Nou, dan wordt alles "gemaakt" en dat zijn meestal wel de energie-rovende zakenquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:36 schreef Loveless85 het volgende:
Maar in de eerste weekjes/maandjes valt het toch altijd nog wel mee qua 'niks kunnen doen en veel slapen'
Dacht ik dan
Nee, mooiquote:
Hoewel ik laatst wel in de auto zat en (dacht ikquote:
Die jaquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:49 schreef Loveless85 het volgende:
RUN TO THE HILLLLLLLLLLLLLS
RUN FOR YOUR LIIIIIIIFFEEEEEEE
oh ja die heb ik ook weleens gehoord. Niet onaardig nee, maar niet m'n dingquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:50 schreef tombolafan het volgende:
Oh wacht, ik zie dus op youtube dat ie al sinds 2009 daarop staat, dus hij is heul niet nieuw
Maar ik hoorde m voor het eerst volgens mij gister en ik vond hem
En ik vind haar jurkje mooi, die wil ik
Maar jij bent dan ook meer van de herrie hequote:Op woensdag 23 juni 2010 10:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
oh ja die heb ik ook weleens gehoord. Niet onaardig nee, maar niet m'n ding
Goeie ballad of popnummers kan ik ook wel waarderen hoor. Dit is gewoon prima radioliedje voor in de auto ofzo. Maar ik zou het zelf niet snel draaienquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook meer van de herrie he
quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:43 schreef Ml-etje het volgende:
Oeh dat is wel veel beter wanneer het topic sluit komt er waarschuwing in het postvakje.
quote:DEN HAAG - CDA-fractievoorzitter Maxime Verhagen wil serieus kijken naar de mogelijkheden om deel te nemen aan de regering.
Voorafgaand aan het gesprek met informateur Uri Rosenthal liet hij doorschemeren minder afhoudend te zijn over een mogelijke coalitie tussen VVD, PVV en CDA.
Rosenthal ontvangt woensdag ook VVD-leider Mark Rutte en PvdA-leider Job Cohen. De laatste heeft meermalen aangegeven niets te zien in een middenkabinet van VVD, PvdA en CDA. Dinsdag strandde de pogingen om tot een paars-pluskabinet te komen, bestaande uit VVD, PvdA, D66 en GroenLinks.
Vorige week staakte Rosenthal de gesprekken over een kabinet met VVD, PVV en CDA omdat Verhagen de boot afhield. Woensdag was zijn toon anders en zei hij dat hij serieus wil kijken naar de inhoudelijke verschillen tussen de partijen. ,,Het is een hele ingewikkelde situatie, met een versnipperd politiek landschap en grote economische problemen. Het is nu tijd om meer rust in het formatieproces te brengen en meer naar de inhoud te kijken.'' (NOVUM)
Ik plaag je maar hoorquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Goeie ballad of popnummers kan ik ook wel waarderen hoor. Dit is gewoon prima radioliedje voor in de auto ofzo. Maar ik zou het zelf niet snel draaien
Dit dus.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, dan wordt alles "gemaakt" en dat zijn meestal wel de energie-rovende zaken
Als het kindje "af" is dan hoeft het in principe alleen nog maar te groeien, vanaf de 13e week gaat het dan vaak beter met moeie moeders
Lieffie, ik denk nu dat je het te zwaar opvat hoor, de opmerking van Ll!quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dit dus.
Maar verder word ik er een beetje moe van dat er gevraagd wordt hoe het met me gaat en als ik dan de waarheid vertel, ik commentaar krijg. Dit is niet de eerste keer.
Ik zou willen dat ik zoals mijn collega er door heen zweefde maar helaas zit mijn lichaam anders in elkaar.
Maar ik voel me al beroerd (en vast ook hormonaal) genoeg zonder me hier ook nog eens te moeten verdedigen over hoe ik me voel.
Dus Ll doe me een lol en hou je een beetje in please.
/einde rant
Is prima.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:19 schreef Loveless85 het volgende:
Last van de hormoontjes? Ik vraag me gewoon hardop iets algemeens af omdat ik me er totaal geen ervaring mee heb. Tombola legt het uit en ben ik er toch ook direct klaar mee?
Ik zie me sowieso jou nergens persoonlijk aanvallen.
Als je alleen oeh's en aah's wil van gelijkgestemden en nooit eens een keer iemand die het ff niet snapt of door gebrek aan kennis een verkeerde aanname doet zou ik me als ik jou was tot dit plekje beperken
Of het nou gaat om een burn out of een zwangerschap. Als je je niet goed voelt ben je een aansteller bij Ll. Daar heb ik geen zin in. Dus ik blijf wel uit de buurt hier.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Lieffie, ik denk nu dat je het te zwaar opvat hoor, de opmerking van Ll!
Hij weet nog niet zo veel van zwangere vrouwen (niet zo heel gek toch), en hij gaf volgens mij niet echt commentaar, maar het was meer een vraag denk ik
Daaromquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Is prima.
Zal ik doen.
Want je bent verder zo'n schatje idd
Nou kom op!quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Of het nou gaat om een burn out of een zwangerschap. Als je je niet goed voelt ben je een aansteller bij Ll. Daar heb ik geen zin in. Dus ik blijf wel uit de buurt hier.
Nu overdrijf je lichtelijk, maar dat zullen de hormoontjes wel zijn. Ik heb je nooit weggezet als aansteller. Vroeg me beide keren gewoon dingen af, en kan me nog prima herinneren dat ik bij die burn-out niet de enige was die zich afvroeg hoe het dan weer ging met beginnen met werken e.d. En in welk tempo.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Of het nou gaat om een burn out of een zwangerschap. Als je je niet goed voelt ben je een aansteller bij Ll. Daar heb ik geen zin in. Dus ik blijf wel uit de buurt hier.
C'est le ton qui fait la musique e.d.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou kom op!
Als iemand ergens uitleg om vraagt is het niet meteen afkeuring hoor![]()
Maar dat is een beetje lastig op een forum he, de toon horenquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
C'est le ton qui fait la musique e.d.
Ik heb daar nogal moeite mee dus ik blijf wel weg. Probleem opgelost.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zei ze, toen ze de bloederige puinhopen zag van de afgelopen paar minuten...
nevertheless was je timing wel prachtigquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zat met een neuzelend persoon tegenover me dus dat had ik nog niet gezien
quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zei ze, toen ze de bloederige puinhopen zag van de afgelopen paar minuten...
quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nevertheless was je timing wel prachtig
quote:
Ja hoor, een tijdje na de bevalling kan er wel weer genaaid wordenquote:
OMG Tomboquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja hoor, een tijdje na de bevalling kan er wel weer genaaid worden
quote:
Nou, wel heel toevallig dat jij er net bent als het "spontaan" fout gaatquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jullie hebben mij helemaal niet nodig om de SC te slopen
me be bad mojoquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, wel heel toevallig dat jij er net bent als het "spontaan" fout gaat
Ja heuy! Ik bedoelde hechten.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ow gawd wil je nu ophouden, krijg er zowat beeld bij
quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja heuy! Ik bedoelde hechten.
Tombo is dirty mind hier
Nou ehquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja heuy! Ik bedoelde hechten.
Tombo is dirty mind hier
De zon schijnt!quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ook daar hoef ik gene beeld bij
Doe es wat leukers opzetten ofzo?
echt niet? tis een leuk beeld hoor...quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
check,quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De zon schijnt!
Jurkjes![]()
Rokjes![]()
Zon, Zee, Strand, witbiertjes drinken
Heul niet witbier drinkenquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
check,
check,
check,
check,
check
Ik ga zo heerlijk in de zon in mn rokje lunchen op het strand aan zee
Daarom ook maar 5x checkquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heul niet witbier drinken![]()
Ik ben jaloers
Ik ga eens even op een andere vestiging kiekenquote:Een vijftigjarige man uit het Friese Minnertsga heeft maar liefst vier jaar dood op zijn bed doorgebracht. De man werd maandag door zijn familie aangetroffen, omdat de woonstichting onderhoudswerkzaamheden wilde uitvoeren. Dit heeft de politie vandaag laten weten.
De Fries woonde echter niet alleen in de woning. Zijn twee broers van 61 en 67 jaar en twee zussen van 71 en 44 woonden bij de overledene in.
De vier familieleden hebben hun broer in het voorjaar van 2006 nog gesproken. Omdat hij toen aangaf dat ze hem niet moesten storen op zijn kamer, hebben ze hem al die tijd rustig laten liggen. Waarom ze niet eerder besloten toch maar eens een kijkje te nemen, is niet bekend.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:27 schreef DeZwabber het volgende:
con si con ca con tralala
quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:49 schreef Ingetje79 het volgende:
http://www.zie.nl/video/o(...)al-time/m1bz026fvt5h
quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:58 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb het nog fout gespeld ook, tis comme ci, comme ca
quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
check,
check,
check,
check,
check
Ik ga zo heerlijk in de zon in mn rokje lunchen op het strand aan zee
quote:
Heb je al zo'n aftel-kalender bij je bureau hangen?quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi heb het al op hoor
Nog 7 daagjes werken en dan kan dat niet meer
quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:08 schreef Greys het volgende:
Ik werk tot half vier vandaag heb ik besloten
Volgende week weer regen
Die veertiendaagse voorspelling van twee dagen terug zat toch wel heul erg mis. Wat een verrassing
Idee!quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heb je al zo'n aftel-kalender bij je bureau hangen?
Ik doe met je meequote:Op woensdag 23 juni 2010 13:08 schreef Greys het volgende:
Ik werk tot half vier vandaag heb ik besloten
Volgende week weer regen
Die veertiendaagse voorspelling van twee dagen terug zat toch wel heul erg mis. Wat een verrassing
quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:00 schreef Loveless85 het volgende:
Vanavond pannenkoeken sushi lasagna eten
quote:
quote:
Dat word een rommeltje als je dat met spaghetti doetquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Spaghettial zou ik graag wat op de bbq gooien.
Vanavond pannenkoekenquote:
Nee das dus Sumo, en is vanavondquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Vanavond pannenkoekenlamskoteletjes eten
![]()
Maar ga je dus morgen weer aan de sushi?
Je ging toch ook nog naar Shabu deze week?
Oh ik dacht morgen, vond het al zo gek met voetbalquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee das dus Sumo, en is vanavond![]()
Die vriendin van die van mij had gereserveerd en dus bij de Sumo ipv Shabu, dus ben benieuwd. Zag online al dat het iets kleinere / 'intiemere' setting is dan Shabu, dus dat is wellicht wel positief. De Shabu is soms net zo'n vreetschuur als het helemaal vol zit
Uit eten niet, want er ligt vlees in de koelkast wat op moet vandaag en het was mijn schuld dat ik niet goed op de datum heb geletquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:36 schreef Greys het volgende:
Wat stond er ook alweer op het menu bij jullie, ladies?
GB, is het nog gelukt om MrGB over te halen uit eten te gaan of in de tuin te eten?
Ik ookquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier staat lasagna in de oven![]()
En als er iets bijna over datum is, maar ik/we hebben er geen zin in, gooi ik het zo weg
De film moet nog gereserveerd worden, wil één van jullie vijf minuten aan de lijn hangen met Pathé?quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:44 schreef Greys het volgende:
Ik heb ook zin in het weekend
GB, moeten we nog iets reserveren? Of is dat al gedaan?
Ik ook, maar ik heb dat best vaak en ik let ook vaak niet op de datum waardoor we het gelijk de volgende dag al moeten eten. Dus, nu moet het maar.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier staat lasagna in de oven![]()
En als er iets bijna over datum is, maar ik/we hebben er geen zin in, gooi ik het zo weg
Ik reserveer de film wel anders straks, geen punt.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
De film moet nog gereserveerd worden, wil één van jullie vijf minuten aan de lijn hangen met Pathé?Anders doe ik het.
En over het eten zit ik nog te twijfelen, want we willen natuurlijk wel op het terras zitten en ik denk dat je alleen voor binnen kunt reserveren! Keuze's, keuze's..
Ja, van het weekend wordt het nog hartstikke lekker hoor, pessimist!quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik reserveer de film wel anders straks, geen punt.
Tien voor negen toch? En ik weet niet of het weer nog omslaat zaterdag, want voor volgende week zag ik al alleen maar regenDus met dat terras... hm. Ik ga wel ff op de site loeren nog straks daar, kijken of er iets over staat.
Neeeeee, réalist!quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, van het weekend wordt het nog hartstikke lekker hoor, pessimist!
Nee, echt niet! Vanaf maandag gaat het regenen!quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Neeeeee, réalist!![]()
Maar ik reserveer de bios zo even, reserveer jij het eten? Hebben ze daar nog andere eettentjes of alleen die?
Hopen dat je uberhaupt kunt reserveren bij die ene, niet net als bij de Beerquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, echt niet! Vanaf maandag gaat het regenen!![]()
Nou, nog één. Maar die is duurder en minder lekker. Wel leuk om te borrelen, maar niet om te eten.
Oh en een Burger King
Maar stel dat je niet op het terras wil reserveren, wil je dan echt binnen eten?quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Hopen dat je uberhaupt kunt reserveren bij die ene, niet net als bij de Beer
Kan jij ze even bellen straks anders? Om te vragen of je er ook buiten kunt reserveren eventueel? En anders maar binnen, als het niet kan. Dan doen we gewoon bij dieEn dan rond zes uur al, eerst ff rustig wat drinken en daarna eten
Bel ik de bios! Zin an zaterdag!
Grapjasquote:
Gewoon op de stoep, bord op je schootquote:GB, waar moeten we anders eten dan, als het mooi weer is en dat terras is bezet?
Ja, dan zit het toch binnen niet vol? Durf je niet op de gok?quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:18 schreef Greys het volgende:
Tombolalala!Nog bruin geworden?
GB, waar moeten we anders eten dan, als het mooi weer is en dat terras is bezet?
Ja maar dan is het binnen toch niet te harden met al dat glas zeg je net?quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dan zit het toch binnen niet vol? Durf je niet op de gok?
Dat was de drama queen in mijquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar dan is het binnen toch niet te harden met al dat glas zeg je net?
Maar ik durf wel op de gok hoor, doen we dat. En in het ergste geval duiken we de Burger King wel in en eten we onze hamburger ergens in een berm
Ohhhhhh ja, dat komt dan wel goed. Misschien nog wel leukerquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat was de drama queen in mij![]()
Laten we gewoon op de gok doen, dat komt echt wel goed hoor!Er zit naast een BK ook nog een AH2GO, dus we kunnen ook altijd nog een soort van picknicken
Muis!quote:
Goeeeeeeeeedquote:
Oh cool!quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Goeeeeeeeeedik zal binnenkort eens fotospammen! Hij maakt alle honden uit de buurt bang
en hij houdt van sumoworstelen met de mopshond van de overburen
Nou met dit weer klinkt het iig eh... apartquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:44 schreef Greys het volgende:
Klinkt goed Muizel!
Ik ga zo zonnebanken. Dat klinkt vast belachelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Oh, wat een lieffie!quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:49 schreef Muis006 het volgende:
Hier alvast een paar, nu eerst eten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou met dit weer klinkt het iig eh... apartAls ik thuis ben van het werk is het vaak niet meer echt 'zonweer', om te gaan liggen bruinenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik wil niet met al te bleke pootjes rondlopen, dus dan maar zonnebankOhhhh Muis, wat een enorm lekker ding!quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:49 schreef Muis006 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
En een bijdehand hoofd!IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Check ook die foto's en dan Muis' ondertitelquote:
Voorspellende blik had ikquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Check ook die foto's en dan Muis' ondertitel
quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:49 schreef Muis006 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ioh?quote:
Belachelijk eigenlijk hequote:Op woensdag 23 juni 2010 19:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ah bloed doneren. Dat mag mijn soort niet.
Nee, want jij hebt (iew iew iew!) sex met andere mannen!quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ah bloed doneren. Dat mag mijn soort niet.
Maar je kunt er mensen mee hellupen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Belachelijk eigenlijk he
Ik wil ook maar ik vind t eng
Tja, maar ik heb ook seks met mannenquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, want jij hebt (iew iew iew!) sex met andere mannen!![]()
Raar gedoe dat ze dat bij voorbaat al uitsluiten.![]()
Maar ach, als je dat mens krijgt wat ik vandaag had dan mis je er niks aan.
Ik ben bang voor naaldenquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar je kunt er mensen mee hellupen.![]()
Eeuwige roem en na 20 keer de Sanquin pelikaan zijn je deel. Of een mok.
Hehe, Cat is een echt catjequote:Op woensdag 23 juni 2010 19:06 schreef Cat22 het volgende:
Muizelhondje!![]()
Voor een hond istie best lief.
Mja, risicogroep. AIDS/HIV enzo, wat blijkbaar pas na drie maanden zichtbaar is oid.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Belachelijk eigenlijk he
Ik wil ook maar ik vind t eng
ja, en dus? kunnen ze dat bloed niet testen ofzo? Ik bedoel, ik kan in principe ook AIDS/HIV hebben/krijgen toch?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mja, risicogroep. AIDS/HIV enzo, wat blijkbaar pas na drie maanden zichtbaar is oid.
Ja, daarom is het zo oneerlijk vind ik. Eigenlijk zou niet de vraag moeten zijn of je homoseksueel bent, maar of je (in de afgelopen drie maanden) onbeschermde seks gehad hebt of iets dergelijks. Ongeacht man, vrouw, homo, hetero.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, en dus? kunnen ze dat bloed niet testen ofzo? Ik bedoel, ik kan in principe ook AIDS/HIV hebben/krijgen toch?
Da´s juist de truc. Je kunt het virus bij je dragen zonder dat het aantoonbaar is. Ook niet tijdens de testen die de BB erop loslaat.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, en dus? kunnen ze dat bloed niet testen ofzo? Ik bedoel, ik kan in principe ook AIDS/HIV hebben/krijgen toch?
Dat vind ik ook jaquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, daarom is het zo oneerlijk vind ik. Eigenlijk zou niet de vraag moeten zijn of je homoseksueel bent, maar of je (in de afgelopen drie maanden) onbeschermde seks gehad hebt of iets dergelijks. Ongeacht man, vrouw, homo, hetero.
Ze vragen niet of je homosexueel bent maar wel of je als man sex hebt gehad met andere mannen. Ik moet altijd opletten dat ik niks in dat hokje (en het hokje voor 60 plussers en zwangere vrouwen) aankruis.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, daarom is het zo oneerlijk vind ik. Eigenlijk zou niet de vraag moeten zijn of je homoseksueel bent, maar of je (in de afgelopen drie maanden) onbeschermde seks gehad hebt of iets dergelijks. Ongeacht man, vrouw, homo, hetero.
Man o man, je zou eens bij studenten moeten kijken naar hun seksleven. Bij studentenverenigingen waar je raar wordt aangekeken als je nog geen "reputatie" hebt, dat wil zeggen, met meerdere mensen van de vereniging geneukt hebt.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da´s juist de truc. Je kunt het virus bij je dragen zonder dat het aantoonbaar is. Ook niet tijdens de testen die de BB erop loslaat.
Maar dan nog vind ik het raar dat ze alle homosexuelen uitsluiten. Net alsof die allemaal vluchtige ongeteste contacten hebben. Daar kunnen hetero´s ook wat van.
Maar dan is het toch onzin om te vragen of een man seks heeft gehad met mannen? Als hij aangeeft 3 maanden geen onbeschermde seks gehad te hebben is dat toch niet meer belangrijk?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ze vragen niet of je homosexueel bent maar wel of je als man sex hebt gehad met andere mannen. Ik moet altijd opletten dat ik niks in dat hokje (en het hokje voor 60 plussers en zwangere vrouwen) aankruis.![]()
De onbeschermde sexvraag krijgt iedereen.
Tóch vind ik het scheegquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ze vragen niet of je homosexueel bent maar wel of je als man sex hebt gehad met andere mannen. Ik moet altijd opletten dat ik niks in dat hokje (en het hokje voor 60 plussers en zwangere vrouwen) aankruis.![]()
De onbeschermde sexvraag krijgt iedereen.
Ja, het is heel scheegquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tóch vind ik het scheeg. Nou ja, dan krijgen ze mijn bloed toch lekker niet.
Houg je mond!quote:
Wat nou joh, regnichtquote:
Het verschil is dat je na 3 maanden onbeschermde sex weer mag geven (gleuf ik, nooit zo in verdiept verder). Maar als je als man eenmaal Spartacus hebt gespeeld met een andere vent is het game over. Haske scheeg.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar dan is het toch onzin om te vragen of een man seks heeft gehad met mannen? Als hij aangeeft 3 maanden geen onbeschermde seks gehad te hebben is dat toch niet meer belangrijk?
* zwaait klapstoel boven hoofd *quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jerry, Jerry
Moent, ik pak de stoelen even en dan kunnen jullie los!
Heb je nog een thought of the day?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jerry, Jerry
Moment, ik pak de stoelen even en dan kunnen jullie los!
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het verschil is dat je na 3 maanden onbeschermde sex weer mag geven (gleuf ik, nooit zo in verdiept verder). Maar als je als man eenmaal Spartacus hebt gespeeld met een andere vent is het game over. Haske scheeg.
Of als je een dirty mind hebtquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
Als je te lang op Fok rondstruint moet je lachen bij de woorden "dan mag je weer geven".
Alleen maar dat mijn terror terriër jouw naartjie alle hoeken van de kamer zou laten zien. And then some.quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus als je 3 maanden onbeschermde seks hebt gehad mag je weer bloed geven?
Dan is er nog hoop![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bring him on!quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Alleen maar dat mijn terror terriër jouw naartjie alle hoeken van de kamer zou laten zien. And then some.
heuj, ik zeg niet dat er dan hoop voor MIJ isquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Laat het effe weten als je ooit gaat geven. Dan zorg ik dat ik jouw bloed in ieder geval niet krijg.
Ja, 4 grote en 5 mini'squote:Op woensdag 23 juni 2010 20:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bring him on!
Ik heb 9 katten om in de strijd te gooien.
Terriërsquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Alleen maar dat mijn terror terriër jouw naartjie alle hoeken van de kamer zou laten zien. And then some.
quote:
Katten vechten als wijven. Met krabben en krassen. Honden vechten tenminste eerlijk.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bring him on!
Ik heb 9 katten om in de strijd te gooien.
Arme Limona doet nu ook iets langer met haar bak dan gepland, morgen na het bezoekje DA maar even langs het asiel rijden voor een verse zak. Hebben de kittens weer vers grit om te eten.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:22 schreef tombolafan het volgende:
Oh bah, ik loop heel enthousiast de kattenbak te legen, had ik niet door dat de doos kattengrit die er nog staat leeg is ipv vol![]()
Even snel halen dus
Een kauwgrage Norwich Terriërquote:
Definieer eerlijk?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Katten vechten als wijven. Met krabben en krassen. Honden vechten tenminste eerlijk.
Iddquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
Als je te lang op Fok rondstruint moet je lachen bij de woorden "dan mag je weer geven".
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:23 schreef tombolafan het volgende:
Hoe is het eigenlijk met JJH?
Gewoon, met bijten enzoquote:
En hondentanden zijn zo schoon.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gewoon, met bijten enzo. Niet met nagels waar allemaal ziektes en infecties onder hangen.
Dribbel > Dikkie dik.quote:
Katten hebben hulpmiddelen nodig, zwakke dieren.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En hondentanden zijn zo schoon.![]()
Oké, een mensenbek is nog erger.![]()
Katten gebruiken gewoon iets meer van de ter beschikking staande hulpmiddelen. Slimme dieren.
Échte dieren.quote:
Honden weten niet eens waar hun hulpmiddelen zitten.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Katten hebben hulpmiddelen nodig, zwakke dieren.
Honden vechten zelfs tegen hun eigen staart!quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Honden weten niet eens waar hun hulpmiddelen zitten.![]()
*kijkt wanhopig rond naar mede kattemensen*
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:31 schreef Muis006 het volgende:
Oh en for the record: Percy zijn tandjes worden iedere avond gepoetst.
Hoor.
Toch niet eerlijk! In een bokswedstrijd is het ook niet eerlijk als een van de twee opeens een mes trekt. Dat is laf.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:27 schreef Cat22 het volgende:
Katten gebruiken gewoon iets meer van de ter beschikking staande hulpmiddelen. Slimme dieren.
Nee, dat heet dom... Als je alletwee een mes hebt en de één gebruikt het nietquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Toch niet eerlijk! In een bokswedstrijd is het ook niet eerlijk als een van de twee opeens een mes trekt. Dat is laf.
Laf oh laf, he kinders.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Toch niet eerlijk! In een bokswedstrijd is het ook niet eerlijk als een van de twee opeens een mes trekt. Dat is laf.
Het is meer alsof er eentje zijn arm op zijn rug houdt en verbaasd is dat de ander hem zo ontzettend tot moes slaat.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Toch wel typisch dat degene die deze discussie uitlokte nu opeens van de laf is.quote:
Godver, wat is er mis met ons dan?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Iedereen die wat dan ook op welke manier dan ook in verband brengt met ESF is. Overigens was men gisteren in TAL min of meer angstig dat heel ESF SC bij TAL SC zou komen
.
Jij begonquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Toch wel typisch dat degene die deze discussie uitlokte nu opeens van de laf is.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Godver, wat is er mis met ons dan?![]()
Heul niet!quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou, dat begrijp ik ook niet echt hoorquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Niks met ons. Misschien was Ll het probleem, en dan begrijp ik het wel.
*Headbutt Muis*quote:
Nee, dat ZIJ (quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Waar dan? Ben ik degene die zij dat hij best lief is, voor een hond?
Ja, die las ik terug. Was even een WTF momentje en hormonale overload denk ik.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, dat begrijp ik ook niet echt hoor![]()
ZO erg is ie toch niet! Hij brengt juist wat reuring in het geheel vind ik![]()
(dat van vanmorgen vond ik bijvoorbeeld echt onterecht)
ohquote:
Uhuh!quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, dat ZIJ () Cat idd.
En dat is voor Cat heeeeeeeeeeeeeeeeel lief tegen een hond hoor
Ik ook, boodschappen doen en dan straks naar een feestjequote:Op woensdag 23 juni 2010 20:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, die las ik terug. Was even een WTF momentje en hormonale overload denk ik.
Anywho, ik ben off. Tot later!
Ik moet even teruglezen denk ikquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh![]()
Ik vond dat van vanmorgen namelijk echt een beetje sneu
Ja, dat kan idd welquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, die las ik terug. Was even een WTF momentje en hormonale overload denk ik.
Anywho, ik ben off. Tot later!
Bijgelezen. DML weggejaagdquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[SC #63] Met slaperds en verjaardagen en zon!!!
Tot later dus
Maar mógen we dan niet langskomen? Ik vind dat een beetje jammer klinken... Ik wil toch af en toe even naar jullie zwaaienquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Iedereen die wat dan ook op welke manier dan ook in verband brengt met ESF is. Overigens was men gisteren in TAL min of meer angstig dat heel ESF SC bij TAL SC zou komen
.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bijgelezen. DML weggejaagd weggerend!
Ik heb gewoon gezegd "Iedereen die hier wil meekletsen mag dat gewoon" toen het wel een heel erg ons en zij gevoel kreegquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maar mógen we dan niet langskomen? Ik vind dat een beetje jammer klinken... Ik wil toch af en toe even naar jullie zwaaienEn sowieso, het leek me juist wel leuk juist mét die andere lui erbij in de V&A SC..
Nee, ik bedoel ook niet van jouw kant hoor! Maar inderdaad, zoals je het beschrijft lijkt het een beetje op twee kampen en dat vind ik echt nergens voor nodigquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb gewoon gezegd "Iedereen die hier wil meekletsen mag dat gewoon" toen het wel een heel erg ons en zij gevoel kreeg. En anders ben ik mod en roep ik wat boze dingen en moet iedereen maar doen wat ik zeg
. Kom vooral langs hoor
. Ik wilde ook niet de indruk wekken dat niemand welkom is, want dat is niet het geval.
Nou sorry hoor, maar ik vond dat ze overdreven reageerdequote:
Oh ja, dat dusquote:
Sure het was allemaal misschien wat heftig, maar (en ik ben totaal niet objectief misschienquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, maar ik vond dat ze overdreven reageerde
Hij vroeg iets, ik legde het uit, hij gaf nog aan dat ie dat niet wist en dan nog krijgt ie de wind van voren
Misschien, dat kan ook bestquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sure het was allemaal misschien wat heftig, maar (en ik ben totaal niet objectief misschien) je weet ook niet wat voor dag ze gehad heeft, of de dag ervoor (want het was ochtend
). En dan kan iets onschuldigs net de druppel zijn.
Maaaaaaaaaar goed, no use crying over spilt milk.
Nou, vertel eens iets leuks aan onsquote:
Oh, dat klopt ook wel. Maar dat is (voor de veranderingquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sure het was allemaal misschien wat heftig, maar (en ik ben totaal niet objectief misschien) je weet ook niet wat voor dag ze gehad heeft, of de dag ervoor (want het was ochtend
). En dan kan iets onschuldigs net de druppel zijn.
Maaaaaaaaaar goed, no use crying over spilt milk.
Nou, ehm.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, vertel eens iets leuks aan ons
Idd... Is ie eindelijk een keer niet schuldig, krijgt ie alsnog op zn lazerquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, dat klopt ook wel. Maar dat is (voor de verandering) niet de schuld van Ll.
Cool! Waarheen?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, ehm.
Over drie weken ga ik op vakantie!Ik weet alleen nog niet waarheen, dat bedenken we een paar dagen voor vertrek
Zoals er tegen mij gezegd werd toen ik 13 was:quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Idd... Is ie eindelijk een keer niet schuldig, krijgt ie alsnog op zn lazer
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zoals er tegen mij gezegd werd toen ik 13 was:
"Je ziet er gewoon uit alsof je geslagen moet worden." Waarna ik een klap kon verwachten.
[..]
"Je ziet er gewoon uit alsof je geslagen moet worden." Waarna ik een klap kon verwachten.
Nou, we gaan eerst kijken voor tickets/rondreizen buiten Europa. Mocht daar niks tussen zitten, dan gaan we met de auto. Waarschijnlijk richting Slovenie of Kroatie ofzo.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Cool! Waarheen?![]()
Ik bedoel meer; richting? koud/warm? Zon, strand, avontuur?
Of ga je gewoon echt op de bonnefooi en zie je wel wat ze nog hebben?
Leukquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, we gaan eerst kijken voor tickets/rondreizen buiten Europa. Mocht daar niks tussen zitten, dan gaan we met de auto. Waarschijnlijk richting Slovenie of Kroatie ofzo.
Verschillende klasgenoten.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]echt?
Door wie werd dat gezegd dan?
Ach ja, het is al weer 8 jaar geleden.quote:
quote:
[..]
Oh dan laf je mij ook een beetjequote:Op woensdag 23 juni 2010 20:38 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Whehe. Ik begin er steeds meer in te zittenquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:16 schreef Greys het volgende:
Ik ben dat voetbal elke dag echt alweer zó zat he?![]()
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:16 schreef Greys het volgende:
Ik ben dat voetbal elke dag echt alweer zó zat he?![]()
Nou ja, ik had er beter bad-ass uit kunnen zienquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:10 schreef Pisces29 het volgende:
Wat stom, je ziet er juist knuffelig uit
![]()
Oh nee ik vind het niet echt érg ofzo hoorquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
HihiNog even doorzetten Greys
Moet je verplicht kijken of ben je het geneuzel van iedereen gewoon zat?
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, ik had er beter bad-ass uit kunnen zien, dan hadden ze niet gedurfd.
Net begon er iemand te sputteren toen ze hoorde dat we met het koor een activiteit hadden op 11 september. 'Op de dag van de halve finale???? 'quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nee ik vind het niet echt érg ofzo hoor
En ik hoef ook niet echt verplicht te kijken (zo vaak is Heer G niet thuis) maar ik verlang wel weer naar de WK loze periode van hierna
Ohhhhh die reclame van Renault Clio vind ik zo leuk!Dat die gast achter het stuur Cranberries zit mee te blèren tegen die man naast hem bij het stoplicht
Waitwhut? Duurt dit tot in september?quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Net begon er iemand te sputteren toen ze hoorde dat we met het koor een activiteit hadden op 11 september. 'Op de dag van de halve finale???? '![]()
Het duurde even voor wij door hadden dat haar WK koorts blijkbaar 3 maanden duurt *rilll* en daarna hadden we even nodig om haar kalender te ijken.
Over twee weken (donderdag 1 juli) krijg ik de sleutel en is het dat weekend verhuizen. En het weekend daarna ben ik in Zweden. En twee weken daarna ga ik met vrienden op vakantie. Crisis, ik krijg geen rustquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sommige pubers zijn gewoon vreselijk.![]()
Ben je al over trouwens of nog niet?
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waitwhut? Duurt dit tot in september?
Nou, veel plezier in die eerste maand op je nieuwe kamer dan. Goede timing!quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Over twee weken (donderdag 1 juli) krijg ik de sleutel en is het dat weekend verhuizen. En het weekend daarna ben ik in Zweden. En twee weken daarna ga ik met vrienden op vakantie. Crisis, ik krijg geen rust!
.
*legt spuitje valium klaar*quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:33 schreef Muis006 het volgende:
Erikje, niet om je te laten schrikken, maarrrrrr volgens mij is 1 juli over 1 week
Oh dat wist ik trouwens, ik weet niet waar die twee vandaan kwamquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:33 schreef Muis006 het volgende:
Erikje, niet om je te laten schrikken, maarrrrrr volgens mij is 1 juli over 1 week
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:33 schreef Muis006 het volgende:
Kan die ook to go? Dan neem ik die later welquote:
Mag ik hem niet zetten?quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kan die ook to go? Dan neem ik die later wel.
Ik heb 'm vandaag niet nodigquote:
Die partij die al negen uur duurt momenteel bij tennis!quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:37 schreef Muis006 het volgende:
Zeg Greysie, als je het WK zat bent zou ik me op Wimbledon focussen als ik jou was. Of de Tour, als je tegen Mart Smeets/Maarten Ducrot/ Herbert Dijkstra kan tenminste.
Wie zouden er dit jaar gaan linkeballen?
9 uur? Damnquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Die partij die al negen uur duurt momenteel bij tennis!![]()
![]()
Dat kost ook teveel tijd om te volgen, sorry
Onschuldig hea.quote:
Ik wacht wel.quote:
Gewoon youtuben op toffe liedjes alsquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
Dan ben je al doodmoe van het kijken, laat staan als je die partij speelt. Met dit weer!quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gewoon youtuben op toffe liedjes als
Het stond 59-59 in games. Maar ze hebben het een halt toegeroepen omdat het te donker werd. Morgen gaan ze verder ofzoquote:
Bloody hell!quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het stond 59-59 in games. Maar ze hebben het een halt toegeroepen omdat het te donker werd. Morgen gaan ze verder ofzo.
ja, ziek he. Ik vond 5 uur tennissen al veel op amateurniveau, maar dit slaat (letterlijk en figuurlijk) allesquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Langste partij ooit
http://www.telegraaf.nl/t(...)OOIT_GESTAAKT__.html
Sushiquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja hoi.
En ja trust!
Morgen even verslag over de sushi graag.
Het is al vermoeiend om negen uur naar te kijkenquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
ja, ziek he. Ik vond 5 uur tennissen al veel op amateurniveau, maar dit slaat (letterlijk en figuurlijk) alles
Ik kijk eigenlijk nooit sport. Ik kan het niet volhouden met al dat saaie gedoe. Alleen basketbal kan me bekorenquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is al vermoeiend om negen uur naar te kijken
F1 vind ik leuk om naar te kijken, vaak dan. Soms ook hele saaie races tussen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk nooit sport. Ik kan het niet volhouden met al dat saaie gedoe. Alleen basketbal kan me bekorenOf bij een wedstrijd in het echt zijn, de sfeer erbij pakken. Zo heb ik ontzettend kunnen genieten van een honkbalwedstrijd in Japan. Je verstaat ze niet, te snel allemaal, maar die sfeer
Ik heb nog geen WK wedstrijd gezienquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:19 schreef Greys het volgende:
[..]
F1 vind ik leuk om naar te kijken, vaak dan. Soms ook hele saaie races tussen.
Maar verder ben ik ook niet zo'n sportkijker. Zelfs een wedstrijd van Oranje vind ik blij vlagen vrij slaapverwekkendDie van morgen kan me ook eigenlijk niet boeien, ik zal wel met een half oog kijken, maar 'we' zijn toch al door toch, of heb ik het mis?
En paardensport vind ik mooi om te zien
Hoi Ml-etje
quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:19 schreef Greys het volgende:
[..]
F1 vind ik leuk om naar te kijken, vaak dan. Soms ook hele saaie races tussen.
Maar verder ben ik ook niet zo'n sportkijker. Zelfs een wedstrijd van Oranje vind ik blij vlagen vrij slaapverwekkendDie van morgen kan me ook eigenlijk niet boeien, ik zal wel met een half oog kijken, maar 'we' zijn toch al door toch, of heb ik het mis?
En paardensport vind ik mooi om te zien
Hoi Ml-etje
quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb nog geen WK wedstrijd gezienHet boeit me ook niet. het enige wat ik nog leuk vind is Tour de France, die omgeving is zo rustgevend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |