Servicerecord op Wimbledonquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:17 schreef Federer-fan het volgende:
Dent heeft het servicerecord van Roddick gebroken hoor ik net. 148 mph. Maar ik dacht dat het record van Roddick 155 mph was.
Ik vrees dat Isner dat niet meer gaat overtreffen vandaag..quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:16 schreef nightcowboy het volgende:
Dent servicerecord op Wimbledon verbroken.Tweemaal zelfs.
Oh, bedankt.quote:
Mwoah. In de hele partij heeft Mahut pas 1 breakpoint gehad, en Isner al 12. In de vijfde set alleen heeft Mahut er geeneen gehad, en Isner pas 3 ....quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:18 schreef Nalbandian het volgende:
Isner breekt Mahut NOOIT van zijn leven! En dat weet ie![]()
![]()
_!
Was op Queens, met tegenwindquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:17 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat dacht jij goed. Maar dit ging specifiek over Wimbledon.
Dat stokbroodje ziet er anders nog verdomd fit uit t.o.v. onze reus uit de States!quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:19 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Mwoah. In de hele partij heeft Mahut pas 1 breakpoint gehad, en Isner al 12. In de vijfde set alleen heeft Mahut er geeneen gehad, en Isner pas 3 ....
quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:19 schreef InTrePidIvity het volgende:
Als je uitgaat van een partij waarin elke set met 6-4 gewonnen wordt, hebben ze nu al bijna 12 sets gespeeld
quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ze mogen zo wel van die baan af, het gras moet gemaaid ...
Wow.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:19 schreef InTrePidIvity het volgende:
Als je uitgaat van een partij waarin elke set met 6-4 gewonnen wordt, hebben ze nu al bijna 12 sets gespeeld
quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ze mogen zo wel van die baan af, het gras moet gemaaid ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |