een harde werker?
Mijn levensmotto is zo'n beetje liever lui dan moe, ik sta dan ook al mijn hele leven bekend als iemand die erg lui kan zijn.
MAAR, tegelijkertijd sta ik bekend als iemand die van echt aanpakken weet, ben ik gemotiveerd dan ben ik een hele harde werker, ben ik niet gemotiveerd dan ben ik zo lui als een mens maar kan zijn.

Die 2 dingen kunnen dus prima in 1 persoon gevat zijn, of ben jij altijd helemaal hetzelfde, compleet eenlijnig?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 22:41:31 #131
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_84022045
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 21:59 schreef erodome het volgende:

[..]

Mijn levensmotto is zo'n beetje liever lui dan moe, ik sta dan ook al mijn hele leven bekend als iemand die erg lui kan zijn.
MAAR, tegelijkertijd sta ik bekend als iemand die van echt aanpakken weet, ben ik gemotiveerd dan ben ik een hele harde werker, ben ik niet gemotiveerd dan ben ik zo lui als een mens maar kan zijn.

Die 2 dingen kunnen dus prima in 1 persoon gevat zijn, of ben jij altijd helemaal hetzelfde, compleet eenlijnig?
nee maar dat is niemand... niemand is 100% een karaktertrek.. deze debiele rainbow ruses (rainbow ruse heeft de naam vanwege het coveren van 2 spectrums, zoals een regenboog het hele kleurenspectrum covered - Ian Rowland) maken daar perfect gebruik van. Zeg gewoon iets... zeg dan MAAR en zeg het tegenovergestelde en het klopt altijd.

"Jij bent vrij gul.. MAAR er zijn momenten waarop je toch eerst aan jezelf denk"
"Je bent een extravert persoon, geen crazy partyanimal ofzo maar extravert MAAR er zijn ook momenten waarop je even alleen wil zijn"

Het is debiel, kinderachtig en zegt geen reet omdat het op stomweg iedereen slaat. Niemand is 100% een karaktereigenschap. Het is ook les 1 aan de beginnende cold reading student.. voor de beginners die bang zijn om te falen zijn dit mooie 100% zekerheidjes..

ps. let wel dat het hierbij om karaktereigenschappen ofzo gaat. Je kunt geen kwantitatieve zaken zeggen zoals : Je werkt in de computerbusiness maar soms werk je toch in de zorg ofzo

[ Bericht 11% gewijzigd door Michielos op 13-07-2010 22:46:58 ]
pi_84022115
En daar maken horoscopen dankbaar gebruik van
pi_84022386
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 20:20 schreef _Led_ het volgende:[..]Dat je het niet aandurft is al lang duidelijk hoor, daar hoef je geen zwakzinnige verhandelingen meer voor te schrijven ! :W
Dat ik je precies goed inschat is al lang duidelijk hoor.
Hoef je helemaal niet zo hard voor weg te rennen.

Ik heb nog steeds geen daadwerkelijke ondubbelzinnige claim van je gezien dat je daadwerkelijk die mei-76 persoon bent.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 22:47:24 #134
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_84022417
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:47 schreef bassos het volgende:

[..]

Dat ik je precies goed inschat is al lang duidelijk hoor.
Hoef je helemaal niet zo hard voor weg te rennen.

Ik heb nog steeds geen daadwerkelijke ondubbelzinnige claim van je gezien dat je daadwerkelijk die mei-76 persoon bent.
Gast je maakt je zelf nu wel een beetje belachelijk eigenlijk
pi_84022649
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 19:06 schreef Michielos het volgende:[..]Dus in een ziekenhuis waar 5 babys om exact dezelfde tijd op dezelfde plek geboren zijn, kan astrologie nog 5 verschillende horoscopen beschrijven of hoe moet ik dit zien?
In zelfs het theoretisch geval van in dezelfde kamer gelijktijdig met een keizersnee bevallen van tweelingen levert nog andere uitwerkingen op.

