quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:52 schreef Crack_ het volgende:
Fuck ey, ik heb een dazen steek en het is echt 10 keer erger dan een muggenbult.
Ik word er echt gek van.
Azaron erop smeren. Helpt echt goed.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:52 schreef Crack_ het volgende:
Fuck ey, ik heb een dazen steek en het is echt 10 keer erger dan een muggenbult.
Ik word er echt gek van.
Ja fuck, en hij stak me tussen mn pink en mn ringvinger. En allergisch en ik ging EVENTJES krabben en nu zit ie al helemaal vanwege mn vinger!!!quote:
banana boat dark tanning oil zonder SPF mote je hebben.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:53 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Notenolie factor 5 en dan tot een uurtje of 3 gaan liggen.
Ik heb mn laptop er gewoon bij, jeweetz. Ik kan mezelf alleen niet insmeren.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:55 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik twijfel er ook over om nu nog een anderhalf uur te gaan liggen.
Ja heb het net weer gepakt, ik gebruik die ene die in zin lipgloss verpakking zit zeg maarquote:
mag ik daar een foto van vragen?quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja fuck, en hij stak me tussen mn pink en mn ringvinger. En allergisch en ik ging EVENTJES krabben en nu zit ie al helemaal vanwege mn vinger!!!
Dazen steken niet trouwens, ze bijten.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja fuck, en hij stak me tussen mn pink en mn ringvinger. En allergisch en ik ging EVENTJES krabben en nu zit ie al helemaal vanwege mn vinger!!!
Maar bij dazen voel je toch als ze gaan prikken? Ik heb die bulten bijna nooit, omdat ik heel snel dood.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:52 schreef Crack_ het volgende:
Ik word er echt gek van.
Hoe lang ben je van plan te blijven liggen dan?quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb mn laptop er gewoon bij, jeweetz. Ik kan mezelf alleen niet insmeren.
Ik niet.quote:
Waar is die te krijgen?quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:55 schreef Salatrel het volgende:
[..]
banana boat dark tanning oil zonder SPF mote je hebben.
net alsof je jezelf insmeert met frituurolie
uiteraard niet aan te raden voor mensen die een kuttype huid hebben die snel verbranden
Olie hoop ik toch hè? Crème is echt zo triest.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:58 schreef wolvendagen het volgende:
Oh we hebben niet eens zonnebrand. wats dit
Ja ik ga nu even zoeken naar een creme en dan smeer ik me wel op de mongolen manier in.Maar ik verbrand sowieso nooit, ik word altijd heel bruin.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:58 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hoe lang ben je van plan te blijven liggen dan?
Mensen die zonnebrand nodig hebbenquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:59 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Olie hoop ik toch hè? Crème is echt zo triest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |