Je mag er een ijsje op leggen, meer nietquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is dat een nee of steek je je tong uit zodat ik er wat op moet leggen?
Ik wilde het nog niet gaan typen, maar als ik ooit geband wordt hier op FOK!, dan ga ik geen moeite doen om opnieuw een account aan te maken.quote:
Je bent iig wel een kankersaaie kloon.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:29 schreef BennoLarue het volgende:
[..]
Ik wilde het nog niet gaan typen, maar als ik ooit geband wordt hier op FOK!, dan ga ik geen moeite doen om opnieuw een account aan te maken.
De enige die regelmatig beamen gebruikt in de SC is WD. En laat WD nou ook net degene zijn die constant kanker roept...quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:26 schreef Potloodvis het volgende:
Wie is BennoLarue eigenlijk? Ik heb trouwens al een TR gemaakt vanwege kloonalarm.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:26 schreef BennoLarue het volgende:
[..]
Wat nou? Dat ik niet spoor, hoef je toch niet zo duidelijk te beamen?
Net alsof dat zin heeft. Ik kan het weten.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:29 schreef BennoLarue het volgende:
[..]
Ik wilde het nog niet gaan typen, maar als ik ooit geband wordt hier op FOK!, dan ga ik geen moeite doen om opnieuw een account aan te maken.
En niet aanwezig is.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
De enige die regelmatig beamen gebruikt in de SC is WD. En laat WD nou ook net degene zijn die constant kanker roept...
[..]
Inderdaad.quote:
Dat interesseert mij vrij weinig.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je bent iig wel een kankersaaie kloon.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet huilen als je doodgaat.
Nee, een beetje spanning mag er wel wezen in de 8e finales.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:31 schreef Japsnars het volgende:
Waarom zo pro-Engeland, jullie? Ze moeten verliezen
quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:31 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hoe kun je huilen als je dood bent?
quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:31 schreef Bragi het volgende:
BennoLarue is een kloon. Dus: ignore.
No shit, sherlock.quote:
Over wie heb je het?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |