Nja lijkt me met al dat plexiglas een hele lastige constructie om te maken...quote:
Wow. Mooie tafel & mooie stoelenquote:
Hallo Tha_Erik.quote:
"Homo's moeten niet zeiken, ze kunnen toch trouwen en ze hebben toch elke week zo'n parade"quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:41 schreef Peter het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)teeds-zorgelijk.html
ohja, truste
Ze motte gewoon normaal doen, ze willuh toch geaccepteert worduh/ Wrom lopen ze dan allemaal naakt en in leer in de gayparade door amsterdam?quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
"Homo's moeten niet zeiken, ze kunnen toch trouwen en ze hebben toch elke week zo'n parade"
Nja die stoelen zijn dan weer gewoon heel eenvoudig te koop bij IKEAquote:
Ja, en ze hebben allemaal speciale dingen als gay bars enzo! Als ze gelijk willen zijn, waarom doen ze dan anders?!quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:53 schreef Peter het volgende:
[..]
Ze motte gewoon normaal doen, ze willuh toch geaccepteert worduh/ Wrom lopen ze dan allemaal naakt en in leer in de gayparade door amsterdam?
mochten ze willen dat we aan ze gaan zittenquote:Op donderdag 24 juni 2010 00:56 schreef Peter het volgende:
Ik heb niks tegen homo's, zolang ze maar niet aan me zitten
kut met perenquote:Op donderdag 24 juni 2010 00:18 schreef Ang3l het volgende:
En nu ga ik slapen.
Tis hier stóóóóm
JAN-JULIUS!
VALENTIJN!
NAAR BED!!!!!!!!!!!!!!!
nog sex gehad ????quote:Op donderdag 24 juni 2010 02:05 schreef Yurithemaster het volgende:
zo terug van eerste dag TT-festival
quote:
schatjes of mama is boos ?quote:Op donderdag 24 juni 2010 07:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]Die ja. Gister gekeken met iemand die hem nog nooit gezien had
Hoe kan dat!? 2 klassiekers!quote:Op donderdag 24 juni 2010 07:55 schreef Ang3l het volgende:
Daar ben ik ook bang voor zodra de bloemen open gaan, al is de stengel wel erg dik.quote:
Kan je er niet een stok naast zetten en de plant met een paar tye raps vastmaken ?quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:06 schreef creno het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor zodra de bloemen open gaan, al is de stengel wel erg dik.
quote:
Ik heb ze ook nog nooit gezien eigenlijkquote:Op donderdag 24 juni 2010 07:55 schreef Ang3l het volgende:
Vooral Schatjes is hilarischquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik heb ze ook nog nooit gezien eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |