Ze zullen hem in ieder geval naar het Centre Court gooien (kunnen ze 's avonds langer doorgaan) denk ik en dan gewoon afwachten. Of iemand moet opgevenquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:47 schreef Federer-fan het volgende:
Stel nou, stel nou, dat er gewoon niemand breekt en dat het nog een paar dagen zo doorgaat, wat zouden ze dan doen, toch op enig moment een tiebreak inlassen? Ze kunnen toch niet blijven doorgaan met een eersterondepartij? Dan valt de hele planning in het water.
Ik denk dat ze daar serieus nog nooit over nagedacht hebben.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:47 schreef Federer-fan het volgende:
Stel nou, stel nou, dat er gewoon niemand breekt en dat het nog een paar dagen zo doorgaat, wat zouden ze dan doen, toch op enig moment een tiebreak inlassen? Ze kunnen toch niet blijven doorgaan met een eersterondepartij? Dan valt de hele planning in het water.
quote:
Ja, toch moeten ze dan om 23.00 uur Engelse tijd stoppen, in verband met afspraken met de gemeente.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:48 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ze zullen hem in ieder geval naar het Centre Court gooien (kunnen ze 's avonds langer doorgaan) denk ik en dan gewoon afwachten. Of iemand moet opgeven
Nee.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:51 schreef Rumille het volgende:
Zou het scorebord de 100 aankunnen?
Federerquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:51 schreef Federer-fan het volgende:
Federer in de problemen. BP tegen.![]()
Edit: En weg.
Edit 2: Helaas weer een BP.
Edit 3: Ook weg.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |