Farma uitslagen staan erop toch? 1.1 herkansen lijkt me wel kut, niet de interessantste blok imo..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:25 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Mwa, moet 1.1, 1.3, KWM en misschien Farmaco nog.
Wij krijgen nog die vijf punten voor onze zorgstage (of nietquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:47 schreef fusionfake het volgende:
[..]
Farma uitslagen staan erop toch? 1.1 herkansen lijkt me wel kut, niet de interessantste blok imo..
Ja kuhut. Zijn het er vijf? Ik heb er zes nodig. Dacht dat het er zes waren.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:07 schreef Kassaa het volgende:
[..]
Wij krijgen nog die vijf punten voor onze zorgstage (of niet).
Die krijg je best makkelijk geloof ik, als je die punten noemt en probeert te beantwoorden is dat al genoegquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:07 schreef Kassaa het volgende:
[..]
Wij krijgen nog die vijf punten voor onze zorgstage (of niet).
quote:Nouu, zeg.. He?? Ik ga u een hand geven! Het allerbeste!
Ja, dat doet een huisarts waarmee ik een aantal keer heb meegelopen ook, schitterend.quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:17 schreef leejow het volgende:
Vandaag voor de tweede keer tijdens m'n co-schap verzeild geraakt bij de geriatrie, en het valt me op dat geriaters heel slinks een gesprek met een patiënt die blijft doorpraten kunnen afsluiten:
[..]
hij blijft geweldig..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:10 schreef intoxicated het volgende:
"Piep piep... ik word gepiept."
En je kan er gewoon op wachten, het gebeurt toch wel
BriljantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe hij dat ook speelt en praat, echt spot on
![]()
De kans is aanwezig dat ik nog sjaars ben straks.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:38 schreef dotKoen het volgende:
Oh, en waar blijven alle ingelote sjaars eigelijk? Dat moet nu toch wel bekend zijn?
3 jaar geleden zat ik ergens in België die irritante IB-groep DUO/DigiD SMS'jes voor te lezen aan mijn vader die achter de computer in Nederland mijn uitslag probeerde te bekijkenquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:44 schreef Rituals het volgende:
Het is alweer een jaar geleden dat ik hier kwam vertellen dat ik ingeloot was. Gaat snel.
Hehe, de spanning! Maar uitgeloot? Jij gaat toch je vierde jaar in?quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:45 schreef dotKoen het volgende:
[..]
3 jaar geleden zat ik nu ergens in België die irritante IB-groep DUO/DigiD SMS'jes voor te lezen aan mijn vader die achter de computer in Nederland mijn uitslag probeerde te bekijken. Uiteindelijk heeft-ie gebeld (en was ik uitgeloot...).
Nageplaatst.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:55 schreef Rituals het volgende:
[..]
Hehe, de spanning! Maar uitgeloot? Jij gaat toch je vierde jaar in?
Toen ik uitgeloot was, vond ik helemaal niet zo erg, want ik had me al helemaal gericht op farmacie (quote:Vorig jaar zat ik rond deze tijd te raaskallen aan de telefoon hoe enorm blij ik wel niet was met het nieuws dat de DUO-meneer me bracht. Toen we ophingen begon ik te huilen van geluk
.
Vrouwenquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:55 schreef Rituals het volgende:
[..]
Hehe, de spanning! Maar uitgeloot? Jij gaat toch je vierde jaar in?
Vorig jaar zat ik rond deze tijd te raaskallen aan de telefoon hoe enorm blij ik wel niet was met het nieuws dat de DUO-meneer me bracht. Toen we ophingen begon ik te huilen van geluk
.
Dat verklaart het!quote:
Meh, toch een beetje balen op dat moment. Nu wel blij ook met Nijmegen? Als ik drie jaar geleden opnieuw had mogen kiezen, had ik niet voor Nijmegen gekozenquote:[..]
Toen ik uitgeloot was, vond ik helemaal niet zo erg, want ik had me al helemaal gericht op farmacie () in Groningen. Alleen toen die dag de SMS-jes binnenstroomden van klasgenoten die wel allemaal waren ingeloot voelde het wel kut.
En toen ik toch werd ingeloot was ik ook helemaal niet zo blij, omdat ik naar Nijmegen moest verhuizenMaar goed, uiteindelijk wel ontzettend blij dat ik ben ingeloot, ik vind het nog steeds ontzettend leuk.
Mwah, heb het prima naar mijn zin, maar had nog steeds liever in een andere stad gezeten. Waar zou jij voor hebben gekozen qua stad?quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:02 schreef Rituals het volgende:
[..]
Dat verklaart het!
[..]
Meh, toch een beetje balen op dat moment. Nu wel blij ook met Nijmegen? Als ik drie jaar geleden opnieuw had mogen kiezen, had ik niet voor Nijmegen gekozen.
Ja, te erg voor woorden hèquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:02 schreef Repeat het volgende:
[..]
Vrouwen
Daarom zijn ze niet geschikt als arts.
Ik zou graag naar Utrecht willen. Jij Groningen?quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:03 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Mwah, heb het prima naar mijn zin, maar had nog steeds liever in een andere stad gezeten. Waar zou jij voor hebben gekozen qua stad?
Ja, of Utrecht inderdaad. Daarna Leiden.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:04 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik zou graag naar Utrecht willen. Jij Groningen?
Ik vind Nijmegen op zich nog niet eens zo'n ramp. Ik heb alleen niets met Limburg/Brabant/Gelderland en daar zullen we ook co-schappen moeten lopen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:05 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Ja, of Utrecht inderdaad. Daarna Leiden.
Onmeunig gezellig in Doetinchemquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:08 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik vind Nijmegen op zich nog niet eens zo'n ramp. Ik heb alleen niets met Limburg/Brabant/Gelderland en daar zullen we ook co-schappen moeten lopen.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:09 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Onmeunig gezellig in Doetinchem
* dotKoen duikt weg voor June
Nee bedanktquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:11 schreef Rituals het volgende:
Ik ga weer even leren voor Stofwisseling & water- en zouthuishouding. Tenzij iemand zich geroepen voelt om die taak over te nemen?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:02 schreef Repeat het volgende:
[..]
Vrouwen
Daarom zijn ze niet geschikt als arts.
Jammerquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:12 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Nee bedanktIk moet nog steeds een hoofdstuk over anafylaxie schrijven, maar ik ruil toch maar niet
En water- en zouthuishouding 2 is nog tien keer erger
Same herequote:Op donderdag 15 juli 2010 12:44 schreef Rituals het volgende:
Het is alweer een jaar geleden dat ik hier kwam vertellen dat ik ingeloot was. Gaat snel.
Mja ik vind Amsterdam de mooiste en tegelijkertijd de lelijkste stad van Nederland, echt, in Osdorp wil ik niet meer wonenquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:13 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ik ben overigens nog steeds blij met Amsterdam. Rotterdam zal wel beter zijn, maar ik heb zo'n grafhekel aan die stad. Vind het niks.
Nou, het Erasmus MC is internationaal wel het hoogst aangeschreven UMC op het gebied van onderzoek. Of het nu voor onderwijs en patiëntzorg ook zo is, dat weet ik niet.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:37 schreef Ludacriss het volgende:
Waarom is het In Rotterdam beter dan in de rest van NL?
Bron? Ben wel benieuwd naar de verhoudingen tussen umc'squote:Op donderdag 15 juli 2010 13:42 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Nou, het Erasmus MC is internationaal wel het hoogst aangeschreven UMC op het gebied van onderzoek. Of het nu voor onderwijs en patiëntzorg ook zo is, dat weet ik niet.
Het is wat je wilt. Elk ziekenhuis heeft natuurlijk zn specialiteiten, maar dat hoef ik jullie niet te vertellen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:42 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Nou, het Erasmus MC is internationaal wel het hoogst aangeschreven UMC op het gebied van onderzoek. Of het nu voor onderwijs en patiëntzorg ook zo is, dat weet ik niet.
We hebben hier ( R'dam) wel veruit het meeste aantal publicaties, maar het is maar de vraag wat dat nou precies zegt. Precieze getallen weet ik niet, maar een docent zei laatst bij een info avond over de co-schappen dat als je alle publicaties van alle UMC's+kankerinsitutuut etc. bij elkaar legt, een kwart daarvan uit R'dam kwam. Leek mij ERG veel, maar zal welquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:43 schreef fusionfake het volgende:
[..]
Bron? Ben wel benieuwd naar de verhoudingen tussen umc's
Welkom!quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:13 schreef milowww het volgende:
tvp, kan niet geloven dat ik bij jullie hoor. Voelt machtig
23 citaties per paper (gemiddeld) is wel ziek..quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:12 schreef dotKoen het volgende:
Voor onderzoek: http://www.timeshighereducation.co.uk/story_attachment.asp?storycode=406694&seq=2&type=T&c=1
Stockholm beats them allquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:12 schreef dotKoen het volgende:
Voor onderzoek: http://www.timeshighereducation.co.uk/story_attachment.asp?storycode=406694&seq=2&type=T&c=1
Welkom! Welke uni?quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:13 schreef milowww het volgende:
tvp, kan niet geloven dat ik bij jullie hoor. Voelt machtig![]()
Heb je je bril niet op?quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:30 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Stockholm beats them allQua aantal artikelen dan
![]()
[..]
Welkom! Welke uni?
Dat is de achterhoek he, geen Twentequote:Op donderdag 15 juli 2010 13:09 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Onmeunig gezellig in Doetinchem
* dotKoen duikt weg voor June
Ach, ze praten er allemaal raarquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:44 schreef June. het volgende:
[..]
Dat is de achterhoek he, geen TwenteKen je topografie Koen
![]()
Het is het beste ziekenhuis (op bepaalde gebieden). Dat onderwijs geloof ik wel, dat is overal wel goedquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:44 schreef June. het volgende:
[..]
Dat is de achterhoek he, geen TwenteKen je topografie Koen
![]()
Ik was trouwens ook liever naar Groningen gegaan, maar Nijmegen is nu ook wel leuk hoor![]()
Repeat, hoe kom je erbij dat Rotterdam 1 van de beste studies heeft? In de lijstjes staan meestal Maastricht, Groningen en Nijmegen bovenaan (vaak wel met maarliefst 0,3 punten verschil, maar toch)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |