Nee, ik denk eerder een double cut les paul ( ga niet zeggen dat het hetzelfde is, dat is niet zo. SG heeft geen reliëf in de top)quote:
Het is toch echt een Yamaha SG!quote:Op maandag 28 juni 2010 07:52 schreef KaMo het volgende:
[..]
Nee, ik denk eerder een double cut les paul ( ga niet zeggen dat het hetzelfde is, dat is niet zo. SG heeft geen reliëf in de top)
Grappig, het is namelijk precies een les paulquote:
Niet!quote:Op maandag 28 juni 2010 15:31 schreef KaMo het volgende:
[..]
Grappig, het is namelijk precies een les paul
Lekker toch, buiten in het zonnetje liggenquote:Op maandag 28 juni 2010 17:54 schreef Aresdreams het volgende:
zo terug van familie weekend, wat is het fucking heet ineens!
Dat past natuurlijk niet bij je gothic lookquote:Op maandag 28 juni 2010 18:38 schreef Aresdreams het volgende:
dadelijk krijg ik nog kleur! stel je voor!
daarnaast is 25 graden wel een max voor mij.
Warm=zwembad=chillquote:
Is nog chiller jaquote:
Damn volgens mij heeft de vader van een vriend die!quote:Op maandag 28 juni 2010 19:56 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
idd ze zijn nog goed aan de prijs ook
http://www.thomann.de/nl/yamaha_sg3000_wr.htm
Het klinkt wel anders maar het zou kunnen mits je niet te veel volume nodig hebt.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:16 schreef Lespaulspelert het volgende:
Zou een epiphone rivera, een gitaar uit de ibanez artcored of een epiphone es (misschien een goedkopere gretsch) de functie van een akoestische kunnen overnemen?
Ga ze maar eens uitproberen en vergelijken. Dan kom je er snel genoeg achter.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:41 schreef Lespaulspelert het volgende:
Wat bedoel je met anders? En zijn die geschikt om gewoon om vakantie mee te nemen of op het strand (dus zeg maar gewoon ene mobiele gitaar)
Maar dan natuurlijk niet inpluggen he!11einseins!!!11quote:Op maandag 28 juni 2010 20:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ga ze maar eens uitproberen en vergelijken. Dan kom je er snel genoeg achter.
Inpluggen kan best. Als je er dan maar voor zorgt dat de versterker uit staat.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:46 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Maar dan natuurlijk niet inpluggen he!11einseins!!!11
Word je hard van.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:40 schreef GuitarJJ het volgende:
Gitaar spelen in combinatie met hitte/zweet(handen) is vermoeiend
Gewoon doorbijten, is goed voor je karakter.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:40 schreef GuitarJJ het volgende:
Lekker voor je snaren en hals.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:40 schreef GuitarJJ het volgende:
Wel gaaf zo'n Prophecyquote:
quote:
zegt de lion kingquote:Op maandag 28 juni 2010 22:16 schreef Dribbel_ het volgende:
Je kan je moeder die muziek toch ook niet aandoen
Is dat inclusief brom?quote:
Zonder brom, die heb ik gelijk weggegooit!quote:Op maandag 28 juni 2010 22:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Is dat inclusief brom?
Dan bied ik een appel.
Jammerquote:Op maandag 28 juni 2010 22:58 schreef KaMo het volgende:
[..]
Zonder brom, die heb ik gelijk weggegooit!
Ah, iemand interesse?quote:Op maandag 28 juni 2010 23:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Jammer![]()
Ik heb altijd al een brom willen hebben.
Maar dan bied ik een druif en een halve kers.
Tering dat lijkt wel heel erg veel op metal on metal van Anvilquote:Op maandag 28 juni 2010 22:25 schreef Witchfynder het volgende:
Jaren gezocht naar van wie dit nummer is (ooit van een site af geplukt zonder tags) en eindelijk gevonden:
Heerlijke zomer metal!.
Tankt ze nou in 1 keer bijna een halve liter cola weg ?!quote:Op maandag 28 juni 2010 22:15 schreef genakt het volgende:
[..]
![]()
alleen me moeder op de achtergrond op een gegeven moment is niet zo'n succes
gaat ze nog doodleuk achter me gaan staan kijken ook![]()
ze had niet echt door dat ik aan het opnemen was
Whahaquote:Op maandag 28 juni 2010 22:15 schreef genakt het volgende:
[..]
![]()
alleen me moeder op de achtergrond op een gegeven moment is niet zo'n succes
gaat ze nog doodleuk achter me gaan staan kijken ook![]()
ze had niet echt door dat ik aan het opnemen was
Maar gemixt met water/spa? hequote:Op maandag 28 juni 2010 23:28 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Tankt ze nou in 1 keer bijna een halve liter cola weg ?!
Klinkt lekkerquote:Op maandag 28 juni 2010 22:25 schreef Witchfynder het volgende:
Jaren gezocht naar van wie dit nummer is (ooit van een site af geplukt zonder tags) en eindelijk gevonden:
Heerlijke zomer metal!.
Lijkt er helemaal niet op johquote:Op maandag 28 juni 2010 23:05 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Tering dat lijkt wel heel erg veel op metal on metal van Anvil![]()
Plagiaat !
Echt welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |