abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83342450
quote:
Vrouwen krijgen misschien wel veel, maar ik denk niet dat ze veel meer kwaliteit krijgen dan dat mannen krijgen, hoor.
Nou dat ligt helemaal aan vrouw zelf denk ik, als een vrouw zelf in staat is mannen kwalitatief te onderscheiden dan ligt de kwaliteit voor vrouwen hoger. Voor een man is en blijft het een kwestie van toeval.

Mannen zullen in het algemeen ook steeds meer doen om hun kansen te verhogen waarmee ze eigenlijk hun kansen verlagen voor vrouwen. Terwijl het voor vrouwen juist heel rationeel werkt op zo'n datingsite ipv een kwestie van toeval is het gewoon uitkiezen. Over het algemeen is dat ook wel wat prettiger daten als je zelf een keuze kan maken, maar is natuurlijk ook rot dat je er naast zit omdat je te goedgelovig bent. Het rotte als man is sowieso al dat je geen kritische vragen kan stellen dus je bent toch overgeleverd aan het toeval(tot de ontmoeting) en je kan niet iemand kiezen op kwaliteit.

Daarbij is kwaliteit van feedback bij vrouwen ook niet hoog, toen ik is een keer voor gein een vrouwlijk profiel nam kreeg ik mailtjes binnen van mannen op een half a4tje, werd er bijna zelf verliefd op. Ik hoefde bij wijze van spreken alleen nog maar ja te zeggen op veel mailtjes. Er zaten misschien 1 of 2 interesse tussen daarom snap ik ook niet zo goed waarom vrouwen zo een hekel hebben aan interesseberichten en waarom ze vinden dat mannen ze zo slecht schrijven, maar misschien is dit niet bij elke vrouw zo, dat kan. Maar ik vind het sowieso raar dat veel mannen van mening zijn dat andere mannen slechte berichten schrijven dat is dus in mijn gecheckte geval totaal niet zo. Een neerlandicus zou direct het grote verschil kunnen zien zeg maar.

[ Bericht 9% gewijzigd door picardmike op 26-06-2010 23:48:46 ]
UITGESCHREVEN
pi_83344755
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 16:41 schreef DaMart het volgende:
Ik probeer nu ook al 4 maanden met een RP-contact een date af te spreken, maar of ze werd ziek, of er kwam wat anders tussen (bij haar). Het zou me dan ook niks verbazen als ze gewoon niet durft te zeggen dat ze afspreken of mij gewoon eng vindt .
Heet ze toevallig Lindsay? Ik hoop het niet voor je...
pi_83347476
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 16:55 schreef Provinciaaltje het volgende:

Kwam ik maar eens tot een eerste date via RP
Gefeliciteerd. Jij wint
  zondag 27 juni 2010 @ 21:33:54 #154
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_83374447
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 22:59 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Gewoon al heel gauw zeggen dat je helemaal geen zin hebt in al dat geMSN omdat je al genoeg chat contacten hebt. Als ze wat over je willen weten, dan kunnen ze dat heel goed vragen tijdens een wijntje in een cafe. Meeste vrouwen hebben 'spontaan' in hun profiel staan. Veel vrouwen zijn ook op zoek naar een 'spontane' man. Dus als ze de boot afhouden gewoon in de aanval gaan. "Je zet 'spontaan' in je profiel, maar ik merk daar momenteel weinig van. Heb je nare date ervaringen gehad ofzo?"
Zo ja, lekker laten kleppen en meelullen 'oh ja, zo eentje had ik er ook een keer!', overschakelen op 'joh, wat is nou een drankje. Zo'n date duurt korter dan een MSN sessie van een hele avond. Binnen uurtje beslissen we gewoon of we er nog 1 nemen of niet;'

appeltje eitje toch?
Afspreken voor een spontane "speed-date" heb ik goeie ervaringen mee. Dat is toch de manier om te zien of het echt klikt of niet. En als je vantevoren zegt dat je voor een uur afspreekt heb je allebei een mooie escape mocht het niet werken.
pi_83381054
quote:
Op zondag 27 juni 2010 21:33 schreef Neelix het volgende:

En als je vantevoren zegt dat je voor een uur afspreekt heb je allebei een mooie escape mocht het niet werken.
Dat is wel een goed idee eigenlijk. Ik weet alleen niet of ik zelf het lef zou hebben voor zo'n "speed-date".
Hoe snel heb jij bij zo'n date afgesproken nadat je iemand sprak?
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_83386832
yeah, weer 4 interesseberichtjes van dezelfde persoon, die me al een paar maanden interesseberichtjes stuurt en waar ik al op heb gereageerd
Tap tap tap
  maandag 28 juni 2010 @ 08:48:32 #157
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83387441
Ik snap dat Norbertverhaal niet helemaal: had Silenus als 'Norbert' gesmst vanaf een ander nummer of vanaf z'n eigen nummer? Indien dat laatste: wat is er dan de zin van? Ze weet toch meteen dat jij het bent?
Niet meer actief op Fok!
  maandag 28 juni 2010 @ 08:59:09 #158
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_83387619
quote:
Op zondag 27 juni 2010 23:45 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Dat is wel een goed idee eigenlijk. Ik weet alleen niet of ik zelf het lef zou hebben voor zo'n "speed-date".
Hoe snel heb jij bij zo'n date afgesproken nadat je iemand sprak?
De eerste keer kwam mijn date ermee, zo ongeveer bij haar tweede of derde berichtje. Daarna heb ik het idee zelf overgenomen en ben ik ongeveer na een week of wat met mensen gaan afspreken. Mailen en msnen is leuk, maar je weet pas echt of het werkt als je elkaar ziet. (tip: die reden doet het ook heel goed bij je dates )
  maandag 28 juni 2010 @ 09:00:28 #159
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_83387644
quote:
Op maandag 28 juni 2010 08:02 schreef CherryLips het volgende:
yeah, weer 4 interesseberichtjes van dezelfde persoon, die me al een paar maanden interesseberichtjes stuurt en waar ik al op heb gereageerd
Dat klinkt bijna net zo zielig als niet opgeven nadat 2 of 3 van je sms'jes niet beantwoordt worden
  maandag 28 juni 2010 @ 10:52:10 #160
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83391051
quote:
Op maandag 28 juni 2010 09:00 schreef Neelix het volgende:

[..]

Dat klinkt bijna net zo zielig als niet opgeven nadat 2 of 3 van je sms'jes niet beantwoordt worden
En ook bijna net zo zielig als een voltooid deelwoord met 'dt' schrijven .
Niet meer actief op Fok!
pi_83395303
quote:
Op maandag 28 juni 2010 09:00 schreef Neelix het volgende:

[..]

Net zo zielig als mensen die gewoon niets meer van zich laten horen en niet het lef hebben om het in recht in je bek te zeggen.
pi_83396856
quote:
Op maandag 28 juni 2010 10:52 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Gisteren had ik me ingeschreven bij Lexamore, dat was gratis dit weekend. Krijg nu een berichtje van iemand die me erg aanspreekt qua profiel en foto, maar ik kan alleen de eerste paar woorden lezen Voor de rest mag ik minimaal 117 euro neertellen voor 3 maanden lidmaatschap. Jemig wat is dat achterlijk duur, en je kunt dus ook niet voor één maand lid worden. Maar dat zal overal wel zo werken waarschijnlijk.

@ Neelix, na een paar berichtjes zou ik zelf niet doen/durven. Wil een klein beetje weten hoe iemand in elkaar zit. Ik sprak eerder ook af na een week ongeveer. Veel langer moet je denk ik ook niet wachten, want je vormt steeds meer een beeld van iemand, wat nogal kan afwijken van hoe iemand werkelijk is.
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_83399563
quote:
Op maandag 28 juni 2010 13:16 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Gisteren had ik me ingeschreven bij Lexamore, dat was gratis dit weekend. Krijg nu een berichtje van iemand die me erg aanspreekt qua profiel en foto, maar ik kan alleen de eerste paar woorden lezen Voor de rest mag ik minimaal 117 euro neertellen voor 3 maanden lidmaatschap. Jemig wat is dat achterlijk duur, en je kunt dus ook niet voor één maand lid worden. Maar dat zal overal wel zo werken waarschijnlijk.

@ Neelix, na een paar berichtjes zou ik zelf niet doen/durven. Wil een klein beetje weten hoe iemand in elkaar zit. Ik sprak eerder ook af na een week ongeveer. Veel langer moet je denk ik ook niet wachten, want je vormt steeds meer een beeld van iemand, wat nogal kan afwijken van hoe iemand werkelijk is.
wahaha das hetzelfde als paiq maar moet je dik voor betalen ,slim.
pi_83403138
quote:
Op maandag 28 juni 2010 08:48 schreef Viking84 het volgende:
Ik snap dat Norbertverhaal niet helemaal: had Silenus als 'Norbert' gesmst vanaf een ander nummer of vanaf z'n eigen nummer? Indien dat laatste: wat is er dan de zin van? Ze weet toch meteen dat jij het bent?
Daarom kwam het ook zo raar over gok ik
beter een knipoog dan een blauw oog
  maandag 28 juni 2010 @ 18:11:19 #165
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_83409341
quote:
Op maandag 28 juni 2010 10:52 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Touché.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 28 juni 2010 @ 18:17:14 #166
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_83409538
quote:

[..]

Waaaa! E-matching is anders een heel stuk goedkoper, daar kan je wel gewoon per maand lid worden, en dat kost minder dan ¤20 per maand, en gewoon elk moment opzeggen zonder opzegtermijn.
Plus dat je daar gewoon kan terugmailen als iemand je een bericht stuurt.
quote:
Ik vond het ook best wel snel, en het was een van mijn eerste internetdates, dus ik wist niet goed wat te verwachten of wat gebruikelijk was...Maar we spraken af in een groot cafe middenin de stad, dus ik durfde het wel aan.
Maar ik kan me voorstellen dat je dat als vrouw niet zomaar doet nee.
  maandag 28 juni 2010 @ 18:23:22 #167
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83409753
Ik vind 20 euro per maand nog best wat voor zoiets
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_83411009
Be2 vraagt 200 euro en je krijgt er echt helemaal niks voor. Krijg je 10 matches waarvan je niet eens de foto kan zien enzo
  maandag 28 juni 2010 @ 19:29:55 #169
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_83411963
quote:
Op maandag 28 juni 2010 18:23 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind 20 euro per maand nog best wat voor zoiets
Ik vind het ook nog steeds veel geld ja. Maar als ik zo hoor wat andere sites vragen dan valt dit nog reuze mee. En afgaande op wat ik hier betekent duurder zeker niet per se beter.
  maandag 28 juni 2010 @ 23:11:18 #170
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_83424144
quote:
Op maandag 28 juni 2010 19:02 schreef GlenSpey het volgende:
Be2 vraagt 200 euro en je krijgt er echt helemaal niks voor. Krijg je 10 matches waarvan je niet eens de foto kan zien enzo
Jij hebt dat dus ook zitten betalen?
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_83425453
quote:
Op maandag 28 juni 2010 23:11 schreef Jabberwocky het volgende:

[..]

Jij hebt dat dus ook zitten betalen?

Was in eerste instantie niet de bedoeling. Maar ik keek er even rond en toen kreeg ik een berichtje. Kon ik natuurlijk niet lezen en de foto was ook vaag omdat je eerst moest betalen
Nouja ik ben nieuwschierig dus toch betaald.. ik denk nog ik doe gewoon 1 maand en zo stond het ook op de site beschreven maar toen hielden ze ineens voor een halfjaar 200 euro in

Bleek het ook nog een lelijk dikkerdje te zijn die dat bericht had gestuurd. Dubbel pech
  dinsdag 29 juni 2010 @ 01:11:40 #172
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_83428043
Ik vind het nog steeds not done. Beetje geld zitten betalen aan virtuele vrouwen.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  dinsdag 29 juni 2010 @ 01:44:16 #173
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83428375
Ps. tussendoor. Ik heb welleens tien berichten evrstuurd via die gratos advertenties op internet. iets met speurders of anders. Dan krijg je een vaag emailtje dat "de meid" dan zegt, ja ik wil dat je je aanmeldt bij deze site en dan sms-en mijn numme ris 123445678. "Dit is om fakers te voorkomen" Nou ben ik niet de domste dus laat ik het voor wat het is. Maareh.. ik vroeg me af of er ook welles legit contact (via bepaalde sites) uit kan komen of dat alles op het inetrnet kwa dating-adverts gewoon *tussenhandelaar*-naaierij is en die vrouwen gewoon vuige hoertjes die hun fotos verkopen voor een paar honderd?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  dinsdag 29 juni 2010 @ 07:31:33 #174
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_83429502
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 01:11 schreef VeX- het volgende:
Ik vind het nog steeds not done. Beetje geld zitten betalen aan virtuele vrouwen.
Waar slaat dat nou weer op?
Ik heb betaald voor een matchingservice, kreeg contact met vrouwen en bij dates kwamen toch echte vrouwen opdagen hoor.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 07:59:47 #175
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83429722
quote:
Op maandag 28 juni 2010 19:02 schreef GlenSpey het volgende:
Toen ik net lid was kon ik 70 % korting krijgen, maar de manier waarop ze met je omgaan stoot me af (doen alsof een dame je gemaild heeft, blijkt de site er zelf achter te zitten )
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')