Met jou kan ik praten.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:41 schreef Marvelous het volgende:
Voetbal, 22 rennende mannen
Doe mij maar dames tennis!! [ afbeelding ]
Met een beetje geluk 10 uur achter elkaarquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:41 schreef Marvelous het volgende:
Voetbal, 22 rennende mannen
Doe mij maar dames tennis!! [ afbeelding ]
Nopes, geloof het niet. En m'n broertje lijkt niet zo erg op moi (alhoewel het afhangt aan wie je het vraagt, sommige zien 'het' meteen). Broertje is meer mn moeder en ik lijk helaas ernstig op mn vader.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:32 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
O ja, heeft je broer een kekke hoedje op vandaag? Kwam iemand tegen die op je leek in de buurt van je huis
Ik ben gaan shoppenquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:37 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik ben gaan hardlopen in de eerste helft. Ideaal!
Chips, dat was inderdaad wel een super idee. Was zeker uitgestorven in de winkels?quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:04 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik ben gaan shoppen, drie jurkjes rijker die gewoon te leuk zijn
vanavond gaan shoppen?quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:04 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Kijk das wel mooi meegenomen dan. En idd juegdsentiment....de tijd van coole tekenfilmsquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:21 schreef tuintegel het volgende:
@Jill inderdaad en er was extra korting in de Bogaard , jurkjes bij Forecast waren voor de halve prijs![]()
Vrouwtje Theelepel is jeugdsentiment
quote:Op het Jonckbloetplein wordt als vanouds de overwinning van Oranje gevierd. De sfeer wordt als 'grimmig' omschreven.
Er zijn inmiddels al een aantal aanhoudingen verricht.
Vanwege publiek dat o.a. het verkeer belemmerde en o.a. met ballen schoot naar politiemensen is de ME inmiddels ter plaatse.
De Mobiele Eenheid heeft een aantal linies gevormd teneinde enkele straten af te zetten. Er wordt met voorwerpen naar de ME gegooid.
Door agenten te paard zijn korte charges uitgevoerd op relschoppers.
Admiraal Anaal is weer eens bezig met baggeren en rellen op de Jonckbloetplein lees ik.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:40 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Kijk das wel mooi meegenomen dan. En idd juegdsentiment....de tijd van coole tekenfilms
Gaat er trouwens weer lekker aan toe op het Jonckbloetplein:
[..]
quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:43 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Admiraal Anaal is weer eens bezig met baggeren en rellen op de Jonckbloetplein lees ik.
Dat is nog meer reistijd dan je nu al hebt, en daar loop je al met regelmaat over te klagen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 08:44 schreef Civilian het volgende:
Hmm waarschijnlijk in oktober 2 dagen naar mallorca voor mn werk
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is nog meer reistijd dan je nu al hebt, en daar loop je al met regelmaat over te klagen.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is nog meer reistijd dan je nu al hebt, en daar loop je al met regelmaat over te klagen.
pics?quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:04 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |