quote:Op maandag 5 juli 2010 19:29 schreef Jojoortje het volgende:
Trouwens...
Heb een 3 uurscontract en ik moet elke week wijken wegbrengen die minder dan 3 uur zijn.
Zijn hun nou dom ofzo?
quote:
Ik heb ooit, tijdens het naar binnenproppen van dunne HAH-blaadjes, een kat aan mijn vingers gehad...quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 02:38 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Hmm, ik moet zeggen dat ik me in een busje van TNT Post soms wel een klein beetje boven de wet verheven voel. Bij het afleverpunt voor de buslichtingen heb je een lange weg die is afgesloten. Je kunt dan kiezen om linksaf of rechtsaf te gaan wat allebei zo`n 1 km omrijden is. Eerst reed ik altijd netjes om totdat ik al mijn collega`s rustig om de wegafzetting heen zag draaien, om vervolgens over het fietspad te scheuren rijden. Zo reden we vorige week met 4 busjes achter elkaar over het fietspad, wat zullen die fietsers wel niet van ons denken?Wel zonder gevaar overigens...
Volgens mij mag je alleen over een fietspad rijden als je op een andere manier bijvoorbeeld niet bij een brievenbus kan komen, als het alleen maar is omdat het een snellere route naar je kantoor is lijkt het me dat dat gewoon verboden is?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als ikzelf een autoroute rij ga ik ook altijd een klein stukje over een fietspad. En ik weet dat dit bij veel meer routes het geval is
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:51 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Volgens mij mag je alleen over een fietspad rijden als je op een andere manier bijvoorbeeld niet bij een brievenbus kan komen, als het alleen maar is omdat het een snellere route naar je kantoor is lijkt het me dat dat gewoon verboden is?
Ja, ben zaterdagmedewerker he... En als ik alleen wijken hoef weg te brengen waar minder dan 3 uur voor staat, dan schiet dat dus niet opquote:
Bij ons hebben alle zaterdagmedewerkers een 4-uurs contract. Overigens ben ik benieuwd of ik eind oktober nog bij TNT werk aangezien ik een vast contract "moet" krijgen en ik vandaag in het MZ journaal las dat ze die in principe niet meer geven.... én sowieso de zaterdagmedewerker in 2012 niet meer bestaatquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, ben zaterdagmedewerker he... En als ik alleen wijken hoef weg te brengen waar minder dan 3 uur voor staat, dan schiet dat dus niet op
Hoe ging je opleiding?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:12 schreef Bartjes het volgende:
Vandaag opleiding auto route gehad, gaat lekker snel als je met zijn tweeën bent.Morgen moet ik alleen, dan zal het wel minder snel gaan. Maar we zijn ook gewoon over het fietspad heen gereden als het kon.
![]()
![]()
Ook en vast contract getekend als zaterdagmedewerker, 5 uur in de week, zien of ik het vol houd tot TNT de stekker er uit trekt![]()
Dat hoeft geen probleem te zijn hoor, als ze structureel wijken van minder dan 3 uur meegeven en nooit eentje extra vervallen na een half jaar de minuren. Maar als je met HAH loopt komt er nog wel tijd bij de tijd die er normaal op zaterdag voor staat, dan kan het zo zijn dat je ipv 2,5 uur ineens voor 3 uur aan wijken hebt.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:44 schreef Troeta het volgende:
waarom lopp je dan geen 2 wijken Jojoortje? Zo bouw je minuren op...gewoon even aangeven!
Ik loop ook 2 wijken!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:44 schreef Troeta het volgende:
waarom lopp je dan geen 2 wijken Jojoortje? Zo bouw je minuren op...gewoon even aangeven!
Jaquote:Op woensdag 7 juli 2010 06:20 schreef Troeta het volgende:
En dan kom je nog onder de 3 uur per week werken uit?
Kleine wijkkies dan!! wat zegt je teamcoach ervan?quote:
Nee, we hebben ze al echt al dik 1 maand niet gehad.. maar vindt het zo zielig hé..quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:50 schreef Troeta het volgende:
[..]
Kleine wijkkies dan!! wat zegt je teamcoach ervan?
Dyon, zijn die folders bij jullie niet elke maand dan?
Geen idee, die zie ik nooit. Heb ook geen vaste teamcoach eigenlijkquote:Op woensdag 7 juli 2010 18:50 schreef Troeta het volgende:
[..]
Kleine wijkkies dan!! wat zegt je teamcoach ervan?
Dyon, zijn die folders bij jullie niet elke maand dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |