Neuh, gaat veel snellerquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:32 schreef VixenFromHell het volgende:
Jeuj, kaart stuk. Nu eerst via de site een formulier aanvragen wat per post verstuurd wordt. Dit duurt normaal een week, maarja kerstpost en stakingen etc.....
Daarna de kaart + 2 formulieren (eentje is te downloaden) terugsturen, en dan is het nog een week of 2 minstens wachten op de nieuwe.
Thank god dat ik niet afhankelijk ben van die kaart
Als je veel reist kan je kijken of een kortingskaart rendabel is, maar dan moet je wel aardig wat reizen in die paar wekenquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:47 schreef VixenFromHell het volgende:
Ja ik hoop het![]()
![]()
Maar met de post etc nu vertrouw ik er niet zo op
Wel jammer, ik had nog weg gewild in mijn vakantie, maar een treinritje voor volle prijs is me iets te duur. Blegh, geen enkel pasje is me ooit stuk gegaan, maar deze wel. Beetje jammer
![]()
Maar alsnog dus blij dat ik niet afhankelijk ben van dat ding. Want er staat dus wel bij dat alle reiskosten voor eigen rekening zijn in de tussentijd. Reizen met OV is voor mij gelukkig een keuze. Anders was het wel een erg duur geintje
quote:In uitzonderlijke situaties kan DUO het restant van een schuld kwijtschelden na het verstrijken van de aflosfase van vijftien jaar. Dit gebeurt alleen als u tot het einde van de aflosfase aan de volgende voorwaarden voldoet:
het verlaagde maandbedrag (op grond van het inkomen) is tot het einde van de aflosfase lager dan het maandbedrag dat berekend zou zijn zonder dat met uw inkomen rekening gehouden wordt én
het inkomen van uw partner telt steeds mee bij de berekening van het verlaagde maandbedrag.
Als u bij de verlaging van het maandbedrag het inkomen van uw partner buiten beschouwing heeft gelaten, geldt de periode van vijftien jaar niet. Dan wordt deze periode (de aflosfase) steeds verlengd met het aantal maanden dat het inkomen van de partner buiten beschouwing is gelaten.
Bron: http://www.cendris.nl/fil(...)_pct_handleiding.pdfquote:Bij woonschepen kan achter de straatnaam AB (Aan Boord) en bij woonwagens WW (WoonWagen)
vermeld staan.
Ah,dat dus.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Bron: http://www.cendris.nl/fil(...)_pct_handleiding.pdf
De andere twee, geen idee.
Je hoefde niet eerst een aanvraagformulier aan te vragenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:13 schreef Tamashii het volgende:
Wauw, even lof over duo/ov chipkaart.
Had donderdag gebeld dat mijn chipkaart was gestolen, ik zou binnen 2 weken een vervangende krijgen. Vandaag is hij binnen gekomen. Vind het echt geweldig want had wel 3 weken verwacht....
Klopt, voordat je product klaar staat enzo kan zo een week overheen gaanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:57 schreef Tamashii het volgende:
Hmm zo kan het dus ook inderdaad.
Had net even gekeken of ik hem op kon laden maar dat kon nog niet.... Hm?
Nondeju, ging dat bij mij maar zo makkelijkquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:08 schreef Tamashii het volgende:
Nee heb via de telefoon alles doorgegeven en mijn oude kaart laten blokkeren. Hij zei toen, je krijgt binnen twee weken een nieuwe. Nu heb ik hem. Aargh moet ik toch nog wachten.
Klopt, 2010 was eerste jaar.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nondeju, ging dat bij mij maar zo makkelijkHad je hem in 2009 nog niet, dat het gewoon via de telefoon kon?
Nope, gewoon wachten tot hij erop staat.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:47 schreef Tamashii het volgende:
Moet je nog iets doen voordat je die bestelling op kunt halen bij zo'n automaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |