abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 juli 2010 @ 18:31:38 #101
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_83967543
Okee, je zegt dus dat het een geboortehoroscoop wordt.
Dus zoals hier beschreven : http://nl.wikipedia.org/wiki/Geboortehoroscoop ?

Dan mag ik aannemen dat de horoscoop dus enkel op de datum en plaats gebaseerd is (immers de stand van de planeten t.o.v. die plaats op die tijd), en het dus eigenlijk niet uit zou maken wiens datum en tijd ik zou geven - de horoscoop zou dan voor die persoon zijn ?

Hilversum, 5 mei 1976, 08:04
zzz
pi_83968128
quote:
Op maandag 12 juli 2010 18:31 schreef _Led_ het volgende:
Okee, je zegt dus dat het een geboortehoroscoop wordt.
Dus zoals hier beschreven : http://nl.wikipedia.org/wiki/Geboortehoroscoop ?

Dan mag ik aannemen dat de horoscoop dus enkel op de datum en plaats gebaseerd is (immers de stand van de planeten t.o.v. die plaats op die tijd), en het dus eigenlijk niet uit zou maken wiens datum en tijd ik zou geven - de horoscoop zou dan voor die persoon zijn ?

Nee.

Jij wilt overtuigd worden van magie.

Daarom wil ik alleen jouw data.
(niet gekeken of je misschien stiekum toch je eigen data gaf)
pi_83971343
Ik werk wel met magie ja, het sturen en werken met energie in en om me heen .
Of mensen dat geloven of niet is hun zaak, ik heb voor mijzelf genoeg bewijzen en ervaringen om aan te tonen dat het werkt en nee die ga ik hier niet posten . Heb ook geen zin om daarover te gaan discussiëren of argumenteren met mensen die het bij voorbaat al niet accepteren.

Magie is voor iedereen iets persoonlijks of dat nu voor de een een sprookje/verzinsel is en voor de ander levensecht maakt daarbij geen ruk uit.
  maandag 12 juli 2010 @ 20:10:33 #104
31101 _Led_
pi_83971410
quote:
Op maandag 12 juli 2010 18:48 schreef bassos het volgende:

[..]

Nee.

Jij wilt overtuigd worden van magie.

Daarom wil ik alleen jouw data.
(niet gekeken of je misschien stiekum toch je eigen data gaf)

Mijn vraag is wat je met die tijd en plaats doet; waar je die voor nodig hebt.
Voor een echte geboortehoroscoop zijn die namelijk nuttig om de stand van de planeten ten opzichte van de geboorte te bepalen, en zoals iedereen weet hangt een horoscoop af van de stand van de planeten.

Dus ik wil graag even weten of de horoscoop die jij maakt een echte geboortehoroscoop is (dan is ie dus enkel afhankelijk van die plaats en tijd en moet ie dus kloppen voor degene waar die plaats en tijd bijhoren),
of dat je een ander soort (misschien zelfbedachte hybride) horoscoop maakt - en zo ja, waar je dan die plaats en tijd voor nodig hebt als die horoscoop er blijkbaar niet vanaf hangt, en waar de horoscoop dan nog meer vanaf hangt.

Ik probeer het gewoon even helder te krijgen zodat ik snap waar we mee bezig zijn

[ Bericht 11% gewijzigd door _Led_ op 12-07-2010 20:16:48 ]
zzz
pi_83971984
quote:
Op maandag 12 juli 2010 20:10 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Mijn vraag is wat je met die tijd en plaats doet; waar je die voor nodig hebt.
Al lang en breed meteen bij mij opening in TRU uitgelegd en door jou nog steeds niet begrepen.

Pipo.
  maandag 12 juli 2010 @ 21:47:19 #106
31101 _Led_
pi_83976319
quote:
Op maandag 12 juli 2010 20:23 schreef bassos het volgende:

[..]

Al lang en breed meteen bij mij opening in TRU uitgelegd en door jou nog steeds niet begrepen.

Pipo.
Dank voor je spirituele woorden.

Ik weet niet welke opening je bedoelt, maar ik kon hier iets teruglezen : Het astrologie-topic zonder wetenschappelijk scepticisme
en
Het astrologie-topic zonder wetenschappelijk scepticisme

het gaat mij dus om de implicaties van het zinnetje :
quote:
Het gaat juist om de integratie van die verschillende invalshoeken tot 1 verhaal.
Misschien heb je het ergens al verteld maar dan kan ik het niet vinden, dus vraag ik je gewoon : welke invalshoeken gebruik jij ?
Want je zegt in dit topic dat je een geboortehoroscoop maakt, maar die zijn specifiek voor iemand die op een bepaalde plaats en tijd geboren is. (Zie bv. http://nl.wikipedia.org/wiki/Geboortehoroscoop)
Maar als ik je dan vraag of jouw horoscoop dus inderdaad specifiek is voor iemand met die plaats en tijd antwoord je ontwijkend.

Ik probeer gewoon duidelijk te krijgen wat jij nou gaat doen met die plaats en tijd, en wat je nog meer voor invalshoeken gebruikt.
Als dat een stomme vraag is dan hoor ik graag waarom, en als je vindt dat je dat al eens haarfijn hebt uitgelegd heb ik het niet kunnen vinden dus zou ik het graag weer horen (of een link krijgen waar je dat uitgelegd hebt).
Ik wil graag wat leren, maar dat is moeilijk als de 'leraar' niets wil vertellen over zijn aanpak.
Waarom is het zo moeilijk om te vertellen wat je gaat doen ?

[ Bericht 2% gewijzigd door _Led_ op 12-07-2010 21:59:38 ]
zzz
pi_83986736
quote:
Op maandag 12 juli 2010 21:47 schreef _Led_ het volgende:[..]Dank voor je spirituele woorden.
Ach ja, ik ben gewoon lief.
quote:
Ik weet niet welke opening je bedoelt
I know.
quote:
Misschien heb je het ergens al verteld maar dan kan ik het niet vinden, dus vraag ik je gewoon : welke invalshoeken gebruik jij ?
Heh.

Er is maar 1 beweging.
Uit bewegingen van delen van het geheel kan je afleiden hoe het geheel beweegt en daarmee ook ogenschijnlijk afgezonderde delen.
quote:
Want je zegt in dit topic dat je een geboortehoroscoop maakt, maar die zijn specifiek voor iemand die op een bepaalde plaats en tijd geboren is.
Yup.
quote:
Maar als ik je dan vraag of jouw horoscoop dus inderdaad specifiek is voor iemand met die plaats en tijd antwoord je ontwijkend.
Nope.
quote:
Ik probeer gewoon duidelijk te krijgen wat jij nou gaat doen met die plaats en tijd, en wat je nog meer voor invalshoeken gebruikt.
En dat krijg je nooit te weten.

En daar gaat het ook helemaal niet om.

Het gaat er wel om dat jij een bange poeperd bent.

Waar blijft je geboortedatum tijd en plaats ?
  dinsdag 13 juli 2010 @ 09:13:09 #108
31101 _Led_
pi_83987962
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 05:25 schreef bassos het volgende:
Ach ja, ik ben gewoon lief.
Typo, de toetsen van 'lief' en 'kinderachtig' zitten natuurlijk bedriegelijk dicht bij elkaar
quote:
Heh.

Er is maar 1 beweging.
Uit bewegingen van delen van het geheel kan je afleiden hoe het geheel beweegt en daarmee ook ogenschijnlijk afgezonderde delen.
Precies, dat is waarom bij een geboortehoroscoop de horoscoop compleet afhankelijk is van de plaats en tijd.

Maar als ik je vraag of dat dus zo is antwoord jij :
quote:
Op maandag 12 juli 2010 18:48 schreef bassos het volgende:

[..]

Nee.
Dus wat is het nou ? Weet je zelf uberhaupt wel wat je aan het doen bent, of verzin je op het moment zelf weer iets bij elkaar ?
quote:
Yup.
Oh, nu weer wel ?
Behalve die keer dat je de tijd en plaats van mijn broer kreeg en er geen reet van klopte ?

Wees nou eens duidelijk, je probeert de hele tijd de kern te ontwijken.
OF je horoscoop is specifiek voor iemand met die plaats en tijd, OF niet.

Als ie dat WEL is, dan past de horoscoop dus bij degene van wie de datum is.
Als ie het NIET is wil ik graag weten waar die datum en tijd dan in bobsnaam voor nodig zijn,
en op welke andere informatie je horoscoop dan gebaseerd zou zijn.
Als je daar geen antwoord op durft te geven is dat teken genoeg dat je geen idee hebt waar je mee bezig bent.

quote:
En dat krijg je nooit te weten.
En daar gaat het ook helemaal niet om.
Tadaa
Altijd maar huilen dat ik niet geinteresseerd ben, maar je bent zelf te bang om te vertellen hoe je het doet.
Is dat toevallig omdat je een online horoscopen-generator raadpleegt en die een beetje aanvult met je eigen ideeen over iemand ?
quote:
Het gaat er wel om dat jij een bange poeperd bent.
Waar blijft je geboortedatum tijd en plaats ?
Die had je gisteren al, maar ik zie nog steeds geen horoscoop.

zzz
  dinsdag 13 juli 2010 @ 11:15:07 #109
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_83990891
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 09:13 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Omdat je zo graag een hororscoop wil, viola:

================================
Broer Led - man
Hilversum 0 Nederland 05/05/1976 08:04 - Juliaanse Dag 2442903.79
Tijdverschil met GMT -1.00 - Sterrentijd 22.18
Breedte 52.13 - Lengte -5.11

Sterrenbeeld - Stier
Ascendant - Kreeft
Maan - Kreeft

Waarschijnlijk kende je je sterrenbeeld (zonneteken) al. Je zonneteken vertegenwoordigt je identiteit en je potentieel, je ego, dat wat uniek is aan je. Je zonneteken geeft in je leven de richting aan van hoe je wilt zijn, je drive, je vitaliteit en doorzettingsvermogen.
Belangrijk ook zijn je ascendant en de maan (je emoties en je intuitie). Je ascendant vertegenwoordigt hoe je over komt op anderen en je interactie met je omgeving. De ascendant vertegenwoordigt ook je gezondheid.
De maan geeft aan hoe je emotioneel op situaties reageert. Hoe je in je relaties zit. Je intuïtie, patronen en onbewuste drive. Je moeder.

Wees je ervan bewust dat er zich hoe dan ook tegenspraken zullen voordoen. Mensen zijn nu eenmaal complex en bezitten talloze contradictoire trekken. Diametraal tegengestelde karakterbeschrijvingen weerspiegelen ofwel innerlijke dilemma's of conflicten.

--------------------------------------------------------------------------------

Je geboortehoroscoop.

De positie van de planeten in de tekens van de zodiac, in de huizen en de interplanetaire aspecten zijn van invloed op het karakter, de aanleg en de handelingen van de individuele geest.

Zon in Stier

Identiteit: Het eigen fundament stabiliseren
Stier is het Teken van doelgerichte vastberadenheid en kracht. Het is een aardeteken. De Stier moet leren de fysieke materie te beheersen. De Stier is verzot op de goede dingen van het leven en richt de aandacht vaak op materiële verworvenheden. Houdt van comfort op elk gebied. Hij is wilskrachtig en grillig. Hij heeft charme en is tolerant en onverstoorbaar. Hij houdt van plezier en de goede dingen van het leven. Waardeert de kunsten.

Zwakke kanten kunnen zijn: obstinaat, lui. Hij is te materialistisch en een parvenue. Hij is hebzuchtig, begerig en trots.

Zon in XI

Succesrijke cariere dankzij de steun van de bazen, vrienden of relaties. Weet hoe zijn kringetje gekozen moet worden.

272 CJN Zon - Jupiter

Hij is gesteld op wet en orde. Hij is tolerant, optimistisch, vriendelijk. Hij heeft alle kans van slagen in een juridisch beroep.

Maan in Kreeft

Hij is bemind en sociaal voelend. Zeer gevoelig voor indrukken uit de omgeving en omstandigheden. Hij is huiselijk, gesteld op tradities, comfort en zijn eigen wereldje. Vaak grote families.

Zwakke kanten kunnen zijn: zeer gehecht aan familiebanden, indolent, traag. Hij is te vatbaar voor indrukken en te gevoelig. Soms familie problemen.

Maan in I

Erg gevoelig. Fantaseert nogal. Hij is gauw bang, hij is angstig, verlegen, voorzichtig en emotioneel.

100 CJN Maan - Mars

Hij is oprecht, eerlijk, vol vuur en ambitie. Hij is wilskrachtig en een energieke werker. Hij is een beetje hard voor zichzelf maar, vooral ook voor anderen, die niet zo actief zijn.

32 CJN Maan - Saturnus

Hij heeft zijn gevoelens onder controle. Hij is plichtsgetrouw, zelfbewust en voorzichtig. Hij kan zich langdurig concentreren op een taak (zowel hand- als intellectuele arbeid).

Hij bedachtzaam en is serieus in alles wat hij doet.

Mercurius in Tweeling

Vlug en alert van geest. Geschikt voor langdurig onderzoek. Houdt van verandering en reizen, hij is altijd op zoek naar iets nieuws. Houdt van beweging en opschudding. Het spreken gaat hen gemakkelijk af. Hij houdt van schrijven.

Zwakke kanten kunnen zijn: raakt soms uiterst opgewonden, lijdt dan aan innerlijke spanningen.

Mercurius in XII

Hij heeft moeite om zich uit te drukken, vooral in de jeugd. Praat niet veel, hij praat niet terwille van het praten. Hij werkt in afgelegen en rustige plaatsen. Hij is discreet en filosofisch.

27 DRI Mercurius - Pluto

Positief aspect: hij heeft een scherpe opmerkingsgave en heeft snel de situatie door. Hij is energiek, scherp en kritisch.

-108 VIE Mercurius - Midhemel

Negatief aspect: hij streeft een speciaal doel in 't leven na. Hij verandert vaak van baan, is onevenwichtig maar houdt van verandering, wat hem het gevoel geeft dat er intens geleefd wordt. Heel wat bezigheden voor zover de liefde aangaat - hij heeft een intensief sexleven.

Venus in Stier

Beminnelijk en trouw. Houdt van behagen. Leidt een goed leven. Hij is mild in de omgang, maar valt toch niet mee te sollen. Houdt van continuïteit en kent daarbij weinig passie maar wel kracht.

Aantrekkelijk. Sensueel en liefhebbend van karakter. Liefdes zijn duurzaam. Hij is graag netjes gekleed. Houdt van de goede dingen van het leven, is gevoelig voor schoonheid, harmonieuze muziek, parfums, enz. Met andere woorden: alles wat de zintuigen streelt.

Zwakke kanten kunnen zijn: neiging tot indolentie, luiheid, ongewone smaak voor pleziertjes, goklust, zoekt te veel het vertier en de luxe.

Venus in XI

Succesrijk beroepsleven gedeeltelijk te danken aan goede relaties, vrienden of superieuren. Hij vindt de liefde in de kring van vrienden.

267 CJN Venus - Jupiter

Positief aspect: hij is goedhartig, vrijgevig met een mooi karakter. Hij houdt van het goede leven, comfort, zonder problemen. Hij heeft goede relaties met zijn eigen kring. Hij is gemakkelijk te benaderen.

Hij raakt gemakkelijk verliefd. Hij heeft een voorspoedig huwelijk en beroepsleven.

-4 VIE Venus - Saturnus

Negatief aspect: soms een ongezonde sensualiteit. Hij is hard, en weet zijn gevoelens niet te uiten. Hij is bang om zijn liefde te tonen, en dat leidt tot teleurstellingen, breuk, gemis aan tevredenheid. Het is niet uitgesloten dat hij problemen had met zijn moeder, die niet wist hoe ze van hem moest houden en hem zelfvertouwen moest geven. Hij twijfelt, is wantrouwig en jaloers. Hij zal moeten leren hoe men gelukkig zal zijn in de liefde, op zijn gemak zal voelen en de jaloezie moet beheersen in de tweede helft van het leven, dankzij een oudere persoon, die hem het zelfvertrouwen teruggeeft, zodat hij anderen kan vertrouwen.

-249 OPP Venus - Uranus

Negatief aspect: hij kijkt uit naar nieuwe liefdessensaties en is vaak ontevreden door affaires die snel overgaan naar conventionele relaties. Hij houdt van nieuwigheden, avontuur, het exentrieke: hij is onevenwichtig, ontrouw.

't Huwelijk is niet voor hem weggelegd, het eindigt vaak in een scheiding, afgeschreven als een jeugdige vergissing.

176 SXT Venus - Midhemel

Positief aspect: hij heeft een goede smaak, met een hartelijke inborst, zijn liefde is warm en diep, gebaseerd op een intellectueel verstand en gebruikelijke normen. De vrienden zijn nuttig voor zijn verdere carriere.

Mars in Kreeft

Hij werkt meedogenloos voor het welzijn van de familie. Alle aggressie wordt gekanaliseerd ten einde de condities van 't leven te verbeteren t.b.v. de familie, die hem ten alle tijde voorgaan. Hij wordt zelden boos en huilt nooit. Hij heeft zichzelf perfect onder controle. M.a.w., als iemand, zelfs een lid van de familie, te ver gaat dan wordt de toorn bijzonder ongewoon.

Zwakheden: Soms huiselijke twisten, discipline problemen met kinderen, verhuizingen die niet noodzakelijk een verbetering inhouden.

Mars in II

Hij onderneemt gewaagde en gevaarlijke initiatieven. Hij neemt dan ook veel initiatief in daden. Hij werkt hard voor geld, waarvan hij veel verdiend. Hij heeft een bestedingsdrift, het geld wordt dan ook kwistig uitgegeven. Hij is altijd bereid om opnieuw te beginnen na een tegenslag. Een sterke wil en veel enthousiasme.

27 CJN Mars - Saturn

Positief aspect: hij is energiek en besluitvaardig. Hij bezit geestkracht en weerstand, bekwaamheid en geduld: besteedt al zijn energie en talenten om alle hindernissen weerstand te kunnen bieden en met succes. Hij is obstinaat, berekenend, overweegt eerst alle mogelijke gevolgen, voordat er gehandeld wordt, neemt alle tijd van de wereld en verliest nooit het geduld om zijn doel te bereiken. Wordt gevreesd en gerespecteerd in eigen kring.

Jupiter in Stier

Hij houdt van de goede dingen in 't leven en weet ervan te profiteren. Een goed leven, maar misschien een beetje te hebzuchtig. Hij beheert en administreert zijn zaken en geld goed.

Zwakheden: hij is soms een beetje te geobsedeerd bij het vermeerderen van zijn materiele bezittingen, geld. De wens om te bezitten, om macht te hebben, is dan erg groot.

Jupiter in XI

Hij werkt graag mee, organiseert graag. Hij bestijgt de maatschappelijke ladder dankzij niet alleen de steun van gekozen vrienden en kennissen, maar ook dankzij de voordelen die ze meebrengen. Hij bereikt zijn doelstellingen.

-75 OPP Jupiter - Uranus

Negatief aspect: hij is te onafhankelijk en vindt zijn vrijheid al te belangrijk. Gematigheid ontbreekt, en zijn voortvarendheid is schokkend. Hij houdt van debatten en uit extreme ideeën, wat zijn gezelschap afschrikt. Veel innerlijke spanningen.

50 SXT Jupiter - Ascendant

Positief aspect: hij wil graag vrienden ontmoeten bij een goede maaltijd en in een aangename sfeer. Hij is prettig, joviaal en innemend.

Saturnus in II

Als hij rijk is, wordt de indruk gegeven dat er financïele moeilijkheden zijn. Indien hij blut is, laat hij dezelfde indruk achter - ditmaal met reden. Hij heeft moeite om geld te verdienen: zijn werk is vermoeiend en arbeidsintensief.

Uranus in Schorpioen

Maakt intelligent en listig. Aanbidt onderzoek, navorsing, ondervraging. Zeer sensueel.

Uranus in V

Hij is onafhankelijk, houdt zelfs van afleiding. Zijn amoureuse avontuurtjes zijn niet alleen ontelbaar maar ook erg gecompliseerd.

20 DRI Uranus - Ascendant

Positief aspect: hij is zo veranderlijk, onevenwichtig. Hij staat klaar voor vernieuwing, om alles te veranderen. Inventieve geest.

22 DRI Uranus - Midhemel

Positief aspect: hij moet een baan hebben met volledige vrijheid van handelen, maar geen routinewerk. Hij houdt van verandering, heeft veel energie en weet anderen voor zich te winnen.

Neptunus in Boogschutter

Houdt van lange reistochten, buitenlandse dingen en van water. Bij velen wordt het bewustzijn gewekt, dat via het innerlijk de aanwezigheid van de Ene God in alles wordt onderkend. Het mysterie en de kracht van het denken worden steeds dieper onderzocht.

Neptunus in VI

Hij kan onder sterke invloed komen van alcohol, medicijnen en drugs. Dat moet ten koste van alles vermeden worden.

2 SXT Neptunus - Pluto

Positief aspect: hij voelt zich aangetrokken tot extreme en bizarre dingen.

Pluto in Weegschaal

Brengt veranderingen en vernieuwingen.

Pluto in V

Creatief vermogen dat tot uiting komt in kunst en in de liefde.

-7 VIE Pluto - Ascendant

Negatief aspect: hij wenst met dwang de eigen wil op te leggen, hij is geweldadig.

Maansknoop in V

De persoonlijke creativiteit moet verder worden ontwikkeld, zodat het zelf en de gevoelens spontaan tot uitdrukking kunnen worden gebracht. Zelfdiscipline aankweken.

Ascendant in Kreeft

Hij zal beslist een grote familie hebben. Het familieleven, het huis, de kinderen zijn erg belangrijk voor hem.

Huis II in Kreeft

Zijn financïeel succes zal waarschijnlijk later zijn beslag krijgen, en wel op commercieel gebied.

Huis III in Leeuw

Hij is een goede organisator. Alles wordt nauwgezet bestudeerd, en vlekkeloos uitgevoerd.

Huis IV in Maagd

Hij is een goede vader, wakend over zijn kinderen, brengt de nacht door in een leunstoel naast een ziek kind, al zorgend voor en het kind kalmerend. Hij is intelligent en praktisch.

Huis V in Weegschaal

Hij is toegewijd en goedgemanieerd, met een goede smaak voor luxe: zijn vrienden zijn ook zo - verfijnd en voorzien van goede banen. Hij zal trouwen, maar niet zo maar, echt genieten met de partner.

Huis VI in Schorpioen

Hij houdt van riskante banen.

Zwak punt - de geslachtsorganen.

Huis VII in Steenbok

Hij heeft een liefdes en vriendschappelijk huwelijk. Zonder problemen, een rustige verbintenis. Weinig stoornissen binen de relatie en trouw.

Huis VIII in Steenbok

Erfenissen.

Huis IX in Waterman

Hij houdt van een beroep, die nieuwigheden en originaliteit inhouden. Houdt van reizen, communiceren met verschillende mensen. Houdt van langdurig onderzoekswerk.

Huis X in Vissen

Hij heeft succes in beroepen die in eenzaamheid worden verricht. Archievaris, Bibliothecaris, historicus etc...

Huis XI in Ram

Hij houdt van vrienden om zich heen, die vol geestdrift en standvastig van aard zijn. Een sterke ondernemingsgeest.

Huis XII in Stier

Het zakenleven zal zijn up en downs hebben, financïeel verlies kan zwaar vallen.

================================
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 11:16:43 #110
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_83990951
btw, hier is de bijbehoren hororscoop tekening:
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 11:25:48 #111
31101 _Led_
pi_83991248
Oh boy, een gegenereerde horoscoop
Mooie vind ik dat ik lui ben, en een harde werker

Leg 'm eens naast http://www.astro-online.nl/nl/astroonline?id=natal, kun je lachen
zzz
  dinsdag 13 juli 2010 @ 11:49:42 #112
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_83992071
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 11:25 schreef _Led_ het volgende:
Oh boy, een gegenereerde horoscoop
Mooie vind ik dat ik lui ben, en een harde werker

Leg 'm eens naast http://www.astro-online.nl/nl/astroonline?id=natal, kun je lachen
als een geboorteplaats en tijdstip het enige is dat vereist is.... dan is het hele proces te automatiseren.
Dan zijn al die wichelroedelopers niet relevant.
Maar dan komt er vast weer iemand met geleuter over het feit dat de hororscoopmaker een belangrijke schakel/doorgeefluik van kosmische energie/waarheid is blahblahblah....
  dinsdag 13 juli 2010 @ 11:51:26 #113
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_83992136
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 11:49 schreef DoctorB het volgende:

[..]

als een geboorteplaats en tijdstip het enige is dat vereist is.... dan is het hele proces te automatiseren.
Dan zijn al die wichelroedelopers niet relevant.
Maar dan komt er vast weer iemand met geleuter over het feit dat de hororscoopmaker een belangrijke schakel/doorgeefluik van kosmische energie/waarheid is blahblahblah....
Maar waarom is hij dan EN lui.. en even verderop een harde werker?
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 11:55:39 #114
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_83992267
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 11:51 schreef Michielos het volgende:

[..]

Waarschijnlijk omdat het allemaal quatsch is, dat hele horoscopengedoe.
Of is dat blasfemie in dees topique?
  dinsdag 13 juli 2010 @ 11:57:02 #115
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_83992312
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 11:55 schreef DoctorB het volgende:

[..]

Waarschijnlijk omdat het allemaal quatsch is, dat hele horoscopengedoe.
Of is dat blasfemie in dees topique?
Nee, nu ben je een troll
  dinsdag 13 juli 2010 @ 11:58:21 #116
31101 _Led_
pi_83992353
Kappen nou met dat geneuzel svp, ik wacht serieus op bassos' horoscoop.
zzz
  dinsdag 13 juli 2010 @ 11:59:46 #117
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_83992395
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 11:57 schreef Michielos het volgende:

[..]

Nee, nu ben je een troll
Aaaahh stom vanme. Natuurlijk.
De waarheid is alleen te vinden door te praten met gelijkgestemden en andere meningen te ridiculiseren.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 13:00:34 #118
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_83994732
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 11:15 schreef DoctorB het volgende:
Je moeder.

urban dictionary - je moeder
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_84006911
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 09:13 schreef _Led_ het volgende:[..]Typo, de toetsen van 'lief' en 'kinderachtig' zitten natuurlijk bedriegelijk dicht bij elkaar
Net als de concepten.
quote:
Dus wat is het nou ?
Het is de werkelijkheid.
quote:
Wees nou eens duidelijk, je probeert de hele tijd de kern te ontwijken.
OF je horoscoop is specifiek voor iemand met die plaats en tijd, OF niet.
Al lang en breed uitgelegd.
quote:
Altijd maar huilen dat ik niet geinteresseerd ben, maar je bent zelf te bang om te vertellen hoe je het doet.
Heh.
Altijd maar huilen dat je geïnteresseerd bent, maar gewoon met open vizier strijden ho maar.
quote:
Is dat toevallig omdat je een online horoscopen-generator raadpleegt en die een beetje aanvult met je eigen ideeen over iemand ?
Nope.
quote:
Je bedoelt dat ik gelijk had toen ik insinueerde dat je stiekum je eigen data had gebruikt ?

Hoe verrassend.

Maar ja, jij gedraagt je onbetrouwbaar, dus hoe kan ik weten dat je niet liegt ?
  dinsdag 13 juli 2010 @ 17:18:47 #120
31101 _Led_
pi_84007086
Je kunt niet vertellen wat je gaat doen omdat je geen flauw idee hebt hoe horoscopen werken, dat is inmiddels wel duidelijk.

zzz
  dinsdag 13 juli 2010 @ 17:24:19 #121
31101 _Led_
pi_84007402
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 17:15 schreef bassos het volgende:
Het is de werkelijkheid.
Je durft nog steeds geen antwoord te geven
quote:
Al lang en breed uitgelegd.
"Als dat een stomme vraag is dan hoor ik graag waarom, en als je vindt dat je dat al eens haarfijn hebt uitgelegd heb ik het niet kunnen vinden dus zou ik het graag weer horen (of een link krijgen waar je dat uitgelegd hebt)."

en

"Als je daar geen antwoord op durft te geven is dat teken genoeg dat je geen idee hebt waar je mee bezig bent."

Je hebt dus gewoon echt geen idee waar je mee bezig bent
quote:
Heh.
Altijd maar huilen dat je geïnteresseerd bent, maar gewoon met open vizier strijden ho maar.
Uhm, ik heb je gisteren mijn plaats en tijd gegeven, JIJ bent degene die terugkrabbelt en nog steeds geen horoscoop durft te maken
quote:
Je bedoelt dat ik gelijk had toen ik insinueerde dat je stiekum je eigen data had gebruikt ?
Hoe verrassend.
Maar ja, jij gedraagt je onbetrouwbaar, dus hoe kan ik weten dat je niet liegt ?
Dit slaat weer nergens op, je vraagt om mijn geboorteplaats en tijd en als ik je die gisteren geef zeg je "dat ik stiekum mijn eigen data gebruik" ?

Afijn, je durft dus geen horoscoop te maken.
Weer een turfje bij de "mensen met een grote mond die 'm niet waar kunnen maken"
zzz
pi_84007795
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 17:24 schreef _Led_ het volgende:Je durft nog steeds geen antwoord te geven
Heh, ze denkt dat er onbeantwoorde vragen zijn ipv niet begrepen.
quote:
"Als dat een stomme vraag is dan hoor ik graag waarom
Ook al uitgelegd.
quote:
en als je vindt dat je dat al eens haarfijn hebt uitgelegd heb ik het niet kunnen vinden dus zou ik het graag weer horen (of een link krijgen waar je dat uitgelegd hebt)."en"Als je daar geen antwoord op durft te geven is dat teken genoeg dat je geen idee hebt waar je mee bezig bent."
Heh, echt een goede manier om mij over te halen om je iets uit te leggen.
quote:
Je hebt dus gewoon echt geen idee waar je mee bezig bent
Heh, *jij* hebt geen idee.
Maar ach, je projecteert wel vaker.
quote:
Uhm, ik heb je gisteren mijn plaats en tijd gegeven
Ehem.
Je hebt de tijd en plaats van *een persoon* gegeven.
En nu doe ik wel letterlijk over je bericht ipv de vorige keer, toen ik je speelruimte gaf en je handelen aantoonde dat je geen speelruimte aankan.
quote:
, JIJ bent degene die terugkrabbelt en nog steeds geen horoscoop durft te maken
Heh.

Hier is een soundbite over die geboortedatum :
Hier is een geval van iemand die zichzelf *ziek* maakt door wattie communiceert.
(mercurius in 12/tweeling, geactiveerd door wattie verantwoordelijk vindt(sextiel saturnus), maar tegen(vierkant de MC) wattie ziet als echt hoog, assin, al die vage shit die mensen als Bassos wel snappen)
quote:
Dit slaat weer nergens op, je vraagt om mijn geboorteplaats en tijd en als ik je die gisteren geef zeg je "dat ik stiekum mijn eigen data gebruik" ?

Afijn, je durft dus geen horoscoop te maken.
Weer een turfje bij de "mensen met een grote mond die 'm niet waar kunnen maken"

Ehem.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 18:40:07 #123
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_84010446
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:20 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Wat een onzin.
Meneer beweert horoscopen te schrijven aan de hand van een geboortedatum en -plaats,
maar als ik 'm die geef durft ie niet.

Hij durft dat enkel als het om mijn geboortedatum en plaats gaat want dan kan ie dingen van Fok! oplepelen zoals ie vorige keer deed.

Je weet wel, vorige keer toen ie een hele mooie horoscoop voor mij schreef die mij goed beschreef.
Terwijl hij de datum en plaats van mijn broer had gekregen

Het is heel simpel :
als hij beweert een horoscoop te kunnen schrijven aan de hand van een plaats en tijd, dan moet hij dat ook kunnen.
Hoe komt het dat hij met een horoscoop komt van degene waarvan hij dacht dat die tijd en plaats waren (ook al had ik zelfs al gezegd dat ze niet van mij waren maar dat had hij gemist), als die horoscoop afhangt van die datum en tijd ?
Joh degenen die denken horoscopen te kunnen schrijven moet je zowieso niet al te serieus nemen.
Ik kijk wel eens voor de gein achter in de TV gids en zie ze dan staan.
Is toch te komisch voor woorden dat alle mensen op een bultje gegooid worden en daar dan één horoscopischie visie over te lezen.
Er is er altijd wel iemand bij voor wie het klopt

Ik denk wel dat magie bestaat.
Maar ik denk niet dat er ook maar eentje op dit forum is die werkelijk magische krachten heeft.
Alsof bepaalde woordjes opzeggen in een bepaalde volgorde iets zou bewerkstelligen.
Heeft 'magie' oren gekregen die alleen een bepaalde taal verstaat? waar komt die taal vandaan dan? Wie heeft die verzonnen?
Als magie universeel is dat kent het geen talen als zodanig.
Abra Cadabra Sim Salla Bim Hocus Pocus Pilatus Pas, ik wou dat het 18 uur 40 is!!!
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
  dinsdag 13 juli 2010 @ 18:57:45 #124
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_84011112
Als we i.p.v. "leeuwen zijn zus en zo" en "schorpioenen zijn zus en zo" marokkanen en duitsers zeggen, heet het "generaliseren" en "discriminatie".. Waarom wordt deze generalisatie en discriminatie dan wel toegestaan als er een zweverig sausje overheen gegoten wordt? Waarom willen wij mensen reduceren tot iets algemeens, zonder stil te staan bij het individu zelf?
pi_84011249
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 18:40 schreef theghostrider het volgende:Joh degenen die denken horoscopen te kunnen schrijven moet je zowieso niet al te serieus nemen.Ik kijk wel eens voor de gein achter in de TV gids en zie ze dan staan.
Joh, degenen die denken dat een zonneteken vijf zinnen dingetje achter in je tv-gids iets verteld over astrologie moet je zowiezo niet al te serieus nemen.
pi_84011307
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 18:57 schreef Michielos het volgende:
Als we i.p.v. "leeuwen zijn zus en zo" en "schorpioenen zijn zus en zo" marokkanen en duitsers zeggen, heet het "generaliseren" en "discriminatie".. Waarom wordt deze generalisatie en discriminatie dan wel toegestaan als er een zweverig sausje overheen gegoten wordt? Waarom willen wij mensen reduceren tot iets algemeens, zonder stil te staan bij het individu zelf?
Zonder het te weten beantwoord je je eigen vraag.

Astrologie gaat niet over leeuwen zijn zus (noch zo)

Elke geboortehoroscoop is nu juist uniek.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 19:06:21 #127
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_84011438
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 19:03 schreef bassos het volgende:

[..]

Dus in een ziekenhuis waar 5 babys om exact dezelfde tijd op dezelfde plek geboren zijn, kan astrologie nog 5 verschillende horoscopen beschrijven of hoe moet ik dit zien?

ow en 19 -11-1983
Geleen om 5:00
Schrijf eens een MEGA specifieke horoscoop voor mij dan. Echt mad specifiek
  dinsdag 13 juli 2010 @ 19:11:58 #128
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_84011688
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 19:03 schreef bassos het volgende:

[..]

Jij bent goed in horoscopen?

Mijn geboorte datum 13-01-1969 het tijdstip weet ik niet zo precies meer maar volgens mij ergens rond 6 uur in de morgen

Ik ben beniuwd wat er uit rolt Als je tijd hebt tenminste
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
  dinsdag 13 juli 2010 @ 20:20:25 #129
31101 _Led_
pi_84014585
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 17:32 schreef bassos het volgende:

[..]

Heh, ze denkt dat er onbeantwoorde vragen zijn ipv niet begrepen.
[..]

Ook al uitgelegd.
[..]

Heh, echt een goede manier om mij over te halen om je iets uit te leggen.
[..]

Heh, *jij* hebt geen idee.
Maar ach, je projecteert wel vaker.
[..]

Ehem.
Je hebt de tijd en plaats van *een persoon* gegeven.
En nu doe ik wel letterlijk over je bericht ipv de vorige keer, toen ik je speelruimte gaf en je handelen aantoonde dat je geen speelruimte aankan.
[..]

Heh.

Hier is een soundbite over die geboortedatum :
Hier is een geval van iemand die zichzelf *ziek* maakt door wattie communiceert.
(mercurius in 12/tweeling, geactiveerd door wattie verantwoordelijk vindt(sextiel saturnus), maar tegen(vierkant de MC) wattie ziet als echt hoog, assin, al die vage shit die mensen als Bassos wel snappen)
[..]

Ehem.
Dat je het niet aandurft is al lang duidelijk hoor, daar hoef je geen zwakzinnige verhandelingen meer voor te schrijven !

zzz
  dinsdag 13 juli 2010 @ 21:59:00 #130
37769 erodome
Zweefteef
pi_84019792
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 11:51 schreef Michielos het volgende:

[..]

Mijn levensmotto is zo'n beetje liever lui dan moe, ik sta dan ook al mijn hele leven bekend als iemand die erg lui kan zijn.
MAAR, tegelijkertijd sta ik bekend als iemand die van echt aanpakken weet, ben ik gemotiveerd dan ben ik een hele harde werker, ben ik niet gemotiveerd dan ben ik zo lui als een mens maar kan zijn.

Die 2 dingen kunnen dus prima in 1 persoon gevat zijn, of ben jij altijd helemaal hetzelfde, compleet eenlijnig?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 22:41:31 #131
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_84022045
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 21:59 schreef erodome het volgende:

[..]

Mijn levensmotto is zo'n beetje liever lui dan moe, ik sta dan ook al mijn hele leven bekend als iemand die erg lui kan zijn.
MAAR, tegelijkertijd sta ik bekend als iemand die van echt aanpakken weet, ben ik gemotiveerd dan ben ik een hele harde werker, ben ik niet gemotiveerd dan ben ik zo lui als een mens maar kan zijn.

Die 2 dingen kunnen dus prima in 1 persoon gevat zijn, of ben jij altijd helemaal hetzelfde, compleet eenlijnig?
nee maar dat is niemand... niemand is 100% een karaktertrek.. deze debiele rainbow ruses (rainbow ruse heeft de naam vanwege het coveren van 2 spectrums, zoals een regenboog het hele kleurenspectrum covered - Ian Rowland) maken daar perfect gebruik van. Zeg gewoon iets... zeg dan MAAR en zeg het tegenovergestelde en het klopt altijd.

"Jij bent vrij gul.. MAAR er zijn momenten waarop je toch eerst aan jezelf denk"
"Je bent een extravert persoon, geen crazy partyanimal ofzo maar extravert MAAR er zijn ook momenten waarop je even alleen wil zijn"

Het is debiel, kinderachtig en zegt geen reet omdat het op stomweg iedereen slaat. Niemand is 100% een karaktereigenschap. Het is ook les 1 aan de beginnende cold reading student.. voor de beginners die bang zijn om te falen zijn dit mooie 100% zekerheidjes..

ps. let wel dat het hierbij om karaktereigenschappen ofzo gaat. Je kunt geen kwantitatieve zaken zeggen zoals : Je werkt in de computerbusiness maar soms werk je toch in de zorg ofzo

[ Bericht 11% gewijzigd door Michielos op 13-07-2010 22:46:58 ]
pi_84022115
En daar maken horoscopen dankbaar gebruik van
pi_84022386
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 20:20 schreef _Led_ het volgende:[..]Dat je het niet aandurft is al lang duidelijk hoor, daar hoef je geen zwakzinnige verhandelingen meer voor te schrijven ! :W
Dat ik je precies goed inschat is al lang duidelijk hoor.
Hoef je helemaal niet zo hard voor weg te rennen.

