abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84779886
Ik ben van plan om als ik terug kom van vakantie ook een unlimited card te gaan halen! :)
pi_84779907
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 00:33 schreef Omnifacer het volgende:
Wat leuk, een PUC-topic :) Heb hem nu bijna twee jaar, deze week alweer drie keer geweest *O*
Welke films?
Is er voor de rest van de maand dan nog genoeg te zien? :o
  maandag 2 augustus 2010 @ 17:49:32 #63
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_84779927
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 17:48 schreef Siral het volgende:

[..]

Welke films?
Is er voor de rest van de maand dan nog genoeg te zien? :o
Iedere donderdag komen er gewoon nieuwe films bij hoor.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_84779986
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 17:49 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Serieus iedere donderdag? Volgens mij spelen er veel meer films dan waar ik me bewust van ben.. :+ Kijk toch regelmatig op de pathe site.
pi_84785345
Jammer dat ze bij andere bioscopen niet zoiets hebben,geen van de bioscopen hier zijn Pathe's , om elke keer een flnk eind om te rijden vind ik ook niet echt een plan.

Maar lijkt me super als je dichtbij een Pathe woont om dan zo'n pas te hebben!
  maandag 2 augustus 2010 @ 20:13:42 #66
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_84785408
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 20:12 schreef musicfreakyme het volgende:
Jammer dat ze bij andere bioscopen niet zoiets hebben,geen van de bioscopen hier zijn Pathe's , om elke keer een flnk eind om te rijden vind ik ook niet echt een plan.
Dat had ik toen ik in Almere woonde. Ik ging nooit naar de bioscoop omdat het dus gewoon 10 euro voor een kaartje kost. Hadden ze nou ook een dergelijke kaart, dan had ik dat uiteraard gehad.

Overigens zag ik wel hetzelfde abonnement bij een andere bioscoop in Tilburg.
pi_84785644
Oh maar k ga wel regelmatig naar de bioscoop hoor, we hebben ze hier wel ;)

Maar dat zijn geen Pathe's!
pi_84799230
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 17:49 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

ik heb geregeld dat ik een week of langer niks te kijken heb door de sneak en weinig nieuwe films..
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 08:22:53 #69
258885 Solique
I Kill You !
pi_84802266
Ik plan het meestal zo in dat ik in 1 of 2 dagen er gelijk een maand uit hebt. :)
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_85510377
3e PAC festival voor een tientje. Nu wel interessante films.
Maar niemand die met mee wil :'( Ben de enige die van kwaliteit films houd in me vriendengroep.

quote:
Op maandag 2 augustus 2010 17:51 schreef Siral het volgende:
Serieus iedere donderdag? Volgens mij spelen er veel meer films dan waar ik me bewust van ben.. :+ Kijk toch regelmatig op de pathe site.
Kijk eens in de 'Verwacht' categorie op de pathe site. Elke donderdag komen er wel meerdere nieuwe films bij!
Heb me kaart nu een jaar, ga minimaal 1 keer per week naar de bios en heb nog geen enkele week gehad dat er niks was dat ik wou zien.
De drempel om naar een film te gaan die je wat minder leuk lijkt of niet goed kent wordt vanzelf minder als het toch 'gratis' is.
pi_85513824
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 13:40 schreef lelouch het volgende:
Maar niemand die met mee wil :'( Ben de enige die van kwaliteit films houd in me vriendengroep.
5 films op een dag is wel heeeel erg veel
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 15:13:39 #72
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_85513958
als ik dan weer fit ben (ben herstellende van breuk in bekken) ga ik naar PAC-festival in Grunn. vond het festival (in april ofzo) erg goed te doen, zeker met de Subway naast de deur. MAar ik wacht nog even met een kaartje kopen :)

vind het alleen jammer dat er minder buitenlandse films zijn. vond het wel verfrissend om een spaanse, italiaanse en een duitse film te zien :)
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 15:20:20 #73
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_85514165
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 13:40 schreef lelouch het volgende:
[..]

Kijk eens in de 'Verwacht' categorie op de pathe site. Elke donderdag komen er wel meerdere nieuwe films bij!
Heb me kaart nu een jaar, ga minimaal 1 keer per week naar de bios en heb nog geen enkele week gehad dat er niks was dat ik wou zien.
De drempel om naar een film te gaan die je wat minder leuk lijkt of niet goed kent wordt vanzelf minder als het toch 'gratis' is.
ook een filmsite als filmtotaal doet wonderen, net als een wekelijks bezoek aan apple.com/trailers. (al haalt lang niet alles de bios hier)

Maarreh, PUC Festival?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_85525641
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 15:20 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

ook een filmsite als filmtotaal doet wonderen, net als een wekelijks bezoek aan apple.com/trailers. (al haalt lang niet alles de bios hier)

Maarreh, PUC Festival?
http://www.pathe.nl/acties_events.asp?item_id=2333
pi_85664722
Zal hem ook even hier neerzetten:

Dacht deze avond we gaan naar the expendables ipv van de sneak aangezien die wat vroeger draait.

Wij bij Pathe Spui kaartjes gekocht, alle 3 unlimited pashouders, door de controle beneden, komen we bij zaal 9 waar een bekende medewerker van het filiaal werkelijk iedereens tassen stond te controleren op eten. Als hij dit vond moest je het achterlaten. Wij aan de beurt, hadden gewoon eten gekocht dus dat was geen probleem. Vriendin van me laat haar kaartje zien met unlimited pas, komt er een marokkaan in beveiligingspak naast die medewerker staan. Hij zegt tegen die vriendin: Je bent te jong, je komt er niet in. Dus zij zegt ik ben 24, kijk maar op dat pasje van Pathe, die jullie gegevens hebben nadat je je legitimatie moet laten zien. Legitimatie had ze niet bij zich. Hij weer nee je bent te jong. Ik was intussen echt pislink, we komen daar al 2 jaar en hebben zeker 100 films gezien in dat filiaal. Dus ik zeg tegen me vriendin laat hem, we gaan wel naar de manager.

Krijgen we hetzelfde daar te horen van de manager ja legitimatie blablabla. Daar nog flink stennis staan schoppen. Ik ben voorlopig helemaal klaar met die vieze kutmarrokanen beveiligers bij Pathe Spui :r :r En er gaat mooi een klachtenbrief naar Pathe, om eens te vragen of ze het eens zijn met deze service.
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
pi_85665115
Oftewel ze vertrouwen hun eigen pasjes niet! :')

Ik zou ook zeker een klacht indienen.
pi_85665582
dit is echt triest, die klagtbrief moet je zeker schrijven, want dit kan echt niet, vaste klanten op deze manier behandelen, hier krijgen ze ook 100% gezeik over, waarschijnlijk krijg je nog excuses en misschien wat gratis popcorn
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 22:09:24 #78
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_85665728
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 21:50 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Zal hem ook even hier neerzetten:

Dacht deze avond we gaan naar the expendables ipv van de sneak aangezien die wat vroeger draait.

Wij bij Pathe Spui kaartjes gekocht, alle 3 unlimited pashouders, door de controle beneden, komen we bij zaal 9 waar een bekende medewerker van het filiaal werkelijk iedereens tassen stond te controleren op eten. Als hij dit vond moest je het achterlaten. Wij aan de beurt, hadden gewoon eten gekocht dus dat was geen probleem. Vriendin van me laat haar kaartje zien met unlimited pas, komt er een marokkaan in beveiligingspak naast die medewerker staan. Hij zegt tegen die vriendin: Je bent te jong, je komt er niet in. Dus zij zegt ik ben 24, kijk maar op dat pasje van Pathe, die jullie gegevens hebben nadat je je legitimatie moet laten zien. Legitimatie had ze niet bij zich. Hij weer nee je bent te jong. Ik was intussen echt pislink, we komen daar al 2 jaar en hebben zeker 100 films gezien in dat filiaal. Dus ik zeg tegen me vriendin laat hem, we gaan wel naar de manager.

Krijgen we hetzelfde daar te horen van de manager ja legitimatie blablabla. Daar nog flink stennis staan schoppen. Ik ben voorlopig helemaal klaar met die vieze kutmarrokanen beveiligers bij Pathe Spui :r :r En er gaat mooi een klachtenbrief naar Pathe, om eens te vragen of ze het eens zijn met deze service.
Toch niet die nazi met vissenogen die daar werkt toch? :D dat vind ik echt zo geniaal van die vent
zat ook te zaniken dat mijn foto te vaag was door tegenlicht, moest een nieuwe laten maken. Spui kon me niet helpen, dus naar buitenhof, en nu prijkt mijn porum op een nieuwe pas met een hoop gedoe met, jawel, weer tegenlicht.

Fuck them.

Daarentegen mijn pas de laatste weken er weer aardig uit kunnen halen.

quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 22:07 schreef Slayage het volgende:
dit is echt triest, die klagtbrief
:X :')!
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_85665863
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 22:09 schreef Skull-splitter het volgende:

:X :')!
:@ :')
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 22:15:09 #80
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_85666048
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 21:50 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
lange klacht
groot gelijk. een stevige klacht indienen. nogal idioot dat ze hun eigen pasjes niet vertrouwen. en ziet de vriendin in kwestie er zo jong uit dan? 24 of 16 jaar is nogal een verschil zeg!
pi_85697030
Ik probeerde net onlin een ticket te bestellen, maar kreeg de error : 'Error 1: klantenkaart niet gevonden. Controleer het nummer.'

Meer mensen met dit probleem ?
pi_85699881
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 17:52 schreef ddx het volgende:
Ik probeerde net onlin een ticket te bestellen, maar kreeg de error : 'Error 1: klantenkaart niet gevonden. Controleer het nummer.'

Meer mensen met dit probleem ?
Probeer het straks nog eens. Het bestel systeem is erg gammel.
  woensdag 8 september 2010 @ 18:37:00 #83
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_86212786
Nieuwe site online :{

woensdag 8 september 2010 @ 18:56:31 #84
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_86213528
ja hij doet t ook niet meer op mijn mobiel nu. kan niet vanaf de shop snel filmpje boeke :<
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  woensdag 8 september 2010 @ 20:57:56 #85
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_86219014
Het is een beetje te wit ja :{
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
pi_86220348
waar de hell is het beknopte overzicht van alle films in denhaag..
hebben ze het werkelijk vervangen voor dit onding:
http://www.pathe.nl/bioscoopagenda/denhaag

daar gaat je makkelijke (en vooral bloedsnelle) overzicht van heel den haag :r :r :r :r :r
  woensdag 8 september 2010 @ 22:18:21 #87
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_86222979
mmm, ik ben ook niet echt enthousiast, amar t zal wel wennen :)
  woensdag 8 september 2010 @ 22:34:49 #88
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_86223661
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:25 schreef mschol het volgende:
waar de hell is het beknopte overzicht van alle films in denhaag..
hebben ze het werkelijk vervangen voor dit onding:
http://www.pathe.nl/bioscoopagenda/denhaag

daar gaat je makkelijke (en vooral bloedsnelle) overzicht van heel den haag :r :r :r :r :r
omdat de rest van de voorstellingen al geweest is, bij morgen staat de gehele selectie
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_86224193
Die site :r
Rot op met die plaatjes in het overzicht, nu moet ik gaan scrollen om alles te kunnen zien.

Edit: Ah als je via Bioscopen gaat ipv Bioscoopagenda heb je de oude stijl overzicht. Gelukkig :o
pi_86224247
quote:
Op woensdag 8 september 2010 22:34 schreef Erosjuhhh het volgende:

[..]

omdat de rest van de voorstellingen al geweest is, bij morgen staat de gehele selectie
:|W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')