Nou dat ligt helemaal aan vrouw zelf denk ik, als een vrouw zelf in staat is mannen kwalitatief te onderscheiden dan ligt de kwaliteit voor vrouwen hoger. Voor een man is en blijft het een kwestie van toeval.quote:Vrouwen krijgen misschien wel veel, maar ik denk niet dat ze veel meer kwaliteit krijgen dan dat mannen krijgen, hoor.
Heet ze toevallig Lindsay? Ik hoop het niet voor je...quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:41 schreef DaMart het volgende:
Ik probeer nu ook al 4 maanden met een RP-contact een date af te spreken, maar of ze werd ziek, of er kwam wat anders tussen (bij haar). Het zou me dan ook niks verbazen als ze gewoon niet durft te zeggen dat ze afspreken of mij gewoon eng vindt.
Gefeliciteerd. Jij wintquote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:55 schreef Provinciaaltje het volgende:
Kwam ik maar eens tot een eerste date via RP![]()
Afspreken voor een spontane "speed-date" heb ik goeie ervaringen mee. Dat is toch de manier om te zien of het echt klikt of niet. En als je vantevoren zegt dat je voor een uur afspreekt heb je allebei een mooie escape mocht het niet werken.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:59 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Gewoon al heel gauw zeggen dat je helemaal geen zin hebt in al dat geMSN omdat je al genoeg chat contacten hebt. Als ze wat over je willen weten, dan kunnen ze dat heel goed vragen tijdens een wijntje in een cafe. Meeste vrouwen hebben 'spontaan' in hun profiel staan. Veel vrouwen zijn ook op zoek naar een 'spontane' man. Dus als ze de boot afhouden gewoon in de aanval gaan. "Je zet 'spontaan' in je profiel, maar ik merk daar momenteel weinig van. Heb je nare date ervaringen gehad ofzo?"
Zo ja, lekker laten kleppen en meelullen 'oh ja, zo eentje had ik er ook een keer!', overschakelen op 'joh, wat is nou een drankje. Zo'n date duurt korter dan een MSN sessie van een hele avond. Binnen uurtje beslissen we gewoon of we er nog 1 nemen of niet;'
appeltje eitje toch?
Dat is wel een goed idee eigenlijk. Ik weet alleen niet of ik zelf het lef zou hebben voor zo'n "speed-date".quote:Op zondag 27 juni 2010 21:33 schreef Neelix het volgende:
En als je vantevoren zegt dat je voor een uur afspreekt heb je allebei een mooie escape mocht het niet werken.
De eerste keer kwam mijn date ermee, zo ongeveer bij haar tweede of derde berichtje. Daarna heb ik het idee zelf overgenomen en ben ik ongeveer na een week of wat met mensen gaan afspreken. Mailen en msnen is leuk, maar je weet pas echt of het werkt als je elkaar ziet. (tip: die reden doet het ook heel goed bij je datesquote:Op zondag 27 juni 2010 23:45 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Dat is wel een goed idee eigenlijk. Ik weet alleen niet of ik zelf het lef zou hebben voor zo'n "speed-date".
Hoe snel heb jij bij zo'n date afgesproken nadat je iemand sprak?
Dat klinkt bijna net zo zielig als niet opgeven nadat 2 of 3 van je sms'jes niet beantwoordt wordenquote:Op maandag 28 juni 2010 08:02 schreef CherryLips het volgende:
yeah, weer 4 interesseberichtjes van dezelfde persoon, die me al een paar maanden interesseberichtjes stuurt en waar ik al op heb gereageerd
En ook bijna net zo zielig als een voltooid deelwoord met 'dt' schrijvenquote:Op maandag 28 juni 2010 09:00 schreef Neelix het volgende:
[..]
Dat klinkt bijna net zo zielig als niet opgeven nadat 2 of 3 van je sms'jes niet beantwoordt worden
Net zo zielig als mensen die gewoon niets meer van zich laten horen en niet het lef hebben om het in recht in je bek te zeggen.quote:Op maandag 28 juni 2010 09:00 schreef Neelix het volgende:
[..]
Dat klinkt bijna net zo zielig als niet opgeven nadat 2 of 3 van je sms'jes niet beantwoordt worden
quote:Op maandag 28 juni 2010 10:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En ook bijna net zo zielig als een voltooid deelwoord met 'dt' schrijven.
wahaha das hetzelfde als paiq maar moet je dik voor betalen ,slim.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:16 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
![]()
Gisteren had ik me ingeschreven bij Lexamore, dat was gratis dit weekend. Krijg nu een berichtje van iemand die me erg aanspreekt qua profiel en foto, maar ik kan alleen de eerste paar woorden lezenVoor de rest mag ik minimaal 117 euro neertellen voor 3 maanden lidmaatschap. Jemig wat is dat achterlijk duur, en je kunt dus ook niet voor één maand lid worden. Maar dat zal overal wel zo werken waarschijnlijk.
@ Neelix, na een paar berichtjes zou ik zelf niet doen/durven. Wil een klein beetje weten hoe iemand in elkaar zit. Ik sprak eerder ook af na een week ongeveer. Veel langer moet je denk ik ook niet wachten, want je vormt steeds meer een beeld van iemand, wat nogal kan afwijken van hoe iemand werkelijk is.
Daarom kwam het ook zo raar over gok ikquote:Op maandag 28 juni 2010 08:48 schreef Viking84 het volgende:
Ik snap dat Norbertverhaal niet helemaal: had Silenus als 'Norbert' gesmst vanaf een ander nummer of vanaf z'n eigen nummer? Indien dat laatste: wat is er dan de zin van? Ze weet toch meteen dat jij het bent?
Touché.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En ook bijna net zo zielig als een voltooid deelwoord met 'dt' schrijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waaaa! E-matching is anders een heel stuk goedkoper, daar kan je wel gewoon per maand lid worden, en dat kost minder dan ¤20 per maand, en gewoon elk moment opzeggen zonder opzegtermijn.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:16 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
![]()
Gisteren had ik me ingeschreven bij Lexamore, dat was gratis dit weekend. Krijg nu een berichtje van iemand die me erg aanspreekt qua profiel en foto, maar ik kan alleen de eerste paar woorden lezenVoor de rest mag ik minimaal 117 euro neertellen voor 3 maanden lidmaatschap. Jemig wat is dat achterlijk duur, en je kunt dus ook niet voor één maand lid worden. Maar dat zal overal wel zo werken waarschijnlijk.
Ik vond het ook best wel snel, en het was een van mijn eerste internetdates, dus ik wist niet goed wat te verwachten of wat gebruikelijk was...Maar we spraken af in een groot cafe middenin de stad, dus ik durfde het wel aan.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:16 schreef Lolaatje het volgende:
@ Neelix, na een paar berichtjes zou ik zelf niet doen/durven. Wil een klein beetje weten hoe iemand in elkaar zit. Ik sprak eerder ook af na een week ongeveer. Veel langer moet je denk ik ook niet wachten, want je vormt steeds meer een beeld van iemand, wat nogal kan afwijken van hoe iemand werkelijk is.
Ik vind het ook nog steeds veel geld ja. Maar als ik zo hoor wat andere sites vragen dan valt dit nog reuze mee. En afgaande op wat ik hier betekent duurder zeker niet per se beter.quote:Op maandag 28 juni 2010 18:23 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind 20 euro per maand nog best wat voor zoiets
Jij hebt dat dus ook zitten betalen?quote:Op maandag 28 juni 2010 19:02 schreef GlenSpey het volgende:
Be2 vraagt 200 euroen je krijgt er echt helemaal niks voor. Krijg je 10 matches waarvan je niet eens de foto kan zien enzo
quote:Op maandag 28 juni 2010 23:11 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Jij hebt dat dus ook zitten betalen?
Waar slaat dat nou weer op?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 01:11 schreef VeX- het volgende:
Ik vind het nog steeds not done. Beetje geld zitten betalen aan virtuele vrouwen.
Toen ik net lid was kon ik 70 % korting krijgen, maar de manier waarop ze met je omgaan stoot me af (doen alsof een dame je gemaild heeft, blijkt de site er zelf achter te zittenquote:Op maandag 28 juni 2010 19:02 schreef GlenSpey het volgende:
Be2 vraagt 200 euroen je krijgt er echt helemaal niks voor. Krijg je 10 matches waarvan je niet eens de foto kan zien enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |