Zonder het te weten beantwoord je je eigen vraag.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:57 schreef Michielos het volgende:
Als we i.p.v. "leeuwen zijn zus en zo" en "schorpioenen zijn zus en zo" marokkanen en duitsers zeggen, heet het "generaliseren" en "discriminatie".. Waarom wordt deze generalisatie en discriminatie dan wel toegestaan als er een zweverig sausje overheen gegoten wordt? Waarom willen wij mensen reduceren tot iets algemeens, zonder stil te staan bij het individu zelf?
Dus in een ziekenhuis waar 5 babys om exact dezelfde tijd op dezelfde plek geboren zijn, kan astrologie nog 5 verschillende horoscopen beschrijven of hoe moet ik dit zien?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:03 schreef bassos het volgende:
[..]
Zonder het te weten beantwoord je je eigen vraag.
Astrologie gaat niet over leeuwen zijn zus (noch zo)
Elke geboortehoroscoop is nu juist uniek.
Jij bent goed in horoscopen?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:03 schreef bassos het volgende:
[..]
Zonder het te weten beantwoord je je eigen vraag.
Astrologie gaat niet over leeuwen zijn zus (noch zo)
Elke geboortehoroscoop is nu juist uniek.
Dat je het niet aandurft is al lang duidelijk hoor, daar hoef je geen zwakzinnige verhandelingen meer voor te schrijven !quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:32 schreef bassos het volgende:
[..]
Heh, ze denkt dat er onbeantwoorde vragen zijn ipv niet begrepen.
[..]
Ook al uitgelegd.
[..]
Heh, echt een goede manier om mij over te halen om je iets uit te leggen.
[..]
Heh, *jij* hebt geen idee.
Maar ach, je projecteert wel vaker.
[..]
Ehem.
Je hebt de tijd en plaats van *een persoon* gegeven.
En nu doe ik wel letterlijk over je bericht ipv de vorige keer, toen ik je speelruimte gaf en je handelen aantoonde dat je geen speelruimte aankan.
[..]
Heh.
Hier is een soundbite over die geboortedatum :
Hier is een geval van iemand die zichzelf *ziek* maakt door wattie communiceert.
(mercurius in 12/tweeling, geactiveerd door wattie verantwoordelijk vindt(sextiel saturnus), maar tegen(vierkant de MC) wattie ziet als echt hoog, assin, al die vage shit die mensen als Bassos wel snappen)
[..]
Dan mag ik aannemen dat de horoscoop dus enkel op de datum en plaats gebaseerd is (immers de stand van de planeten t.o.v. die plaats op die tijd), en het dus eigenlijk niet uit zou maken wiens datum en tijd ik zou geven - de horoscoop zou dan voor die persoon zijn ?
Hilversum, 5 mei 1976, 08:04
Ehem.
Mijn levensmotto is zo'n beetje liever lui dan moe, ik sta dan ook al mijn hele leven bekend als iemand die erg lui kan zijn.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:51 schreef Michielos het volgende:
[..]
Maar waarom is hij dan EN lui.. en even verderop een harde werker?
nee maar dat is niemand... niemand is 100% een karaktertrek.. deze debiele rainbow ruses (rainbow ruse heeft de naam vanwege het coveren van 2 spectrums, zoals een regenboog het hele kleurenspectrum covered - Ian Rowland) maken daar perfect gebruik van. Zeg gewoon iets... zeg dan MAAR en zeg het tegenovergestelde en het klopt altijd.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:59 schreef erodome het volgende:
[..]
Mijn levensmotto is zo'n beetje liever lui dan moe, ik sta dan ook al mijn hele leven bekend als iemand die erg lui kan zijn.
MAAR, tegelijkertijd sta ik bekend als iemand die van echt aanpakken weet, ben ik gemotiveerd dan ben ik een hele harde werker, ben ik niet gemotiveerd dan ben ik zo lui als een mens maar kan zijn.
Die 2 dingen kunnen dus prima in 1 persoon gevat zijn, of ben jij altijd helemaal hetzelfde, compleet eenlijnig?
Dat ik je precies goed inschat is al lang duidelijk hoor.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:20 schreef _Led_ het volgende:[..]Dat je het niet aandurft is al lang duidelijk hoor, daar hoef je geen zwakzinnige verhandelingen meer voor te schrijven !:W
Gast je maakt je zelf nu wel een beetje belachelijk eigenlijkquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:47 schreef bassos het volgende:
[..]
Dat ik je precies goed inschat is al lang duidelijk hoor.
Hoef je helemaal niet zo hard voor weg te rennen.
Ik heb nog steeds geen daadwerkelijke ondubbelzinnige claim van je gezien dat je daadwerkelijk die mei-76 persoon bent.
In zelfs het theoretisch geval van in dezelfde kamer gelijktijdig met een keizersnee bevallen van tweelingen levert nog andere uitwerkingen op.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:06 schreef Michielos het volgende:[..]Dus in een ziekenhuis waar 5 babys om exact dezelfde tijd op dezelfde plek geboren zijn, kan astrologie nog 5 verschillende horoscopen beschrijven of hoe moet ik dit zien?
EH, nee.quote:ow en 19 -11-1983
Geleen om 5:00
Schrijf eens een MEGA specifieke horoscoop voor mij dan. Echt mad specifiek
Heh.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:47 schreef Michielos het volgende:[..]Gast je maakt je zelf nu wel een beetje belachelijk eigenlijk![]()
Dus dat datum /tijd/sterrenbeelden verhaal is eigenlijk gewoon onzin??quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:51 schreef bassos het volgende:
[..]
In zelfs het theoretisch geval van in dezelfde kamer gelijktijdig met een keizersnee bevallen van tweelingen levert nog andere uitwerkingen op.
Pipo's die denken dat een beweging maar 1 uitwerking kan hebben, hah.
ow dus je kunt eigenlijk niks bijzonders, eigenlijk hetzelfde wat mijn buurmeisje van 8 ook kan.. Nja.. ik zie geen reden om daar zo over op te scheppen eigenlijk.quote:EH, nee.
Dat is wederom mijn aanbod geheel onjuist weergeven.
Het enige wat ik heb aangeboden is een (algemeen-ish) astro verhaaltje waar je dan *ZELF* onderzoek over kan gaan doen.
Nee dat blijktquote:Ik ben hier niet om je te overtuigen.
Nope.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:52 schreef Michielos het volgende:Dus dat datum /tijd/sterrenbeelden verhaal is eigenlijk gewoon onzin??![]()
Inderdaad, astrologie kan je gewoon leren.quote:ow dus je kunt eigenlijk niks bijzonders
Ik schep dan ook helemaal niet op.quote:eigenlijk hetzelfde wat mijn buurmeisje van 8 ook kan.. Nja.. ik zie geen reden om daar zo over op te scheppen eigenlijk.![]()
Senesta tochquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:58 schreef Michielos het volgende:
Ja sure.
Is er hier iemand die wel echt iets met astrologie doet overigens?
Je hebt in princiepe gelijk, maar hoe wil je iemand echt goed beschrijven als je die nuance's niet mag maken(die voor vele opgaan)?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:41 schreef Michielos het volgende:
[..]
nee maar dat is niemand... niemand is 100% een karaktertrek.. deze debiele rainbow ruses (rainbow ruse heeft de naam vanwege het coveren van 2 spectrums, zoals een regenboog het hele kleurenspectrum covered - Ian Rowland) maken daar perfect gebruik van. Zeg gewoon iets... zeg dan MAAR en zeg het tegenovergestelde en het klopt altijd.
"Jij bent vrij gul.. MAAR er zijn momenten waarop je toch eerst aan jezelf denk"
"Je bent een extravert persoon, geen crazy partyanimal ofzo maar extravert MAAR er zijn ook momenten waarop je even alleen wil zijn"
Het is debiel, kinderachtig en zegt geen reet omdat het op stomweg iedereen slaat. Niemand is 100% een karaktereigenschap. Het is ook les 1 aan de beginnende cold reading student.. voor de beginners die bang zijn om te falen zijn dit mooie 100% zekerheidjes..
ps. let wel dat het hierbij om karaktereigenschappen ofzo gaat. Je kunt geen kwantitatieve zaken zeggen zoals : Je werkt in de computerbusiness maar soms werk je toch in de zorg ofzo![]()
@ astroloog (bassos? naam ff kwijt lol)quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:11 schreef theghostrider het volgende:
[..]
Jij bent goed in horoscopen?
Mijn geboorte datum 13-01-1969 het tijdstip weet ik niet zo precies meer maar volgens mij ergens rond 6 uur in de morgen
Ik ben beniuwd wat er uit roltAls je tijd hebt tenminste
Ik heb je nou al meerdere malen verteld dat dat mijn eigen geboortedatum en plaats is.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:47 schreef bassos het volgende:
Ik heb nog steeds geen daadwerkelijke ondubbelzinnige claim van je gezien dat je daadwerkelijk die mei-76 persoon bent.
"en om het serieus te laten lijken vraag ik om een tijd en plaats, die ik vervolgens niet gebruik omdat ik gewoon maar een astro-verhaaltje uit mijn duim zuig voor de persoon waarvan ik denk dat die datum en tijd zijn".quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:51 schreef bassos het volgende:
Het enige wat ik heb aangeboden is een (algemeen-ish) astro verhaaltje waar je dan *ZELF* onderzoek over kan gaan doen.
Wat een kolder wat een kolder hahahahahaahaquote:Jupiter in Steenbok: Succesvol zijn
Je bent geboren in een jaar waarin autoriteiten, instituties en ingrijpende politieke ontwikkelingen in het middelpunt van de belangstelling stonden. Kwesties in verband met de wet en rechtvaardigheid, en de naleving daarvan, kunnen uiterst relevant zijn voor je leven. Je voelt je mogelijk aangetrokken tot de politiek; in ieder geval zou je een vooraanstaande culturele of filosofische rol in de maatschappij kunnen vervullen. Vooruitkomen in je loopbaan is erg belangrijk voor je en je werkt hard om doelen op lange termijn te realiseren. Het succes kan echter op zich laten wachten ten gevolge van een gebrek aan optimisme. Door te leren handiger te werk te gaan, in plaats van louter hard te werken, kun je niettemin grote successen boeken. Leer het je aan je doelen op een positieve manier te formuleren. Schrijf je lange-termijnplannen op en visualiseer dat je ze verwezenlijkt zonder slopend gezwoeg. Je beschikt over uitzonderlijke talenten en kunt opklimmen tot een buitengewoon invloedrijke positie in de samenleving. Denk positief!
Onder invloed van je maatschappelijke relaties op jonge leeftijd heb je sterke morele principes ontwikkeld. Misschien heb je in je omgeving te maken gehad met enigszins beperkende of conservatieve waarden. Er kan bijvoorbeeld sprake zijn geweest van een sterk disciplinair element in je training en/of opleiding, of misschien stond je onder invloed van iemand met uitgesproken morele opvattingen. Hoe het ook geweest mag zijn, tegenwoordig koester je in ieder geval sterke principes, die je ertoe aanzetten hard te werken en verantwoordelijkheid op je te nemen. Je gelooft heilig in de arbeidsethiek en verwacht uitsluitend te ontvangen waar je voor gewerkt hebt. Doordat je zo hard zwoegt om vooruit te komen, kan je leven een nogal mistroostige toon hebben. Verlies niet het principe van overvloed uit het oog: vraagt en gij zult gegeven worden. In persoonlijke relaties is het belangrijk dat je je toleranter leert op te stellen, aangezien je tot moraliseren en beknotten neigt. Tot slot is ascetische zelfdiscipline voor jou de weg naar spirituele ontwikkeling.
Nope.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:52 schreef Michielos het volgende:[..]Dus dat datum /tijd/sterrenbeelden verhaal is eigenlijk gewoon onzin??![]()
Heh, je denkt dat je buurmeisje van 8 kan wat ik kan.quote:ow dus je kunt eigenlijk niks bijzonders, eigenlijk hetzelfde wat mijn buurmeisje van 8 ook kan.. Nja.. ik zie geen reden om daar zo over op te scheppen eigenlijk.![]()
Dat consequent het aanbod van iets als begeleiding oneigenlijk wordt gebruikt als 'bewijs het maar' ?quote:Nee dat blijkt![]()
![]()
Ik weet wel zeker dat michielos' buurmeisje kan roepen dat ze horoscopen schrijft om het vervolgens nooit te doenquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:16 schreef bassos het volgende:
Heh, je denkt dat je buurmeisje van 8 kan wat ik kan.
Waarom vraag je het haar dan niet ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |