Ach, met die sneeuwlagen was het blijkbaar ook arbo verantwoord.quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:16 schreef rub3n het volgende:
Zaterdag plaatselijk 37 graden hoorde IK op de radio...
Dan komt die temperatuur in de auto denk ik wel op zo'n 45 graden! Is dat wel arbo-verantwoord?
bronquote:FNV: Slippers moeten kunnen
FNV Bondgenoten heeft in principe geen probleem met slippers op de werkvloer. "Het mag allemaal wel, maar het is de vraag of je je collega's er een plezier mee doet", laat een woordvoerder van de vakbond weten.
....
Je mag niet binnenwerken als de binnentemperatuur 40 graden of warmer is. Maar of dat ook geld voor een auto...quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:16 schreef rub3n het volgende:
Zaterdag plaatselijk 37 graden hoorde IK op de radio...
Dan komt die temperatuur in de auto denk ik wel op zo'n 45 graden! Is dat wel arbo-verantwoord?
Allebei kut.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:07 schreef Jojoortje het volgende:
En toch heb ik liever 37 graden dan - 14 graden met sneeuw en ijzel op de weg.
Jullie dan?
Hoelang duurt zo'n opleiding?quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:55 schreef Bartjes het volgende:
Vandaag was best nog wel te lopen al heb ik maar anderhalf uur gelopen, als je een wijkje van een uur of drie hebt dan is het wel minder. Maar met veel water drinken kom je er wel, ik heb weleens erger mee gemaakt
En ik zou morgen opleiding krijgen voor een autodienst, alleen nu blijkt mijn diploma uitreiking al om 12.00 uur te beginnen. Hopen dat het allemaal goed gaat komen en ik nog vrij kan krijgen. Zal mijn teamcoach wel niet heel erg vinden dan schuiven we de opleiding maar weer ff door.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:12 schreef rub3n het volgende:
Zijn er ook bezorgers hier (autowijken) die op slippers rijden?
Voor mij als zaterdagwerker die al dik 3 jaar mee draait is het gewoon een keer mee rijden om te weten hoe de route loopt. En dan moet ik de volgende keer alleenquote:
Je bedoelt met die gemeente mailing toch niet toevallig iets van de provincie overijssel he? Zo klinkt het welquote:Op donderdag 1 juli 2010 19:39 schreef Linker_Onderlip het volgende:
Bah...vandaag een 100% mailing van de gemeente (een boekje met een hoop bladzijden van dik papier) + geadresseerde HAH van KPN (alwéér!). Als klap op de vuurpijl kwam een plaatselijke meubelboer ook nog eens met z'n (bijna) HAH geadresseerde langgerekte kaarten op de proppen die een paar mm te lang waren voor de machineDus ook nog eens extra voorbereidingstijd
Mijn VBG ligt ergens onder de rivierenquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:08 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Je bedoelt met die gemeente mailing toch niet toevallig iets van de provincie overijssel he? Zo klinkt het wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |