Ja dies dus op, nu moet ik creme zoeken.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:59 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Olie hoop ik toch hè? Crème is echt zo triest.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:00 schreef reetveter het volgende:
[..]
Mensen die zonnebrand nodig hebben.
Bij mij is twitter niet blauw, just sayin.quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:02 schreef Bragi het volgende:
wd, je haalt je sites weer door elkaar. Dit is FOK!, dat andere met veel blauw is twitter.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:02 schreef Bragi het volgende:
wd, je haalt je sites weer door elkaar. Dit is FOK!, dat andere met veel blauw is twitter.
Ik ga nu voor het eerst dit jaar echt 'zonnen'. Dan heb ik nog factor 5 nodig. Ik ben bruin, maar geen negro.quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:00 schreef reetveter het volgende:
[..]
Mensen die zonnebrand nodig hebben.
Ja, van chips en jeans krijg je ook kanker.quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:01 schreef Chai het volgende:
Ook als je niet verbrand kan de zon schadelijk zijn en zonnebrandolie beschermd daar voor een deel tegen.
Ik word amper bruinerquote:Op woensdag 23 juni 2010 14:03 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ga nu voor het eerst dit jaar echt 'zonnen'. Dan heb ik nog factor 5 nodig. Ik ben bruin, maar geen negro.
Daarom, ik ga van 'tintje' naar de kleur die jij nu al hebt.quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik word amper bruiner. Dus voorr mij maakt het niks uit.
Spijkenisse. WIE O WIEquote:Op woensdag 23 juni 2010 14:04 schreef wolvendagen het volgende:
Iemand belt mij. 0181 nummer. En ik ken m niet.
Dan neem je toch gewoon opquote:Op woensdag 23 juni 2010 14:04 schreef wolvendagen het volgende:
Iemand belt mij. 0181 nummer. En ik ken m niet.
Huidkanker.quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
Zou dat ook niet moeten. Uit is uit.quote:
Jij bent dan ook zwart, dus dan heeft bruinen in de zon sowieso geen zinquote:Op woensdag 23 juni 2010 14:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
Mensen, hou toch eens op met dat eeuwige gekanker in de SC.quote:
Stoer man.quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:06 schreef reetveter het volgende:
Vanavond gewoon weer WASTED, vriendjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |