Mooiquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:43 schreef TeleluvR het volgende:
Speciaal voor jou, een Chesterfield waar je geen kanker van krijgt:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:43 schreef TeleluvR het volgende:
[ afbeelding ]
Blauwbloezenquote:
Ja is tot voor een paar maanden terug altijd zo geweest dat er 25 in zatenquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:43 schreef SicSicSics het volgende:
Hey die rookte ik vroeger ook!
Toen zaten er tenminste nog 25 in een pakje!
Beter schieten ze er mee op want elke keer dat ik ergens kom waar ze alleen die nog hebben voel ik me getild als ik die 70 cent voor die ene extra peuk heb neergeteld.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:47 schreef teknomist het volgende:
Overigens die smalle gele pakjes gaan er uit, wat je nu nog kunt kopen zijn de voorraden die op moeten...
Als je hem oprookt wel hoor.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:43 schreef TeleluvR het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zoek nog een pakje waar er 24 (of 25) inzitten!quote:
Leuk johquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:55 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik zoek nog een pakje waar er 24 (of 25) inzitten!
Oogkankerquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:43 schreef TeleluvR het volgende:
[ afbeelding ]
En dat dan voor 5,70quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:55 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik zoek nog een pakje waar er 24 (of 25) inzitten!
Nou, als je die over de longen probeert te roken is het vast niet gezond, en ik denk zelfs dat je er ook wel iets naars aan overhoudt...quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:43 schreef TeleluvR het volgende:
Bullshit, die witte zijn ook gewoon Classic Redquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:00 schreef UIO_AMS het volgende:
In die witte pakjes zitten sigaretten met een andere smaak.
Overigens wel klote, want vroeger waren de bruine pakjes wit en bestond de huidige witte variant niet. En in het buitenland heb je alleen witte pakjes, maar dan met de smaak van de Hollandse bruine.
Leuk voor jequote:Op woensdag 23 juni 2010 10:00 schreef Buschetta het volgende:
Jaren terug lachtte ik om die 19 cigaretten pakjes in de UK.
Nu betaal ik gelukkig 2.40 voor 20 cigaretten en lach ik om Nederland
Rokenquote:
Ik krijg dan weer liever een pakje sigaretten op mijn kop in plaats van deze bank.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:43 schreef TeleluvR het volgende:
[ afbeelding ]
Kings is mijn favoriete merk!quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je kunt ook een favo sigarettenmerk te hebben zonder te roken!
Bestaan die nog?quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:26 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Kings is mijn favoriete merk!
[ afbeelding ]
Nope, geen bullshit. Ander receptuur.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:07 schreef HostiMeister het volgende:
Bullshit, die witte zijn ook gewoon Classic RedIk proef iig geen verschil
Hoi.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:28 schreef Chowi het volgende:
Mensen die zich hebben laten ophitsen door de media en de politiek en daarom nu ineens een hekel hebben aan roken terwijl ze er zelf helemaal geen last van hebben als anderen het doen..
Ga toch eens wat boeiends met je leven doen, denk ik dan.
Marlboro's verkiezen boven chesterfield is namelijk pure onwetendheidquote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Marlboro's verkiezen boven chesterfield is namelijk pure onwetendheid
quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:43 schreef TeleluvR het volgende:
[ afbeelding ]
Geboortedatum 30-01-1991quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:27 schreef Broder het volgende:
[..]
Tijdje gerookt (witte) maar vond de smaak toch niet zo lekker.
Sowieso wel beter dan die pauper merken L&M, Pall Mall en JPS.
quote:
Shag is voor paupers. Maar gezien jouw username ben je dat ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:33 schreef Glennz het volgende:
[..]
Shag is voor paupers. Maar gezien jouw username ben je dat ook.en ik ben er trots op. in shag zit in ieder geval versere tabak dan in die droge peuken. en bijkomend voordeel is dat het nog goedkoper is ook ja. want anderhalf pakje per dag zou er doorheen gaan als ik peuken zou rokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Het heeft eigenlijk alleen maar voordelen idd.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:50 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
en ik ben er trots op. in shag zit in ieder geval versere tabak dan in die droge peuken. en bijkomend voordeel is dat het nog goedkoper is ook ja. want anderhalf pakje per dag zou er doorheen gaan als ik peuken zou roken
quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:49 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Geboortedatum 30-01-1991
Ik had niet anders verwacht.
Lekker van die vieze, bruine nagels ook van al dat rollen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:50 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
en ik ben er trots op. in shag zit in ieder geval versere tabak dan in die droge peuken. en bijkomend voordeel is dat het nog goedkoper is ook ja. want anderhalf pakje per dag zou er doorheen gaan als ik peuken zou roken
jij kan duidelijk geen sjekkies rollen. mijn hoerentoeter is al klaar voordat jij het klepje van je sigaretten pakjequote:Op donderdag 24 juni 2010 17:48 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Lekker van die vieze, bruine nagels ook van al dat rollen.
njam!
Ik vind eigenlijk van alle buget merken JPS (liefst zwart, rood als het moet..) het lekkerst.. L&M en PallMall zijn echt smerig..quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:14 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Van alle merken die ik heb gerookt is JPS ver uit het grootste paupermerk mét pauper smaak. Het lijkt net alsof je de resten van een kampvuur aan het oproken bent.![]()
Marlboroquote:Op donderdag 24 juni 2010 00:58 schreef Broder het volgende:
Ik ken zoveel mensen die ouder zijn dan ik en ook marlboro roken![]()
Leeftijd zegt niks.
En: 1988
quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:08 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
jij kan duidelijk geen sjekkies rollen. mijn hoerentoeter is al klaar voordat jij het klepje van je sigaretten pakjehebt opengeklapt
quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:37 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Marlboro_________!
Ik snap eerlijk waar niet waarom je dat zou roken (behalve dan omdat iedereen het doet ofzo..).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |