Chocoladecake met pure chocolade glazuurquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:39 schreef StefanieV het volgende:
Mooi hoor! Wel vrij donker of ligt het aan de foto?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:25 schreef Lyssa het volgende:
[ afbeelding ]
een cupcake! (niet helemaal optimaal gelukt, maar ik ga er meerdere maken voor een vriendinnetje)
wat een lievequote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:00 schreef AnitraX het volgende:
Swap project gaat mee op vakantie, mijn man zag me al aankomen met de grote box, ik heb het netjes bij de kleine box gehouden en 2 kleine plastic tasjes. Oh en de rico lucypack, maar die zaten zo mooi verpakt datzei, laat ze zo maar zitten die passen wel ergens tussen
ik moet nog beginnenquote:
Klinkt verdrietig, een cactus afhaken.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:42 schreef StefanieV het volgende:
Ik moet ook nog beginnen. Eerst mijn cactus nog afhaken en dan dat konijn, het geboortekaartje zat gisteren in de bus dus dat moet ook af. En dan het swap-project, maar kheb nog tijd!
ik zit juist expres te haken, als afleiding van de veel te spannende voetbalwedstrijdenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:21 schreef Draadjes het volgende:
Pfff, het is idd echt te warm om te haken. Dacht vandaag het knuffelbeest voor zoonlief wel af te krijgen, maar ben er maar mee gestopt (om een koud biertje te drinken)
Geniaal!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:59 schreef trui het volgende:
ik ben ook begonnen met een swap projectje want ik denk dat ik de volle twee maanden nodig ga hebben....
(willen jullie allemaal even een anoniem berichtje sturen aan je swappartner met de vraag welk type auto hij/zij rijdt? dan valt het niet zo op.)
Oohquote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:59 schreef trui het volgende:
ik ben ook begonnen met een swap projectje want ik denk dat ik de volle twee maanden nodig ga hebben....
(willen jullie allemaal even een anoniem berichtje sturen aan je swappartner met de vraag welk type auto hij/zij rijdt? dan valt het niet zo op.)
Dankjequote:
Ik heb datzelfde patroon onlangs ook gemaakt, was heel simpel, maar ik vond 'm wat klein geworden. Meer een kinder-boodschappen-tasje... Wil deze week opnieuw proberen met Drops Paris op naald 5 (had eerst op naald 3 gemaakt).quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:44 schreef mmascha het volgende:
Ik ben nu net begonnen aan een boodschappentas. Wat haakt dat heerlijk weg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |