quote:Op zondag 27 juni 2010 00:42 schreef brother52 het volgende:
[ afbeelding ]
De belangrijkste ingrediënten: Dean, een blok hout en een biertje.
....
quote:
quote:
Een yamahaquote:Op zondag 27 juni 2010 15:58 schreef Lespaulspelert het volgende:
Brother52, wat heb je met die gitaar eigenlijk gedaan (onderdelen vervangen ofzo?)
En weet iemand welke gitaar de kerstman gebruikt hier?
Ik ben begonnen met een rechtshandige stratocaster als basis en alles wat ik daarvan niet kon gebruiken heb ik weg gegooid en nieuwe onderdelen voor besteld.quote:Op zondag 27 juni 2010 15:58 schreef Lespaulspelert het volgende:
Brother52, wat heb je met die gitaar eigenlijk gedaan (onderdelen vervangen ofzo?)
Ja, natuurlijk want met een rechtshandige body kan ik natuurlijk helemaal niets.quote:
SGquote:Op zondag 27 juni 2010 16:26 schreef Lespaulspelert het volgende:
Ja, maar wat voor een?
Dat had wel mooi gekund. Helemaal niet aan gedacht.quote:
Zei ik toch!quote:Op zondag 27 juni 2010 21:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat had wel mooi gekund. Helemaal niet aan gedacht.
Maar dat kan altijd nog wanneer er een nieuwe tonepot in die van mij komt (eentje waaraan de soldeer wel wil hechten)
Die ex-explorer van jou is trouwens verrassend goed. Goed geluid en netjes afgewerkt.
Dat laatste is de elementschakelaar (pickup switch), dus welke elementen je het geluid op laat vangen, google vertelt je er meer overquote:Op zondag 27 juni 2010 23:11 schreef gekkewiebel het volgende:
Ik ben al een tijdje enigszins aan het prutsen met m'n gitaar en een Line6 geval (ux2 geloof ik). Nou gaat het vooralsnog via de computerboxen dus echt veel herrie komt er niet uit, maar ik wil eerst e.e.a. oefenen.
M'n vraag is als volgt; weet iemand hoe je een lekker bluesgeluid kan krijgen uit zo'n line6 ding? Je gebruikt het programma "podfarm" maar ik zie door de bomen het bos niet meer, zoveel versterkers en extra zooi die je kan kiezen...
Zegmaar zo'n geluid:
De gitaar is een stratocaster voor als dat invloed heeft op het geluid.
Verder zit er ook nog een soort schakelaar op de gitaar die naar boven, midden en naar onder kan staan. Waar dient dat voor? Ik heb het idee dat de ene kant op iets rauwer is dan de andere kant op?
Nee, ik denk eerder een double cut les paul ( ga niet zeggen dat het hetzelfde is, dat is niet zo. SG heeft geen reliëf in de top)quote:
Het is toch echt een Yamaha SG!quote:Op maandag 28 juni 2010 07:52 schreef KaMo het volgende:
[..]
Nee, ik denk eerder een double cut les paul ( ga niet zeggen dat het hetzelfde is, dat is niet zo. SG heeft geen reliëf in de top)
Grappig, het is namelijk precies een les paulquote:
Niet!quote:Op maandag 28 juni 2010 15:31 schreef KaMo het volgende:
[..]
Grappig, het is namelijk precies een les paul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |