Kom even binnenvallen!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:44 schreef mmascha het volgende:
Ik heb een Citroen C3. Met grote voorruit. Dat scheelt weer een beetje haken Trui.
Ik ben met wat projectjes door elkaar bezig. Zodra iets af raakt moet ik aan wat nieuws beginnen. Ik ben nu net begonnen aan een boodschappentas. Wat haakt dat heerlijk weg!
Van dat laatste zou ik niet zo zeker zijn... Heb twee collega's cactussen cadeau gedaan, en beide cacti zijn gewoon spoorloos verdwenen. De een heb ik half getraceerd, nu nog terugkrijgen, maar de andere is echt meegenomen.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:11 schreef StefanieV het volgende:
Nee geen bloemetje of hoedje denk ik, ik weet het nog niet. Moet eerst even ook een konijn afhaken zoals Vicky (ook kraamcadeau) en dan eerst voor de swap kijken, de cactus loopt niet weg
Je kan altijd hier een oproepje plaatsenquote:Op maandag 5 juli 2010 14:32 schreef Draadjes het volgende:
Jeej ik heb alvast weer twee kleuren kunnen vinden bij de Zeeman voor mijn Ripple dekenDus ik kan weer ven verder.
Van de week nog maar even een paar andere Zeemans langs voor de andere twee kleuren, maar ze zeiden dat er sowieso nog meer binnen zou komen.
Zoals Trui al zegt, het patroon is idd in US-terminologie geschreven. Dat maakt een behoorlijk verschil met UK, dus even goed lezen en het vertaalschema op pagina 1 van dit topic gebruiken!quote:Op maandag 5 juli 2010 13:35 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Kom even binnenvallen!
Heb een vraagje over het pdfdocument met de aanwijzingen voor het maken van die tas. Zijn de instructies in het Amerikaans of Engels? Denk dat dat wel uitmaakt voor hoe ik moet haken toch?
quote:Op maandag 5 juli 2010 18:43 schreef Lyssa het volgende:
Mag ik alweer![]()
Mijn kitteh is klaar!
[ afbeelding ]
Ja dat zal ik zeker doen, ga eerst nog even een paar in de buurt afquote:Op maandag 5 juli 2010 14:53 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Je kan altijd hier een oproepje plaatsenIk heb hier allerlei wol gezien bij de verschillende Zeemans waar ik was
quote:Op maandag 5 juli 2010 13:48 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Van dat laatste zou ik niet zo zeker zijn... Heb twee collega's cactussen cadeau gedaan, en beide cacti zijn gewoon spoorloos verdwenen. De een heb ik half getraceerd, nu nog terugkrijgen, maar de andere is echt meegenomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |