Eerst voornamelijk veel pickups testen die hier nog rondslingeren. Even kijken of alles nog werkt en wat er een beetje lekker klinkt. Eerst eens de EMG HZ's erin denk ikquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:19 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat je ermee gaat doen.. Maar dat laat je ons vast weten
Heb je weer werk ofzo?quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, daar moeten jij en ik volgende week even over praten
Zeer binnenkort nieuwe pics van die van mijquote:
Hoe ver is die? Morgen afbouwen?quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zeer binnenkort nieuwe pics van die van mij
Jaquote:
En die word lekker veel mooierquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zeer binnenkort nieuwe pics van die van mij
Ja, eindelijk.quote:
Ik kan een setje JB-Jazz van harte aanbevelen!quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Eerst voornamelijk veel pickups testen die hier nog rondslingeren. Even kijken of alles nog werkt en wat er een beetje lekker klinkt. Eerst eens de EMG HZ's erin denk ik
Groot gelijk!quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:40 schreef brother52 het volgende:
Oh ja, morgen mijn buizenbakje ook even achterin gooien, kan ik meteen horen hoe dat klinkt.
Jazz is de SH-2 toch?quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:37 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik kan een setje JB-Jazz van harte aanbevelen!
Heb afgelopen weekend de boel even op mijn versterker geprobeerd, daar werd ik erg blij van
Ja.quote:
Juist. Lijkt me een goed plan.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:49 schreef Witchfynder het volgende:
Goed, Dean en ik hebben net besloten dat ik een Dean Vx ga kopen, ga leren soleren van Cynic en dan hard thrash ga zitten raggen, waarbij Dean bas gaat spelen, waarvoor hij les neemt bij mij.
Dan ga ik wel powerchords raggen.quote:
Maarja, geldquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:37 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik kan een setje JB-Jazz van harte aanbevelen!
Heb afgelopen weekend de boel even op mijn versterker geprobeerd, daar werd ik erg blij van
In een band met mij?quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan ga ik wel powerchords raggen.
Al zijn gitaren zijn vanaf het twaalfde fret ook als nieuw.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:21 schreef Daantke het volgende:
Niet boven de 10e fret want dat vindtie niet mooi
Voor bas heb je toch helemaal geen les nodigquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:49 schreef Witchfynder het volgende:
Goed, Dean en ik hebben net besloten dat ik een Dean Vx ga kopen, ga leren soleren van Cynic en dan hard thrash ga zitten raggen, waarbij Dean bas gaat spelen, waarvoor hij les neemt bij mij.
Voor die punkbagger van je niet neequote:Op donderdag 24 juni 2010 23:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Voor bas heb je toch helemaal geen les nodig
What goes around...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:12 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Voor die punkbagger van je niet nee.
In welke band dan ookquote:
In een band van mij kun je ook vaak gewoon losse noten spelen. Alleen dan wel palmmuted en in 16den op 170 bpmquote:
Dan ga ik in die band wel zingen. Dat klinkt ook voor geen meter.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 08:30 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
In een band van mij kun je ook vaak gewoon losse noten spelen. Alleen dan wel palmmuted en in 16den op 170 bpm.
Ja, zo rond die tijd.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:02 schreef Daantke het volgende:
B52, hoelaat kom je langs mij? 18.45 las ik?
Ik zal zorgen dat ik thuis ben, kan ik 'm ook nog even ontdoen van stofEn anders licht ik mijn ouders even in.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:33 schreef Dribbel_ het volgende:
Vandaag eindelijk m'n lievelings nummer leren spelen![]()
![]()
http://www10.speedyshare.com/files/23125730/download/lion.wav
![]()
![]()
Oeh, lang moeten oefenen?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:33 schreef Dribbel_ het volgende:
![]()
![]()
Ik heb het hem nog niet verteldquote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:05 schreef TeleluvR het volgende:
Wanneer is de bruiloft en zijn wij uitgenodigd?
Waarom heb je er zo lang op gewacht?!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:33 schreef Dribbel_ het volgende:
![]()
nice! zijn echte rockmonsters \m/quote:Op zaterdag 26 juni 2010 08:11 schreef Doodkapje het volgende:Marshall JCM 800 2203 + 1960 4x12 besteld
En tijdens de vierdaagse optreden in Nijmegen... me like
Ik wil m vooral clean gebruikenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 08:32 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
nice! zijn echte rockmonsters \m/
Tuurlijk moet die bak gewoon scheurenquote:
Gaat toch automatisch?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:07 schreef Ayca het volgende:
Hoe krijg je als je wat opslaat met guitar rig het geluid met de effecten enz. ?
Ligt eraan of je het met de bovenste of de onderste recorder in het programma opneemt hequote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:26 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Gaat toch automatisch?Als ik wat effecten aanzet en daarna wat opneem, dan slaat hij het gewoon op hoe het dan klinkt.
Twin FTW!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
Dus het moet met de onderste?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:02 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ligt eraan of je het met de bovenste of de onderste recorder in het programma opneemt he
En volgens mij zit er ook zo'n schakelaar dat je de input of de output wilt opnemen, dan selecteer je natuurlijk de output.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:48 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dus het moet met de onderste?even proberen.
Oh yeah!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:50 schreef brother52 het volgende:
Ik heb een Explorer![]()
![]()
Pics volgen vanavond.
Ik ben er mee bezigquote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 00:42 schreef brother52 het volgende:
[ afbeelding ]
De belangrijkste ingrediënten: Dean, een blok hout en een biertje.
....
quote:
quote:
Een yamahaquote:Op zondag 27 juni 2010 15:58 schreef Lespaulspelert het volgende:
Brother52, wat heb je met die gitaar eigenlijk gedaan (onderdelen vervangen ofzo?)
En weet iemand welke gitaar de kerstman gebruikt hier?
Ik ben begonnen met een rechtshandige stratocaster als basis en alles wat ik daarvan niet kon gebruiken heb ik weg gegooid en nieuwe onderdelen voor besteld.quote:Op zondag 27 juni 2010 15:58 schreef Lespaulspelert het volgende:
Brother52, wat heb je met die gitaar eigenlijk gedaan (onderdelen vervangen ofzo?)
Ja, natuurlijk want met een rechtshandige body kan ik natuurlijk helemaal niets.quote:
SGquote:Op zondag 27 juni 2010 16:26 schreef Lespaulspelert het volgende:
Ja, maar wat voor een?
Dat had wel mooi gekund. Helemaal niet aan gedacht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |