TSC is altijd laat. Daarom krijgen ze ook nooit goede instructiesquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:02 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik zit in een andere groep en wij beginnen om 14u, denk niet dat de poorten zonder ons open gaan.
Niks met TSC te makenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:52 schreef RoaRRR het volgende:
[..]
TSC is altijd laat. Daarom krijgen ze ook nooit goede instructies
Spelen jullie op Lowlands?quote:Op zondag 17 juli 2011 14:31 schreef guitarist het volgende:
Ik kan donderdag ochtend mijn tentje al opzetten op een lege camping 3!
quote:Op zondag 17 juli 2011 14:31 schreef guitarist het volgende:
Dat is van die KinkFM verslaggeving zeker?quote:Op zondag 17 juli 2011 14:31 schreef guitarist het volgende:
Camping 3 is uiteraard de shit. Vorig jaar bleek half FOK! daar ook te zitten, kwam ik achter in retrospectief.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:31 schreef guitarist het volgende:
Ik kwam vorig jaar erachter dat mijn buren ook 2 FOK!kers bevatten, maar daar kwam ik hier op FOK! pas achter (1 daarvan was inverted world)quote:
Als het zo doorgaat met regenen kan er weinig meer vallen in augustusquote:Op zondag 17 juli 2011 17:40 schreef ebeaydojraes het volgende:
ik ben bang voor een modderpoel dit jaar, gezien het huidige weerbeeld. is ook al weer enige tijd geleden dat we een verregend lowlands hebben gehad (2007 ofzo? geen idee meer)
quote:
Of hij was zenuwachtig zo lang van huis te moeten zijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:15 schreef guitarist het volgende:
Hja, dat heb ik gezien vorig jaar, om half 11 deze foto geschoten: http://twitpic.com/2g438e
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |