abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83230074
Vandaag dus niet op de fiets. Lekker weer met het ov, blijft genieten
pi_83230182
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 12:27 schreef FastFox91 het volgende:
'k heb twee sportbrillen bij de Aldi gekocht. Bedankt voor de tipper.
Ik heb er ook 3 gehaald, 2 voor mij en 1 als kadootje voor iemand..

Check trouwens hoe goedkoop:

http://www.morsinkfietsen.nl/

Bulls fietsje met Ultegra, 900 euro..

Daar koop je normaal de groep net voor.
pi_83230224
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 15:30 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Als jeugd loopt te schelden ofzo, scheld ik altijd terug. Komt hier in 't noorden bijna niet voor.
Hier in het oosten ook niet. Ik ben meestal degene die aan het schelden is. En dan zeggen ze nog "sorry" ook! Keurig opgevoed hier, en geen allochtonen.

Vanochtend trouwens 7km achter een scootermeisje gefietst met 46km/h.. Na een tijdje had ze het door, en wachtte ze zelfs op me.. Ze vond het wel leuk geloof ik.
pi_83230425
Haal een vent in, die gaat in 1 keer naar links, dus ik bellen.. geen reactie, ik schreeuw, hij schrikt, wordt boos.. en roept: "Misschien moet je een bel aanschaffen!".. dus ik: "Ping Ping Ping" (met mijn bel) als antwoord..
pi_83230630
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 08:50 schreef Oksel het volgende:

[..]

Keurig opgevoed hier, en geen allochtonen.
wat bedoel je hier mee?
pi_83230695
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 09:08 schreef nodisch18 het volgende:

[..]

wat bedoel je hier mee?
Dat er alleen maar keurige blanke kindjes op de fiets zitten hier, die zich keurig gedragen, in tegenstelling tot hun allochtone leeftijdsgenootjes, die nogal eens wat rotzooi uithalen. Eigen ervaring, overigens. En verder ook gewoon een feit.

Blij dat ik uit de Randstad weg ben..
pi_83230726
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 08:59 schreef Oksel het volgende:
Haal een vent in, die gaat in 1 keer naar links, dus ik bellen.. geen reactie, ik schreeuw, hij schrikt, wordt boos.. en roept: "Misschien moet je een bel aanschaffen!".. dus ik: "Ping Ping Ping" (met mijn bel) als antwoord..
pi_83230840
Hoeveel KM kun je fahren met een wielset? Waar moet je op letten als je een 2e hands wielset koopt? Wat gaat er als eerste kapot?
  donderdag 24 juni 2010 @ 09:26:58 #84
61399 Superher0
Is it a plane?
pi_83231040
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 09:17 schreef Oksel het volgende:
Hoeveel KM kun je fahren met een wielset? Waar moet je op letten als je een 2e hands wielset koopt? Wat gaat er als eerste kapot?
heeeel veel kilometers. Mijn vorige wiel ging na zo'n 15.000km kapot, scheur in de velg en dat was zo'n simpele Bontracer. Als je 1 keer per jaar of uiterlijk 1 keer per 2 jaar je lagers laat vetten/vervangen dan gaat zo'n wiel heel erg lang mee. Waar je op moet letten; wat ik altijd doe om te kijken of het wiel nog goed is en de lagers ok zijn is het wiel tussen beide handen nemen en het wiel vastpakken waar hij zeg maar in je frame past (snelspanners) en dan het wiel te draaien. Als je rare trillingen voelt, dat het wiel moeilijk loopt dan moeten de lagers/cone vervangen worden en dat kost je wel een uurloon van een fietsenmaker. Voor de rest geen rare spanningen op de spaken, geen scheurtjes, geen putjes e.d.
Superhero to the rescue!
pi_83231491
Okay Ik heb wat leuks op MP gezien. Hopelijk.
pi_83231632
quote:
Dopo la squalifica, sabato torna in gruppo Marc Lotz

Sabato 2 giugno, in occasione del Tour de Wierden, farà il suo ritorno in gruppo Marc Lotz. L’olandese sta per concludere una squalifica di due anni per possesso di Epo..
Lotz (33 anni), al momento dell’infrazione vestiva la maglia della Quick Step-Innergetic mentre farà il suo ritorno con le inssegne del team Contintental Löwik Meubelen.
Nel programma immediato dell’oalndese, che punta a trovar posto in un team Professional il prossimo anno, ci sono Tour du Limbourg, Ster Elektrotoer, OZ Wielerweekend e campionato olandese
pi_83231877
Heb ook vast geprobeerd wat leuks te spotten op marktplaats, gewoon voor als m'n fiets niet meer te reden blijkt...

FM mag eerst m'n achtervork nakijken en als die nog te redden is kan de FM m'n achterderailleur afstellen en m'n bottom bracket nakijken. Ik heb het er even helemaal mee gehad.
  donderdag 24 juni 2010 @ 10:40:28 #88
14505 OProg
A Life in Music
pi_83233358
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 15:19 schreef Freddeh het volgende:
Hebben jullie ook zo'n hekel aan die jeugd die het nodig vindt om naar je te schreeuwen om je te laten schrikken of belachelijke opmerkingen naar je hoofd te slingeren?
Ik woon zelf in Zwijndrecht maar maak dit echt nooit mee.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_83235338
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 10:40 schreef OProg het volgende:

[..]

Geluksvogel...
  donderdag 24 juni 2010 @ 12:05:41 #90
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_83237141
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 10:40 schreef OProg het volgende:

[..]

Ik heb dat ook nog nooit meegemaakt. Maar ja ik fiets dan ook met het mes tussen de tanden
.
pi_83239957
Middagje vrij van school gepakt en dalijk eens wat kilometertjes maken

heerlijk weer hier in Limboland: 27 graden, blauwe lucht, zo goed als windstil
pi_83240861
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 15:47 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Moerdijkbrug, direct na de brug naar beneden richting dijk, daarlrechtsaf zodat je de dijk in oostelijke richting volgt.
Lage Zwaluwe-Hoge Zwaluwe. Bij Wagenberg richting Made (over N285). Je kunt ook een stukje voor de N285 binnendoor richting Made (da's wel een wat mooiere weg, maar wel wat onoverzichtelijke bochten en kruisingen, dus je kunt niet vol gas doorrijden. Na Hoge Zwaluwe fiets je over een fietspad langs een tweebaansweg (net na Hoge Zwaluwe moet je het fietspad op). Dit is ongeveer een kilometer. Dan komt het fietspad weer op de weg. kort daarna buigt de weg naar rechts, rechtdoor gaat een smal weggetje. Dat is dus binnendoor na Made)).
In Made richting Geertruidenberg. Na Made kom je bij een rotonde, hier links, volgende rechts (da's allemaal richting Geertruidenberg). In Geertruidenberg de brug over, direct na de brug (in Raamsdonksveer) linksaf. Fietspad volgen tot het onder de A27 doorgaat, dan richting Gorinchem (langs de A27).
Vanaf daar richting Sleeuwijk/Gorinchem. Hier kun je verschillende wegen volgen. Bij Sleeuwijk de brug over. Na de brug (bij de afrit van de snelweg) linksaf. Ongeveer anderhalve kilometer verderop kun je rechtdoor de dijk richting Hardinxveld volgen. Je kunt rechtsaf en daarna het fietspad langs de A15 volgen, of rechtdoor richting Schoonhoven (langs de N216), daar kun je op een gegeven moment linksaf richting Ottoland/Vuilendam/Oud Alblas.
Super thanks!
Haters gonna hate.
pi_83240904
Hier ook idd. Echt genieten, ben net een rondje wezen lopen op het Rivium.

Wel grappig overigens dat nu ik weet dat CyclingGirl hier ook ergens in de buurt werkt, dat ik beter oplet wie ik tegenkom op straat
pi_83241004
Zo nog een half dagje werken en dan op naar Limburg! Het is mooi weer, het wordt mooi weer.
En mijn nieuwe schoenen zaten super lekker gisteren maar ik ga nog wel met mijn oude schoenen koersen.
Haters gonna hate.
pi_83242946
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 15:55 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]

Nu we het hier toch over routes hebben, waar fiets jij graag in Groningen Tom?
Ik ben gister naar Odoornerveen in Drenthe gefietst. Via Gieten, Bronneger, Buinen en Exloo.
Geweldig mooie omgeving! Wel veel klinkertjes en 'n paar leuke keienstroken! Echt heel mooi.

Verder is een van m'n rondjes het rondje om 't Zuidlaardermeer, ga ik vaak richting Peize en Norg en soms een rondje Lauwersmeer.
pi_83243443
Ik denk dat ik zo maar eens terugga over de Holtenberg..
pi_83243767
Ik ga trouwens ff crossen voor de verandering
pi_83246591
Leuk crossen! Ik zit de tijd te tellen hier nog een uurtje en dan lekker in de sauna auto naar huis.
Haters gonna hate.
pi_83247420
OV is niet veel beter dan een sauna auto hoor
pi_83250873
Net vijf uurtjes afgewerkt in de Engelse zon, Londen richting Cambridge, en per toeval nog een heel mooi 15 km lang fietspad ontdekt

Terwijl ik eerst trouwens nauwelijks het buitenblad rond kon krijgen (de 53), begin ik te merken dat ik nu ik wat beter getraind ben gemakkelijk op het buitenblad kan rijden met nog een heel redelijke rpm, en dan ga ik ook meteen 5 km/u harder

[ Bericht 43% gewijzigd door JohnDDD op 24-06-2010 17:33:06 ]
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')