Pipo's die denken dat een beweging maar 1 uitwerking kan hebben, hah.
quote:
ow en 19 -11-1983
Geleen om 5:00
Schrijf eens een MEGA specifieke horoscoop voor mij dan. Echt mad specifiek
EH, nee.

Dat is wederom mijn aanbod geheel onjuist weergeven.

Het enige wat ik heb aangeboden is een (algemeen-ish) astro verhaaltje waar je dan *ZELF* onderzoek over kan gaan doen.

Ik ben hier niet om je te overtuigen.
pi_84022697
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:47 schreef Michielos het volgende:[..]Gast je maakt je zelf nu wel een beetje belachelijk eigenlijk
Heh.
Ze denkt dat het mij uitmaakt wat noobs denken over wat ze niet begrijpen over wat ik schrijf.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 22:52:55 #137
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_84022740
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:51 schreef bassos het volgende:

[..]

In zelfs het theoretisch geval van in dezelfde kamer gelijktijdig met een keizersnee bevallen van tweelingen levert nog andere uitwerkingen op.

Pipo's die denken dat een beweging maar 1 uitwerking kan hebben, hah.
Dus dat datum /tijd/sterrenbeelden verhaal is eigenlijk gewoon onzin??
quote:
EH, nee.

Dat is wederom mijn aanbod geheel onjuist weergeven.

Het enige wat ik heb aangeboden is een (algemeen-ish) astro verhaaltje waar je dan *ZELF* onderzoek over kan gaan doen.
ow dus je kunt eigenlijk niks bijzonders, eigenlijk hetzelfde wat mijn buurmeisje van 8 ook kan.. Nja.. ik zie geen reden om daar zo over op te scheppen eigenlijk.
quote:
Ik ben hier niet om je te overtuigen.
Nee dat blijkt
pi_84022988
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:52 schreef Michielos het volgende:Dus dat datum /tijd/sterrenbeelden verhaal is eigenlijk gewoon onzin??
Nope.
Gewoon alleen veel verfijnder dan jij kan denken.
quote:
ow dus je kunt eigenlijk niks bijzonders
Inderdaad, astrologie kan je gewoon leren.
Net als toveren.
quote:
eigenlijk hetzelfde wat mijn buurmeisje van 8 ook kan.. Nja.. ik zie geen reden om daar zo over op te scheppen eigenlijk.
Ik schep dan ook helemaal niet op.
Dat zijn jouw gedachten.

Ik bood een optie aan, wat jij daar dan van maakt is jouw probleem.

Uiteraard is het *gewoon* leren van toveren wel verbonden aan *gewoon* doorzettingsvermogen en een heleboel verstand.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 22:58:12 #139
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_84023082
Ja sure.
Is er hier iemand die wel echt iets met astrologie doet overigens?
  dinsdag 13 juli 2010 @ 23:04:45 #140
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_84023480
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:58 schreef Michielos het volgende:
Ja sure.
Is er hier iemand die wel echt iets met astrologie doet overigens?
Senesta toch .
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  dinsdag 13 juli 2010 @ 23:12:46 #141
37769 erodome
Zweefteef
pi_84023942
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:41 schreef Michielos het volgende:

[..]

nee maar dat is niemand... niemand is 100% een karaktertrek.. deze debiele rainbow ruses (rainbow ruse heeft de naam vanwege het coveren van 2 spectrums, zoals een regenboog het hele kleurenspectrum covered - Ian Rowland) maken daar perfect gebruik van. Zeg gewoon iets... zeg dan MAAR en zeg het tegenovergestelde en het klopt altijd.

"Jij bent vrij gul.. MAAR er zijn momenten waarop je toch eerst aan jezelf denk"
"Je bent een extravert persoon, geen crazy partyanimal ofzo maar extravert MAAR er zijn ook momenten waarop je even alleen wil zijn"

Het is debiel, kinderachtig en zegt geen reet omdat het op stomweg iedereen slaat. Niemand is 100% een karaktereigenschap. Het is ook les 1 aan de beginnende cold reading student.. voor de beginners die bang zijn om te falen zijn dit mooie 100% zekerheidjes..

ps. let wel dat het hierbij om karaktereigenschappen ofzo gaat. Je kunt geen kwantitatieve zaken zeggen zoals : Je werkt in de computerbusiness maar soms werk je toch in de zorg ofzo
Je hebt in princiepe gelijk, maar hoe wil je iemand echt goed beschrijven als je die nuance's niet mag maken(die voor vele opgaan)?
Want als iemand dan zou zeggen je bent lui dan zegt de ander, ja maar dat is niet helemaal waar, zie je nu wel dat het niet klopt?

Kortom, het is niet goed of het deugd niet.
Dit zal ook nooit pasklare antwoorden geven, het geeft alleen een globaal idee van zaken, het pretendeerd ook niet meer te kunnen dan dat.
Werkt het, ik weet het echt niet zeker(er zit een logische gedachte in "de grote samenhang van dingeb" en dat je daaraan tekenen af kunt lezen, maar hoe dat echt zit, groot vraagteken), is het heel erg nuttig behalve bij wat zoeken naar wat meer zelfkennis als het daaraan ontbreekt, nee, dat heb ik nog niet gezien, het geeft een ongeveer die kant op advies, geen pasklare antwoorden.

Hoe nuttig het is valt over te discuseren, zat zelfs, maar dat iets ook heel makkelijk op andere manieren kan(en misschien zelfs beter!) maakt nog niet perse dat datgene gewoon alleen gebakken lucht is.
Uit een echt goed getrokken horoscoop komen interresante dingen vaak, die heel aardig kloppen.
Maar heel gedetallieerd wordt het niet, er gebeuren teveel dingen(nurture) die je per moment vormen om heel presies te kunnen zijn met dit soort zaken.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 14 juli 2010 @ 01:54:43 #142
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_84029908
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 19:11 schreef theghostrider het volgende:

[..]

Jij bent goed in horoscopen?

Mijn geboorte datum 13-01-1969 het tijdstip weet ik niet zo precies meer maar volgens mij ergens rond 6 uur in de morgen

Ik ben beniuwd wat er uit rolt Als je tijd hebt tenminste
@ astroloog (bassos? naam ff kwijt lol)

Ik ben al tevreden met een beknopte horoscoop.

En ik ga je ook eerlijk zeggen of het klopt of niet. Maar zo te zien heb je daar helemaal geen zin meer in en baal je nog steeds dat je er over begonnen bent dit te kunnen.
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
  woensdag 14 juli 2010 @ 09:11:26 #143
31101 _Led_
pi_84032353
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:47 schreef bassos het volgende:
Ik heb je nou al meerdere malen verteld dat dat mijn eigen geboortedatum en plaats is.
Heb je nog meer excuses of ga je nou eens aan het werk ?
zzz
  woensdag 14 juli 2010 @ 09:13:00 #144
31101 _Led_
pi_84032383
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:51 schreef bassos het volgende:
"en om het serieus te laten lijken vraag ik om een tijd en plaats, die ik vervolgens niet gebruik omdat ik gewoon maar een astro-verhaaltje uit mijn duim zuig voor de persoon waarvan ik denk dat die datum en tijd zijn".

Je hebt al lang en breed laten merken wat je doet hoor
zzz
  woensdag 14 juli 2010 @ 15:07:32 #145
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_84047300
Astroloog nummer 1:
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
  woensdag 14 juli 2010 @ 15:58:26 #146
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_84049610
quote:
Jupiter in Steenbok: Succesvol zijn
Je bent geboren in een jaar waarin autoriteiten, instituties en ingrijpende politieke ontwikkelingen in het middelpunt van de belangstelling stonden. Kwesties in verband met de wet en rechtvaardigheid, en de naleving daarvan, kunnen uiterst relevant zijn voor je leven. Je voelt je mogelijk aangetrokken tot de politiek; in ieder geval zou je een vooraanstaande culturele of filosofische rol in de maatschappij kunnen vervullen. Vooruitkomen in je loopbaan is erg belangrijk voor je en je werkt hard om doelen op lange termijn te realiseren. Het succes kan echter op zich laten wachten ten gevolge van een gebrek aan optimisme. Door te leren handiger te werk te gaan, in plaats van louter hard te werken, kun je niettemin grote successen boeken. Leer het je aan je doelen op een positieve manier te formuleren. Schrijf je lange-termijnplannen op en visualiseer dat je ze verwezenlijkt zonder slopend gezwoeg. Je beschikt over uitzonderlijke talenten en kunt opklimmen tot een buitengewoon invloedrijke positie in de samenleving. Denk positief!

Onder invloed van je maatschappelijke relaties op jonge leeftijd heb je sterke morele principes ontwikkeld. Misschien heb je in je omgeving te maken gehad met enigszins beperkende of conservatieve waarden. Er kan bijvoorbeeld sprake zijn geweest van een sterk disciplinair element in je training en/of opleiding, of misschien stond je onder invloed van iemand met uitgesproken morele opvattingen. Hoe het ook geweest mag zijn, tegenwoordig koester je in ieder geval sterke principes, die je ertoe aanzetten hard te werken en verantwoordelijkheid op je te nemen. Je gelooft heilig in de arbeidsethiek en verwacht uitsluitend te ontvangen waar je voor gewerkt hebt. Doordat je zo hard zwoegt om vooruit te komen, kan je leven een nogal mistroostige toon hebben. Verlies niet het principe van overvloed uit het oog: vraagt en gij zult gegeven worden. In persoonlijke relaties is het belangrijk dat je je toleranter leert op te stellen, aangezien je tot moraliseren en beknotten neigt. Tot slot is ascetische zelfdiscipline voor jou de weg naar spirituele ontwikkeling.
Wat een kolder wat een kolder hahahahahaaha

Er klopt werkelijk geen ene REET van.
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
  woensdag 14 juli 2010 @ 16:01:11 #147
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_84049762
Maar het ging hier om magie... ik zie astrologen (ja ze liegen) niet als iets magisch. Gewoon een verzonnen theorie waar sommigen nog geld mee vangen ook nog.
(Opleiding astrolieger kost toch geld of niet?)
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
pi_84050419
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:52 schreef Michielos het volgende:[..]Dus dat datum /tijd/sterrenbeelden verhaal is eigenlijk gewoon onzin??
Nope.
Wel zo verfijnd dat dezelfde horoscoop op zeer verschillende manieren haar uitwerking kan hebben.

Ik bedoel de een wordt boos, de ander actief, allebei middels activatie.
(enzovoorts)
quote:
ow dus je kunt eigenlijk niks bijzonders, eigenlijk hetzelfde wat mijn buurmeisje van 8 ook kan.. Nja.. ik zie geen reden om daar zo over op te scheppen eigenlijk.
Heh, je denkt dat je buurmeisje van 8 kan wat ik kan.
Waarom vraag je het haar dan niet ?
quote:
Nee dat blijkt
Dat consequent het aanbod van iets als begeleiding oneigenlijk wordt gebruikt als 'bewijs het maar' ?
Yup, dat blijkt zeker.
  woensdag 14 juli 2010 @ 16:17:36 #149
31101 _Led_
pi_84050499
Best zonde dat bassos het hele magie-topic verziekt door over zijn astologie te beginnen,
te roepen dat ie wel horoscopen zal maken en het vervolgens nooit te doen.
zzz
  woensdag 14 juli 2010 @ 16:18:35 #150
31101 _Led_
pi_84050544
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 16:16 schreef bassos het volgende:
Heh, je denkt dat je buurmeisje van 8 kan wat ik kan.
Waarom vraag je het haar dan niet ?
Ik weet wel zeker dat michielos' buurmeisje kan roepen dat ze horoscopen schrijft om het vervolgens nooit te doen

zzz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')