Ik heb nog steeds geen daadwerkelijke ondubbelzinnige claim van je gezien dat je daadwerkelijk die mei-76 persoon bent.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 22:47:24 #134
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_84022417
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:47 schreef bassos het volgende:

[..]

Dat ik je precies goed inschat is al lang duidelijk hoor.
Hoef je helemaal niet zo hard voor weg te rennen.

Ik heb nog steeds geen daadwerkelijke ondubbelzinnige claim van je gezien dat je daadwerkelijk die mei-76 persoon bent.
Gast je maakt je zelf nu wel een beetje belachelijk eigenlijk
pi_84022649
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 19:06 schreef Michielos het volgende:[..]Dus in een ziekenhuis waar 5 babys om exact dezelfde tijd op dezelfde plek geboren zijn, kan astrologie nog 5 verschillende horoscopen beschrijven of hoe moet ik dit zien?
In zelfs het theoretisch geval van in dezelfde kamer gelijktijdig met een keizersnee bevallen van tweelingen levert nog andere uitwerkingen op.

Pipo's die denken dat een beweging maar 1 uitwerking kan hebben, hah.
quote:
ow en 19 -11-1983
Geleen om 5:00
Schrijf eens een MEGA specifieke horoscoop voor mij dan. Echt mad specifiek
EH, nee.

Dat is wederom mijn aanbod geheel onjuist weergeven.

Het enige wat ik heb aangeboden is een (algemeen-ish) astro verhaaltje waar je dan *ZELF* onderzoek over kan gaan doen.

Ik ben hier niet om je te overtuigen.
pi_84022697
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:47 schreef Michielos het volgende:[..]Gast je maakt je zelf nu wel een beetje belachelijk eigenlijk
Heh.
Ze denkt dat het mij uitmaakt wat noobs denken over wat ze niet begrijpen over wat ik schrijf.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 22:52:55 #137
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_84022740
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:51 schreef bassos het volgende:

[..]

In zelfs het theoretisch geval van in dezelfde kamer gelijktijdig met een keizersnee bevallen van tweelingen levert nog andere uitwerkingen op.

Pipo's die denken dat een beweging maar 1 uitwerking kan hebben, hah.
Dus dat datum /tijd/sterrenbeelden verhaal is eigenlijk gewoon onzin??
quote:
EH, nee.

Dat is wederom mijn aanbod geheel onjuist weergeven.

Het enige wat ik heb aangeboden is een (algemeen-ish) astro verhaaltje waar je dan *ZELF* onderzoek over kan gaan doen.
ow dus je kunt eigenlijk niks bijzonders, eigenlijk hetzelfde wat mijn buurmeisje van 8 ook kan.. Nja.. ik zie geen reden om daar zo over op te scheppen eigenlijk.
quote:
Ik ben hier niet om je te overtuigen.
Nee dat blijkt
pi_84022988
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:52 schreef Michielos het volgende:Dus dat datum /tijd/sterrenbeelden verhaal is eigenlijk gewoon onzin??
Nope.
Gewoon alleen veel verfijnder dan jij kan denken.
quote:
ow dus je kunt eigenlijk niks bijzonders
Inderdaad, astrologie kan je gewoon leren.
Net als toveren.
quote:
eigenlijk hetzelfde wat mijn buurmeisje van 8 ook kan.. Nja.. ik zie geen reden om daar zo over op te scheppen eigenlijk.
Ik schep dan ook helemaal niet op.
Dat zijn jouw gedachten.

Ik bood een optie aan, wat jij daar dan van maakt is jouw probleem.

Uiteraard is het *gewoon* leren van toveren wel verbonden aan *gewoon* doorzettingsvermogen en een heleboel verstand.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 22:58:12 #139
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_84023082
Ja sure.
Is er hier iemand die wel echt iets met astrologie doet overigens?
  dinsdag 13 juli 2010 @ 23:04:45 #140
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_84023480
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:58 schreef Michielos het volgende:
Ja sure.
Is er hier iemand die wel echt iets met astrologie doet overigens?
Senesta toch .
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  dinsdag 13 juli 2010 @ 23:12:46 #141
37769 erodome
Zweefteef
pi_84023942
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:41 schreef Michielos het volgende:

[..]

nee maar dat is niemand... niemand is 100% een karaktertrek.. deze debiele rainbow ruses (rainbow ruse heeft de naam vanwege het coveren van 2 spectrums, zoals een regenboog het hele kleurenspectrum covered - Ian Rowland) maken daar perfect gebruik van. Zeg gewoon iets... zeg dan MAAR en zeg het tegenovergestelde en het klopt altijd.

"Jij bent vrij gul.. MAAR er zijn momenten waarop je toch eerst aan jezelf denk"
"Je bent een extravert persoon, geen crazy partyanimal ofzo maar extravert MAAR er zijn ook momenten waarop je even alleen wil zijn"

Het is debiel, kinderachtig en zegt geen reet omdat het op stomweg iedereen slaat. Niemand is 100% een karaktereigenschap. Het is ook les 1 aan de beginnende cold reading student.. voor de beginners die bang zijn om te falen zijn dit mooie 100% zekerheidjes..

ps. let wel dat het hierbij om karaktereigenschappen ofzo gaat. Je kunt geen kwantitatieve zaken zeggen zoals : Je werkt in de computerbusiness maar soms werk je toch in de zorg ofzo
Je hebt in princiepe gelijk, maar hoe wil je iemand echt goed beschrijven als je die nuance's niet mag maken(die voor vele opgaan)?
Want als iemand dan zou zeggen je bent lui dan zegt de ander, ja maar dat is niet helemaal waar, zie je nu wel dat het niet klopt?

Kortom, het is niet goed of het deugd niet.
Dit zal ook nooit pasklare antwoorden geven, het geeft alleen een globaal idee van zaken, het pretendeerd ook niet meer te kunnen dan dat.
Werkt het, ik weet het echt niet zeker(er zit een logische gedachte in "de grote samenhang van dingeb" en dat je daaraan tekenen af kunt lezen, maar hoe dat echt zit, groot vraagteken), is het heel erg nuttig behalve bij wat zoeken naar wat meer zelfkennis als het daaraan ontbreekt, nee, dat heb ik nog niet gezien, het geeft een ongeveer die kant op advies, geen pasklare antwoorden.

Hoe nuttig het is valt over te discuseren, zat zelfs, maar dat iets ook heel makkelijk op andere manieren kan(en misschien zelfs beter!) maakt nog niet perse dat datgene gewoon alleen gebakken lucht is.
Uit een echt goed getrokken horoscoop komen interresante dingen vaak, die heel aardig kloppen.
Maar heel gedetallieerd wordt het niet, er gebeuren teveel dingen(nurture) die je per moment vormen om heel presies te kunnen zijn met dit soort zaken.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 14 juli 2010 @ 01:54:43 #142
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_84029908
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 19:11 schreef theghostrider het volgende:

[..]

Jij bent goed in horoscopen?

Mijn geboorte datum 13-01-1969 het tijdstip weet ik niet zo precies meer maar volgens mij ergens rond 6 uur in de morgen

Ik ben beniuwd wat er uit rolt Als je tijd hebt tenminste
@ astroloog (bassos? naam ff kwijt lol)

Ik ben al tevreden met een beknopte horoscoop.

En ik ga je ook eerlijk zeggen of het klopt of niet. Maar zo te zien heb je daar helemaal geen zin meer in en baal je nog steeds dat je er over begonnen bent dit te kunnen.
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
  woensdag 14 juli 2010 @ 09:11:26 #143
31101 _Led_
pi_84032353
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:47 schreef bassos het volgende:
Ik heb je nou al meerdere malen verteld dat dat mijn eigen geboortedatum en plaats is.
Heb je nog meer excuses of ga je nou eens aan het werk ?
zzz
  woensdag 14 juli 2010 @ 09:13:00 #144
31101 _Led_
pi_84032383
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:51 schreef bassos het volgende:
"en om het serieus te laten lijken vraag ik om een tijd en plaats, die ik vervolgens niet gebruik omdat ik gewoon maar een astro-verhaaltje uit mijn duim zuig voor de persoon waarvan ik denk dat die datum en tijd zijn".

Je hebt al lang en breed laten merken wat je doet hoor
zzz
  woensdag 14 juli 2010 @ 15:07:32 #145
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_84047300
Astroloog nummer 1:
  woensdag 14 juli 2010 @ 15:58:26 #146
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_84049610
quote:
Jupiter in Steenbok: Succesvol zijn
Je bent geboren in een jaar waarin autoriteiten, instituties en ingrijpende politieke ontwikkelingen in het middelpunt van de belangstelling stonden. Kwesties in verband met de wet en rechtvaardigheid, en de naleving daarvan, kunnen uiterst relevant zijn voor je leven. Je voelt je mogelijk aangetrokken tot de politiek; in ieder geval zou je een vooraanstaande culturele of filosofische rol in de maatschappij kunnen vervullen. Vooruitkomen in je loopbaan is erg belangrijk voor je en je werkt hard om doelen op lange termijn te realiseren. Het succes kan echter op zich laten wachten ten gevolge van een gebrek aan optimisme. Door te leren handiger te werk te gaan, in plaats van louter hard te werken, kun je niettemin grote successen boeken. Leer het je aan je doelen op een positieve manier te formuleren. Schrijf je lange-termijnplannen op en visualiseer dat je ze verwezenlijkt zonder slopend gezwoeg. Je beschikt over uitzonderlijke talenten en kunt opklimmen tot een buitengewoon invloedrijke positie in de samenleving. Denk positief!

Onder invloed van je maatschappelijke relaties op jonge leeftijd heb je sterke morele principes ontwikkeld. Misschien heb je in je omgeving te maken gehad met enigszins beperkende of conservatieve waarden. Er kan bijvoorbeeld sprake zijn geweest van een sterk disciplinair element in je training en/of opleiding, of misschien stond je onder invloed van iemand met uitgesproken morele opvattingen. Hoe het ook geweest mag zijn, tegenwoordig koester je in ieder geval sterke principes, die je ertoe aanzetten hard te werken en verantwoordelijkheid op je te nemen. Je gelooft heilig in de arbeidsethiek en verwacht uitsluitend te ontvangen waar je voor gewerkt hebt. Doordat je zo hard zwoegt om vooruit te komen, kan je leven een nogal mistroostige toon hebben. Verlies niet het principe van overvloed uit het oog: vraagt en gij zult gegeven worden. In persoonlijke relaties is het belangrijk dat je je toleranter leert op te stellen, aangezien je tot moraliseren en beknotten neigt. Tot slot is ascetische zelfdiscipline voor jou de weg naar spirituele ontwikkeling.
Wat een kolder wat een kolder hahahahahaaha

Er klopt werkelijk geen ene REET van.
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
  woensdag 14 juli 2010 @ 16:01:11 #147
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_84049762
Maar het ging hier om magie... ik zie astrologen (ja ze liegen) niet als iets magisch. Gewoon een verzonnen theorie waar sommigen nog geld mee vangen ook nog.
(Opleiding astrolieger kost toch geld of niet?)
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
pi_84050419
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:52 schreef Michielos het volgende:[..]Dus dat datum /tijd/sterrenbeelden verhaal is eigenlijk gewoon onzin??
Nope.
Wel zo verfijnd dat dezelfde horoscoop op zeer verschillende manieren haar uitwerking kan hebben.

Ik bedoel de een wordt boos, de ander actief, allebei middels activatie.
(enzovoorts)
quote:
ow dus je kunt eigenlijk niks bijzonders, eigenlijk hetzelfde wat mijn buurmeisje van 8 ook kan.. Nja.. ik zie geen reden om daar zo over op te scheppen eigenlijk.
Heh, je denkt dat je buurmeisje van 8 kan wat ik kan.
Waarom vraag je het haar dan niet ?
quote:
Nee dat blijkt
Dat consequent het aanbod van iets als begeleiding oneigenlijk wordt gebruikt als 'bewijs het maar' ?
Yup, dat blijkt zeker.
  woensdag 14 juli 2010 @ 16:17:36 #149
31101 _Led_
pi_84050499
Best zonde dat bassos het hele magie-topic verziekt door over zijn astologie te beginnen,
te roepen dat ie wel horoscopen zal maken en het vervolgens nooit te doen.
zzz
  woensdag 14 juli 2010 @ 16:18:35 #150
31101 _Led_
pi_84050544
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 16:16 schreef bassos het volgende:
Heh, je denkt dat je buurmeisje van 8 kan wat ik kan.
Waarom vraag je het haar dan niet ?
Ik weet wel zeker dat michielos' buurmeisje kan roepen dat ze horoscopen schrijft om het vervolgens nooit te doen

zzz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')