Het gemiddelde was een 4.6 dus zo makkelijk was het nietquote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:13 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
zie je wel dat het uiteindelijk best makkelijk is
Ow gosh ik zie het al, ik heb hem naar FGW gestuurt, terwijl hij naar FEB moestquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:06 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
welke faculteit?feb
verschilt heel erg, maar dit is wel lang. Ze hebben 6 weken, maar zolang duurt het vrijwel nooit. Er zijn nu vijf weken om. Je kunt eens een mailtje sturen naar de examencommissie met de vraag of ze je aanvraag wel ontvangen hebben.
Haha, sukkelquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:12 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Ow gosh ik zie het al, ik heb hem naar FGW gestuurt, terwijl hij naar FEB moest
Ik heb geen idee...quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:17 schreef Soldier2000 het volgende:
Zullen ze daar zo slim zijn om hem intern door te sturen, of gaat zal hij door de schredder heen gaan.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:17 schreef Soldier2000 het volgende:
Zullen ze daar zo slim zijn om hem intern door te sturen, of gaat zal hij door de schredder heen gaan.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het gemiddelde was een 4.6 dus zo makkelijk was het niet
Nou, ik ben blij dat ik geen Aziaat benquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:20 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
bij ons heb je van die Aziaten die al een 8,5 hebben en toch herkansen zodat het gemiddelde bij de herkansing lekker hoog ligt
Ja, maar ze weten toch wel wanneer de herfstvakantie valt en wanneer de tentamenweken + uitloopweken herkansingen zijn? Dat staat bij FSW ook allang vast.. alleen de exacte datums nog niet, da's logisch.quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:19 schreef automatic_ het volgende:
De definitieve indeling qua tentamens komt half augustus volgens mij (FSW).
Ik zou gewoon een mailtje sturen naar CSB of misschien het secretariaat van FGW? Het kan natuurlijk best zijn dat het bij sommige faculteiten gewoon nog niet rond is en dat dat ook pas (half) augustus komt...
Ja, die van FSW ken ik welquote:Op woensdag 7 juli 2010 15:26 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ja, maar ze weten toch wel wanneer de herfstvakantie valt en wanneer de tentamenweken + uitloopweken herkansingen zijn? Dat staat bij FSW ook allang vast.. alleen de exacte datums nog niet, da's logisch.
http://www.uvt.nl/faculte(...)1011/Jaar1011sem.pdf < zie
Hm ja, dat was het rooster van vorig jaar ook. Ik had gehoopt dat de tentamens pas in november zouden zijn.. echt bagger. Nu is het of niet gaan, of wel gaan en de herkansingen doen oid.quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:29 schreef Friek_ het volgende:
Tsja, da's het rotte aan FGW zoals ik al eerder zei. Daar is het gewoon allemaal niet zo strak geregeld. Ik durf te wedden dat als je je studieadviseur mailt van communicatie je simpelweg de reactie krijgt dat dat allemaal twee weken voor de aanvang van het schooljaar bekend is.
Ik zie nu dat je masterjaar in vier jaar is opgedeeld en dat je dus in november tentamens hebt van blok 1 en je gelijk aanvangt met blok 2. Wanneer dat dan valt is nogal natte vinger werk. Als ik kijk naar de collegeroosters lopen ze allemaal door tot 16 oktokber en ik verwacht dat je die week erop dan gelijk tentamens hebt. In de laatste twee weken van oktober dus.
Gewoon even deze mevrouw mailen.
Oeps. Ja.quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:34 schreef GlowMouse het volgende:
Bedoel je in vier blokken?
Het kan nog enigszins verschillen omdat we dit schooljaar (dacht ik?) iets later beginnen. Er valt dus eigenlijk nog helemaal niets over te zeggen op wat speculatie na.quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:45 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Hm ja, dat was het rooster van vorig jaar ook. Ik had gehoopt dat de tentamens pas in november zouden zijn.. echt bagger. Nu is het of niet gaan, of wel gaan en de herkansingen doen oid.
http://mystudy.uvt.nl/it10.Appl_HBO ?quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:00 schreef Soldier2000 het volgende:Iemand een idee wat ik nog kan doen, want ik kan me dus niet schriftelijk aanmelden![]()
Afgelopen jaar begonnen we op 31 augustus en nu op 6 september, dus het scheelt inderdaad één weekjequote:Op woensdag 7 juli 2010 16:07 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het kan nog enigszins verschillen omdat we dit schooljaar (dacht ik?) iets later beginnen. Er valt dus eigenlijk nog helemaal niets over te zeggen op wat speculatie na.
Ga je in totaal 1 of 2 jaar aan masters doen? Als 1 jaar is het nogal een gok (je zou de her maar eens niet halen) Als twee jaar kun je het gemakkelijk lijden volgens mij.quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:45 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Hm ja, dat was het rooster van vorig jaar ook. Ik had gehoopt dat de tentamens pas in november zouden zijn.. echt bagger. Nu is het of niet gaan, of wel gaan en de herkansingen doen oid.
Bedrijfscommunicatie en Digitale Media (dat is de master die hetzusjevan wil doen geloof ik) duurt één jaar.quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:21 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ga je in totaal 1 of 2 jaar aan masters doen? Als 1 jaar is het nogal een gok (je zou de her maar eens niet halen) Als twee jaar kun je het gemakkelijk lijden volgens mij.
daarom vroeg ik ook hoeveel tijd ze in totaal aan masters zou gaan doenquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:27 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Bedrijfscommunicatie en Digitale Media (dat is de master die hetzusjevan wil doen geloof ik) duurt één jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |