Nog lekkerder is het met bubbeltjeswater, alleen dan maak ik een halve liter per keer klaar anders gaan de bubbels eraf. En soms doe ik er nog extra vers citroensap doorheen. Heerlijk.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:58 schreef Karstman het volgende:
KC Citroen, 's ochtends maken, in de koelkast zetten en dan eind van de middag uit het werk een heerlijk koel glaasje, bijna lekkerder dan bier
Die van Monin vind ik erg lekker in / door een toetje of bij de koffie, die andere lijken me inderdaad wel lekker, (grenadine!!) Maar waar haal je dat? En zijn ze niet achterlijk dur?quote:Op donderdag 24 juni 2010 01:29 schreef Pietverdriet het volgende:
Amateurs
Bazen drinken de siroop van
Monin
[ afbeelding ]
of Riemerschmid
[ afbeelding ]
De siropen van Riemerschmid koop ik gewoon in Duitsland, iedere betere supermarkt (geen discounters) in Duitsland heeft ze. En nee, ze zijn niet achtelijk duur, Eur 4,50 of zo de flesquote:Op donderdag 24 juni 2010 08:25 schreef Perruche het volgende:
[..]
Die van Monin vind ik erg lekker in / door een toetje of bij de koffie, die andere lijken me inderdaad wel lekker, (grenadine!!) Maar waar haal je dat? En zijn ze niet achterlijk dur?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt van die limonade, uit een soort van wijnfles. Hoogenhout geloof ik? Die vind ik wel heeeeeel lekker. !
Bi-j mien achter 't huus steet een Amerikaanse slee,
Bi-j de aanschaf mos ik erg diep in de portomonee.
't Is een 8-cilinder met veel chroom en een linnen kap,
Ik hol 'm moeilijk in toom as ik 'm op zien donder trap.
quote:
dat heb ik een keer gedaan, maar er moest echt zo'n enorme berg suiker in!quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:02 schreef Pietverdriet het volgende:
Je kan natuurlijk je eigen siroop maken, citroen, sinaasappel, aardbei
Kilo suiker, pondje fruitsap/puree, koken.
liter siroop per dag?quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:10 schreef z80 het volgende:
aanmaak limo gaat er hier per liter doorheen.
vaak van KC, maar de super variant smaakt ook best.
het is wel eens voor gekomen dat er een blik op een dag door ging.quote:
oooooh dat gaat nog wel. ik drink 0,5l limo per dag (en verder niks naast theequote:Op donderdag 24 juni 2010 21:44 schreef z80 het volgende:
[..]
het is wel eens voor gekomen dat er een blik op een dag door ging.
maar meestal liters limonade (dus aangemaakt)
Daar kan je ook vier andere flessen van kopen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
De siropen van Riemerschmid koop ik gewoon in Duitsland, iedere betere supermarkt (geen discounters) in Duitsland heeft ze. En nee, ze zijn niet achtelijk duur, Eur 4,50 of zo de fles
quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:34 schreef Winner_Taco het volgende:
Met dat warme weer is er niets zo lekker als een koud biertje, of een glas ijskoude limonadesiroop.
Zelf maken kan, citroen-limonade doet het goed hierMaar ook Tropical van de AH , KC Aardbei en zelfs van de Toko die surinaamse siroop is ijskoud niet te versmaden :
[ afbeelding ]
Deze dus
[ afbeelding ]
Game on
niet alleen in Limburg, in Gelderland ookquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:48 schreef friekin_ het volgende:
In Limburg noemen ze het aanmaak.
Hier 4 kinderen in huis en we drinken eigenlijk bijna geen frisdrank...Dus veel Limonade, met zo min mogelijk chemische toevoegingen en zoveel mogelijk fruit.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |