Alles wat in je PGU zit. Lijkt me duidelijk toch?quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Alles wat in je PGU zit. Lijkt me duidelijk toch?
Die zakenquote:Maar van sommige zaken dacht ik wat daar nu het nut van was. Vele zaken nooit gebruikt, anderen gewoonweg waardeloos, maar sommige zaken weer rete handig.
Ja maar welke zaken nooit gebruikt, wat waardeloos, wat rete handigquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Alles wat in je PGU zit. Lijkt me duidelijk toch?
quote:Vele zaken nooit gebruikt, anderen gewoonweg waardeloos, maar sommige zaken weer rete handig.
Alles van Defensie voldoet, maar vaak niet meer dan dat. Ik heb inmiddels bijna een extra kast nodig voor eigen aangeschafte uitrusting..quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:49 schreef eleusis het volgende:
Niet álles wat ik post is gezeur en getroll, soms ben ik gewoon echt geïnteresseerd.
Al, half jaar geleden ontvangen, zit in het nieuwe aanvullende pakket die is samengesteld juist door het gezanik..quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:58 schreef ErwinRommel het volgende:
PSU mesje is overbodig. Doe dan gelijk een goede multitool in de PGU.
Mag je je PGU dan niet zelf indelen zoals je wilt?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:58 schreef ErwinRommel het volgende:
PSU mesje is overbodig. Doe dan gelijk een goede multitool in de PGU.
PGU is wat verstrekt wordt om jouw functie uit te kunnen oefenen, dus wat zij jou verstrekken.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:19 schreef Maitje het volgende:
[..]
Mag je je PGU dan niet zelf indelen zoals je wilt?
In het rang van soldaat heb ik inderdaad wel is het idee dat het DT beter net als het CT op verstrekking als 't nodig is kan. Maar voor bv. de KMar is het zeker niet overbodig, dan ga ik toch meer aan de helm enzo denkenquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:55 schreef ErwinRommel het volgende:
Laat ik het zo zeggen:
overbodig: 7 stuks pendeks, die winterwanten (totaal onhandig), 6 paar DT sokken, 6 paar blouse DT, Winterjas DT, platte pet DT, inklapbaar waskommetje plastic (gewoon je helm gebruiken) en nog vele zaken die me nu even ontschieten.
Oke.. thnxquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:40 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
PGU is wat verstrekt wordt om jouw functie uit te kunnen oefenen, dus wat zij jou verstrekken.
Dat je daarnaast je eigen PGU bij elkaar sprokkelt moet je zelf weten, dus ipv van een defensie zakmes loop ik nu met een leatherman multitool en een gerben aan mijn riem.
Voor als het fucking warm is natuurlijk.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:47 schreef JaFFe het volgende:
Waar zijn die woodland overhemden eigenlijk voor?
Gaat in mijn mening ook nergens over, dat de nationale reserve dat ding niet krijgt... Maar die schoolkindjes met hun V&V welquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:45 schreef Vortix het volgende:
[..]
Voor als het fucking warm is natuurlijk.
Handige toevoeging aan PGU zou een Petzl zijn. Voor de rest voldoet het, alleen jammer dat we bij de Natres nog steeds niet over zijn gegaan op opsvesten en dat eigen aanschaf van dat ding niet wordt toegestaan vaak. Ik weet dat veel beroeps zoiets hebben van 'opsvest' maar in vergelijking met het bokkentuig is het in elk geval een stap vooruit.
Zal ik je is zeggen dat dat formeel schietbloesjes zijn voor als je pistool gaat schietenquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:45 schreef Vortix het volgende:
[..]
Voor als het fucking warm is natuurlijk.
Handige toevoeging aan PGU zou een Petzl zijn. Voor de rest voldoet het, alleen jammer dat we bij de Natres nog steeds niet over zijn gegaan op opsvesten en dat eigen aanschaf van dat ding niet wordt toegestaan vaak. Ik weet dat veel beroeps zoiets hebben van 'opsvest' maar in vergelijking met het bokkentuig is het in elk geval een stap vooruit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |