In de separeercel, broer. Wel een beetje opletten.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:38 schreef broer het volgende:
[..]
Rook je überhaupt nog binnen met een zwangere vrouw in huis?
Dat oude werk vind ik niet zo boeiend. Maar enige tijd geleden vond ik The Boatman's Call het Mooiste Album Allertijden.quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:27 schreef Gellius het volgende:
Ik heb hedenochtend een Cave-aanval, mensen. Ouwe I-stepped-into-an-ahavalahaaanche-Huck!-Huck!-Cave.
Ja, die is zeker leuk.quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:27 schreef Gellius het volgende:
Ik heb hedenochtend een Cave-aanval, mensen. Ouwe I-stepped-into-an-ahavalahaaanche-Huck!-Huck!-Cave.
Die is dan weer wel heel mooi.quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:00 schreef Ringo het volgende:
Nog wel (dus ik frequenteer de Spar weer), maar over 1,5 week verhuist de hele afdeling naar de Jodenbreestraat. Hectisch, hectisch!quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:03 schreef Gellius het volgende:
Ah, je bent weer een Weesperpleiner.
Ja, dat is mijn Grote Opdrachtgever.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:57 schreef Ringo het volgende:
Weesperplein 4, daar ben ik wel eens binnen geweest, voor een interview met iemand van het Klimaatbureau. (Een magere man met een snor die qua omvang in de buurt van die van Nietzsche kwam.)
Had jij een ban, joh?quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:08 schreef Ringo het volgende:
-niet grappig en niet handig om dit zo snel na je ban te doen-
Wat ear-and-eye-candy kan daarbij geen kwaad, dacht ik zo:quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:30 schreef NoCigar het volgende:
Zo, nu hopelijk de rest van de dag achteroverleunen.
Ik gaf een valse tussenstand door in een WK-topic. Of het was alsnog omdat ik Sepp Blatter de balkanker had toegewenst.quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:37 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik gaf een valse tussenstand door in een WK-topic. Of het was alsnog omdat ik Sepp Blatter de balkanker had toegewenst.
Dank! Helaas is het nummer voor mij een beetje besmet door dit vreselijks:quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:35 schreef DO2 het volgende:
[..]
Wat ear-and-eye-candy kan daarbij geen kwaad, dacht ik zo:
De oppergriezel van de FIFA.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:39 schreef Frollo het volgende:
Wie is Sepp Blatter?
En zo ist maar net.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja, dat is mijn Grote Opdrachtgever.
Kleine wereld he.
Onsportief hoor.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:43 schreef DO2 het volgende:
Daar ga ik dus niet op klikken, NC.
Ik weet niet of je het tot op de dag nauwkeurig wilt weten, maar Wikipedia komt ook niet verder dan 'pas op zijn vroegst in juli'.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:04 schreef NoCigar het volgende:
Ik kan trouwens nergens vibnden wanneer de IPad in Nederland verschijnt. tenminste, niet met een search met Google. Weet iemand dat toevallig?
O, dan lag het dus niet aan mij dat ik niks duidelijks kon vinden, dank je. Als ie later uikomt is mijn geld natuurlijk al op. Grmbl.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:09 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het tot op de dag nauwkeurig wilt weten, maar Wikipedia komt ook niet verder dan 'pas op zijn vroegst in juli'.
Ik zal het wel even aan mijn baas vragen, echt zo'n Apple-fan die bijvoorbeeld de iPod ook al op dag 1 had.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:11 schreef NoCigar het volgende:
[..]
O, dan lag het dus niet aan mij dat ik niks duidelijks kon vinden, dank je. Als ie later uikomt is mijn geld natuurlijk al op. Grmbl.
De Apple-hype toont inderdaad fijn aan hoe het principe achter statussymbolen werkt. Culminerend in: http://latimesblogs.latim(...)iphone-i-am-ric.htmlquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:45 schreef Ringo het volgende:
Nou ja. Pimpen met je iPad. Dat is het wel zo'n beetje. De core business van de Mac-fanboy. Laten zien dat jij het wél snapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |