abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 juni 2010 @ 14:10:31 #201
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_83284939
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:09 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Je schildert de gemiddelde werkgever wel af als de boosdoener zo. Uiteraard heb je als werkgever een zorgplicht, maar als iemand door bepaalde klachten niet meer in staat is om zijn/haar werk uit te oefenen dan houdt het op een gegeven moment toch gewoon op? Je kan moeilijk een baan gaan creëren om iemand maar aan het werk te houden. Dan moet je op een gegeven moment, uiteraard wel in goed overleg en met respect voor elkaar, kijken welke vervolgstappen je gaat nemen.
ja maar het lullige is... dat ik voor de rest prima mijn functie kan vervullen alleen moeten we een weg vinden om uitval te voorkomen voordat zie mijn vorige post waar zij de fout in zijn gegaan

mijn manueel therapeut is overigens ook van mening dat ik mijn werk gewoon zou moeten kunnen doen.... omdat het niet zwaar belastend werk is...
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
  vrijdag 25 juni 2010 @ 14:13:28 #202
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_83285076
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
ja maar het lullige is... dat ik voor de rest prima mijn functie kan vervullen alleen moeten we een weg vinden om uitval te voorkomen voordat zie mijn vorige post waar zij de fout in zijn gegaan

mijn manueel therapeut is overigens ook van mening dat ik mijn werk gewoon zou moeten kunnen doen.... omdat het niet zwaar belastend werk is...
Ik heb niet heel veel verstand van de beveiligingsbranche, maar het is volgens mij niet een bedrijfstak waar dergelijke investeringen in personeel hoog op de agenda staan. Iemand vervangen is op de korte termijn altijd goedkoper. En nee, daar ben ik het niet mee eens.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_83285127
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:09 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Je schildert de gemiddelde werkgever wel af als de boosdoener zo. Uiteraard heb je als werkgever een zorgplicht, maar als iemand door bepaalde klachten niet meer in staat is om zijn/haar werk uit te oefenen dan houdt het op een gegeven moment toch gewoon op? Je kan moeilijk een baan gaan creëren om iemand maar aan het werk te houden. Dan moet je op een gegeven moment, uiteraard wel in goed overleg en met respect voor elkaar, kijken welke vervolgstappen je gaat nemen.
Klopt dat ik ze zo afschilder, in de praktijk hebben ze natuurlijk niet allemaal kwaad in de zin. Maar als ik zie op welke manier er mensen bij ons uitgewerkt worden en de termen die erbij gebruikt worden.

Misschien generaliseer ik teveel.
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 14:15:55 #204
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_83285183
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:13 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Ik heb niet heel veel verstand van de beveiligingsbranche, maar het is volgens mij niet een bedrijfstak waar dergelijke investeringen in personeel hoog op de agenda staan. Iemand vervangen is op de korte termijn altijd goedkoper. En nee, daar ben ik het niet mee eens.
Dat klopt.... helaas... als ik een werknemer van bank was geweest hadden ze het eerder gedaan dat heeft mijn tussenpersoon bij vakbond ook gezegd. Ik ga iig niet weg zonder slag of stoot, ik zorg wel dat mijn manager mij nog laaaaaaang niet vergeet (en ik denk nu ook zo van zoooo weer een maand niet werkeloos geweest )
  vrijdag 25 juni 2010 @ 14:16:21 #205
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_83285197
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:14 schreef CaLeX het volgende:
Klopt dat ik ze zo afschilder, in de praktijk hebben ze natuurlijk niet allemaal kwaad in de zin. Maar als ik zie op welke manier er mensen bij ons uitgewerkt worden en de termen die erbij gebruikt worden.

Misschien generaliseer ik teveel.
Zo heb je helaas slechte werkgevers, maar ook slechte werknemers. Ik ken helaas ook genoeg verhalen van medewerkers die de situatie uitbuiten en de regels misbruiken om zoveel mogelijk te vangen, maar het vertikken om ook maar te werken. Het mag geen reden zijn, maar ik kan mij voorstellen dat je daar als werkgever op een gegeven moment ook wel klaar mee bent.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 14:16:48 #206
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_83285213
Wil trouwens ook zoveel mogelijk lichamelijk en psychische klachten bij deze werkgever afronden en niet bij een volgende
pi_83285257
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:16 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Zo heb je helaas slechte werkgevers, maar ook slechte werknemers. Ik ken helaas ook genoeg verhalen van medewerkers die de situatie uitbuiten en de regels misbruiken om zoveel mogelijk te vangen, maar het vertikken om ook maar te werken. Het mag geen reden zijn, maar ik kan mij voorstellen dat je daar als werkgever op een gegeven moment ook wel klaar mee bent.
True, die hebben we ook lopen.

Die met "Technisch weer" zoals vandaag altijd ziek zijn
  vrijdag 25 juni 2010 @ 14:19:15 #208
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_83285330
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:16 schreef AirwiN het volgende:

[..]

die zijn er bij ons al uitgewerkt maar die maken ook gewoon geeeeen kans bij een rechter (en die hebben zich laten uitkopen).... mijn kansen zijn 50-50 en tot nu toe heeft ons bedrijf ALLE rechtzaken tegen werknemers verloren en als zij echt zooo veel kans maakte hadden ze in maart al aktie ondernomen. Sinds die tijd is er eigenlijk geen communicatie geweest.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 14:19:27 #209
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_83285341
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:17 schreef CaLeX het volgende:
True, die hebben we ook lopen.

Die met "Technisch weer" zoals vandaag altijd ziek zijn
En die zich twee dagen voor de UWV-termijnen weer beter melden en vervolgens een maand met vakantie gaan om zich daarna met een schone lei weer ziek te melden.
pi_83286895
Klaplopers heb je altijd en overal. Bij het UWV en reintegratiebedrijven kennen ze hun pappenheimers wel. Ik ga ervanuit dat KZ weet wat ze doet en dat ze bij de werkgever weten hoe ze het moeten afhandelen. Rechtszaken en andere muk werkt in het nadeel van beiden. Een nieuwe werkgever is meestal niet zo happig om iemand in dienst te nemen die rechtszaken aanspant natuurlijk. Ook al sta je in je recht. Persoonlijk had ik dit anders afgewikkeld waarschijnlijk. Maar gezegd dient te worden dat ik natuurlijk niet van de hoed en de rand weet.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 14:50:03 #211
77938 melanie_the_miss
De enige echte.
pi_83286906
Al die zieke mensen ook.
Voices tell me I'm the shit.
pi_83287218
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:50 schreef melanie_the_miss het volgende:
Al die zieke mensen ook.
Die hebben iig mazzel met het mooie weer!
  vrijdag 25 juni 2010 @ 14:57:36 #213
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_83287227
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:49 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Klaplopers heb je altijd en overal. Bij het UWV en reintegratiebedrijven kennen ze hun pappenheimers wel. Ik ga ervanuit dat KZ weet wat ze doet en dat ze bij de werkgever weten hoe ze het moeten afhandelen. Rechtszaken en andere muk werkt in het nadeel van beiden. Een nieuwe werkgever is meestal niet zo happig om iemand in dienst te nemen die rechtszaken aanspant natuurlijk. Ook al sta je in je recht. Persoonlijk had ik dit anders afgewikkeld waarschijnlijk. Maar gezegd dient te worden dat ik natuurlijk niet van de hoed en de rand weet.
zij gaan de rechtzaak dan tegen mij aanspannen of via het uwv doen... das nog niet bekend ik niet tegen hun....
  vrijdag 25 juni 2010 @ 14:58:19 #214
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_83287260
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:57 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Die hebben iig mazzel met het mooie weer!
ik had liever gewoon normaal gewerkt
pi_83287935
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:57 schreef Knuffelzacht het volgende:

[..]

zij gaan de rechtzaak dan tegen mij aanspannen of via het uwv doen... das nog niet bekend ik niet tegen hun....
Das ook weer zo
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:58 schreef Knuffelzacht het volgende:

[..]

ik had liever gewoon normaal gewerkt
Nou ik niet,..kan wel een tijdje zonder inkomen en op dit soort momenten ben ik dan toch wel jaloers....
  vrijdag 25 juni 2010 @ 15:28:52 #216
77938 melanie_the_miss
De enige echte.
pi_83288556
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 15:14 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Das ook weer zo
[..]

Nou ik niet,..kan wel een tijdje zonder inkomen en op dit soort momenten ben ik dan toch wel jaloers....
neem een sabbatical...
Voices tell me I'm the shit.
pi_83288643
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 15:28 schreef melanie_the_miss het volgende:

[..]

neem een sabbatical...
Te druk hier, kan ik ze niet aandoen
  vrijdag 25 juni 2010 @ 15:48:44 #218
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_83289345
Ik ben echt blij dat ik part time werk . sabbaticals zijn voor mij niet nodig... alhoewel volgend jaar ga ik 2 dagen per week op een baby passen naast mijn werk en ik ben echt helemaal uit de babies ... dus wie weet ben ik dan wel aan een sabbatical toe
Lachen is de kortste afstand tussen mensen.
pi_83289395
Zo, ik ben er ook weer

Hele dag aan scootertje geknutseld. Ding bleef benzine lekken en nog wat andere dingen moesten gedaan worden. Nu ben ik tevreden (en zwarter dan Summer) en kap ik ermee voor vandaag.

Ff gegoogeld: sabbatical is dus een tijdelijke pauze van je werk? Onbetaald zeker? Krijg geen resultaten met hapklare antwoorden maar hele verhalen te lezen en ik heb geen zin ze te lezen

[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 25-06-2010 15:51:50 ]
pi_83290022
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 15:49 schreef SolidasRock het volgende:
Zo, ik ben er ook weer

Hele dag aan scootertje geknutseld. Ding bleef benzine lekken en nog wat andere dingen moesten gedaan worden. Nu ben ik tevreden (en zwarter dan Summer) en kap ik ermee voor vandaag.

Ff gegoogeld: sabbatical is dus een tijdelijke pauze van je werk? Onbetaald zeker? Krijg geen resultaten met hapklare antwoorden maar hele verhalen te lezen en ik heb geen zin ze te lezen
kan onbetaald, kan ook van vakantiedagen die je de jaren ervoor heb gespaard/gekocht
pi_83290271
Ik dacht altijd dat sabbatical iets met heksery te maken had...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-06-2010 16:07:50 ]
pi_83294477
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 16:07 schreef SolidasRock het volgende:
Ik dacht altijd dat sabbatical iets met heksery te maken had...
mwa sommige collega's lijken wel op heksen maar zo bedoel jij het niet toch?
  vrijdag 25 juni 2010 @ 17:42:25 #223
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_83294628
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 17:38 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Ik ben wel een lieftallige heks (houdt ik mijzelf voor om de boel een beetje goed te praten haha)
pi_83295474
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 17:38 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Nee, dacht aan een heksenkring of zo en dat zou dan sabbatical heten. Vraag me aub niet waarom ik dat dacht, Ik denk dat er een bestaand woordje hierop lijkt?
pi_83296709
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 17:42 schreef tuintegel het volgende:

[..]

Ik ben wel een lieftallige heks (houdt ik mijzelf voor om de boel een beetje goed te praten haha)
Jij bent toch geen heks......
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 18:05 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Nee, dacht aan een heksenkring of zo en dat zou dan sabbatical heten. Vraag me aub niet waarom ik dat dacht, Ik denk dat er een bestaand woordje hierop lijkt?
Nee dat is echt heel anders
pi_83298304
http://nl.wikipedia.org/wiki/Heksensabbat

Kwissut dat ik niet helemaal achterlijk was.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 20:02:34 #227
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_83299785
waarom is het zo dat als ik een leuke vrouw ontmoet er altijd iets gecompliceerds moet meespelen ??
  vrijdag 25 juni 2010 @ 20:09:40 #228
17979 MissMSX
Knightmare
pi_83300140
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 20:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
waarom is het zo dat als ik een leuke vrouw ontmoet er altijd iets gecompliceerds moet meespelen ??
Er komt een dag dat alles gewoon soepel gaat
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  vrijdag 25 juni 2010 @ 20:10:25 #229
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_83300180
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 20:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
Dat is niet alleen bij vrouwen onderling , ook bij de andere combinaties . Misschien is het een kleine troost
  vrijdag 25 juni 2010 @ 20:14:42 #230
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_83300392
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 20:10 schreef tuintegel het volgende:

[..]

Dat is niet alleen bij vrouwen onderling , ook bij de andere combinaties . Misschien is het een kleine troost
lol
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 20:09 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Er komt een dag dat alles gewoon soepel gaat
das zelfde dag dat mijn rug soepel beweegt?
  vrijdag 25 juni 2010 @ 20:15:21 #231
17979 MissMSX
Knightmare
pi_83300428
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 20:14 schreef Knuffelzacht het volgende:

[..]

lol
[..]

das zelfde dag dat mijn rug soepel beweegt?
Alles gaat dan soepel ja
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  vrijdag 25 juni 2010 @ 20:29:33 #232
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_83301103
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 20:15 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Alles gaat dan soepel ja
* Knuffelzacht gaat hard trainen
pi_83301226
Ik heb een relaxde werkdag gehad. Iedereen had me gemist en mn baas was tot de conclusie gekomen dat ik best veel doe Nu nog ff drie krantjes tot de zomerstop en dan weer drie weken vrij Echt heel vervelend
  vrijdag 25 juni 2010 @ 20:36:01 #234
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_83301399
tijd voor salarisverhoging Jill ... schouderklopjes zijn leuk maar daar wordt de Esprit niet mee betaald
pi_83302022
Dat zei ik ook al

Net weer 250 euro overgemaakt naar de aardige mensen van Esprit, maar hoef dan in ieder geval voorlopig niet meer aan basic shirtjes/topjes te denken.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 20:55:54 #236
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_83302334
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 20:32 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik heb een relaxde werkdag gehad. Iedereen had me gemist en mn baas was tot de conclusie gekomen dat ik best veel doe Nu nog ff drie krantjes tot de zomerstop en dan weer drie weken vrij Echt heel vervelend
Wat voor werk doe je?
Bij mij op 't werk zijn we van juni tot eind juli erg druk met de speeldgoedfoldertjes voor Sinterklaas.. Dan is iedereen behalve alles vrij..
Behalve mijn afdeling natuurlijk
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_83302878
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 20:55 schreef Civilian het volgende:

[..]

Wat voor werk doe je?
Bij mij op 't werk zijn we van juni tot eind juli erg druk met de speeldgoedfoldertjes voor Sinterklaas.. Dan is iedereen behalve alles vrij..
Behalve mijn afdeling natuurlijk
Redactie voor twee lokale huis-aan-huis-bladen. Veel adverteerders doen niets in de vakantie dus dit is nu het derde jaar dat we drie weken dicht gaan in de zomer.

Oh dus je kan ons alles vertellen over de nieuwe trends voor Sinterklaas
  vrijdag 25 juni 2010 @ 21:09:55 #238
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_83303147
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 21:05 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Redactie voor twee lokale huis-aan-huis-bladen. Veel adverteerders doen niets in de vakantie dus dit is nu het derde jaar dat we drie weken dicht gaan in de zomer.

Oh dus je kan ons alles vertellen over de nieuwe trends voor Sinterklaas
Haha ja dat kan ik inderdaad.. Wel vreemd om met 26 graden bezig te zijn met sinterklaas
Dus jij bent verantwoordelijk voor de inhoud van enkele spamberichten in mn brievenbus?

Wel minder dat jullie dan 3 weken dichtgaan. Is dat dan een geforceerde vakantie, of krijg je 't wel doorbetaald?
pi_83303408
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 21:09 schreef Civilian het volgende:

[..]

Haha ja dat kan ik inderdaad.. Wel vreemd om met 26 graden bezig te zijn met sinterklaas
Dus jij bent verantwoordelijk voor de inhoud van enkele spamberichten in mn brievenbus?

Wel minder dat jullie dan 3 weken dichtgaan. Is dat dan een geforceerde vakantie, of krijg je 't wel doorbetaald?
Als je in Den Haag-West of Scheveningen woont dan wel
Verplicht vakantie. Sucked wel ernstig, maar zolang ze niet moeilijk doen over mn twee weken in het voorseizoen en een paar dagen in het naseizoen...so be it.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 21:16:42 #240
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_83303532
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 21:14 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Als je in Den Haag-West of Scheveningen woont dan wel
Verplicht vakantie. Sucked wel ernstig, maar zolang ze niet moeilijk doen over mn twee weken in het voorseizoen en een paar dagen in het naseizoen...so be it.
genoeg mensen die een moord doen voor vakantie in de zomer periode haha
pi_83303762
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 21:16 schreef Knuffelzacht het volgende:

[..]

Er zijn hier veel labiele vrouwen, breng ze nou niet op ideeen KZ!
pi_83304214
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 21:16 schreef Knuffelzacht het volgende:

[..]

Zolang ik nog geen klein grut heb maakt vrij of niet in de zomermaanden niet veel uit.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 21:34:11 #243
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_83304473
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 21:29 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Zolang ik nog geen klein grut heb maakt vrij of niet in de zomermaanden niet veel uit.
Zo denk ik er ook over voor mij is het ook gewoo. Doorwerken met gewoon dagen vrij tussendoor als ik wat leuks wil doen behalve werken
Heb nog genoeg projecten die ik moet opleveren dus vind t ook niet zo erg.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 21:44:45 #244
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_83305028
Zo, net nog ff naar de appie geweest
pi_83305216
Je hebt toch geen snacks gehaald he? Das niet goed voor je
*Zit hier sneu met mn bakje cruesli*

Ga zo nog even een rondje met kleine pluis....iets zegt me dat ze er niet zoveel zin in heeft op dit moment:
  vrijdag 25 juni 2010 @ 21:50:48 #246
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_83305312

Zo'n lekker nummer om 't volume ff bij op te krikken en mee te bleren

Edit:
De hele CD klinkt top!

[ Bericht 12% gewijzigd door Civilian op 25-06-2010 21:59:31 ]
  vrijdag 25 juni 2010 @ 21:52:56 #247
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_83305416
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 21:48 schreef Jill-RMC het volgende:
Je hebt toch geen snacks gehaald he? Das niet goed voor je
*Zit hier sneu met mn bakje cruesli*

Ga zo nog even een rondje met kleine pluis....iets zegt me dat ze er niet zoveel zin in heeft op dit moment:
[ afbeelding ]
Ik kan 't hebben een paar kilo ervan
Maar nee, geen snacks.. Wel drinken Naja, en een groningerworst.. maar dat is niet ongezond, toch
pi_83305687
Ik heb nog wel een paar Mallorca-kilo's die je zo kosteloos van me over mag nemen
  vrijdag 25 juni 2010 @ 22:03:57 #249
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_83306010
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 21:57 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik heb nog wel een paar Mallorca-kilo's die je zo kosteloos van me over mag nemen
Nou graag Mag ik 't wel zelf verdelen?
  vrijdag 25 juni 2010 @ 22:12:43 #250
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_83306467
Kheb net tickets besteld voor Hurts 10 oktober in Amsterdam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')