Moerdijkbrug, direct na de brug naar beneden richting dijk, daarlrechtsaf zodat je de dijk in oostelijke richting volgt.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:27 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Heb je die wat meer gedetailleerd? Die heb ik nog nooit gereden, die over Raamsdonkveer.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:46 schreef marcodej het volgende:
[..]
Heb er geen hekel aan. Als zij daar lol aan hebben zegt dat wat over hun niveau. Ik rij dan altijd stug door en keur ze geen blik waardig. Dan is de lol er snel vanaf.
Eén keer kon ik het niet laten. Reed er een brommertje voorbij met van die capuchonlui erop en die riepen iets van "Sukkel!" ofzo. Ik ernaartoe om er voorbij te gaan (had windje mee gelukkig) en in het voorbij gaan even te zeggen dat ze dat maar tegen hun vrienden moesten zeggen, maar niet tegen mij. Zij het gas open, maar kwamen er maar niet voorbij... Hoor ik ze ineens achter me tegen elkaar zeggen: "Harder man! Ja, ik kan niet harder..."
Dat is lachenquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:46 schreef marcodej het volgende:
[..]
Heb er geen hekel aan. Als zij daar lol aan hebben zegt dat wat over hun niveau en niet van de mijne. Af en toe krijg ik weleens wat opmerkingen als ik bij een stoplicht sta, of bij het voorbij rijden. Ik rij dan altijd stug door en doe net of ik ze niet hoor. Dan is de lol er snel vanaf.
Eén keer kon ik het niet laten. Reed er een brommertje voorbij met van die capuchonlui erop en die riepen iets van "Sukkel!" ofzo. Ik ernaartoe om er voorbij te gaan (had windje mee gelukkig) om in het voorbij gaan even te zeggen dat ze dat maar tegen hun vrienden moesten zeggen, maar niet tegen mij. Zij het gas open, maar kwamen er maar niet voorbij... Hoor ik ze ineens achter me tegen elkaar zeggen: "Harder man! Ja, ik kan niet harder..."
Oh dat zijn de mooiere inderdaad.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:46 schreef marcodej het volgende:
[..]
Heb er geen hekel aan. Als zij daar lol aan hebben zegt dat wat over hun niveau en niet van de mijne. Af en toe krijg ik weleens wat opmerkingen als ik bij een stoplicht sta, of bij het voorbij rijden. Ik rij dan altijd stug door en doe net of ik ze niet hoor. Dan is de lol er snel vanaf.
Eén keer kon ik het niet laten. Reed er een brommertje voorbij met van die capuchonlui erop en die riepen iets van "Sukkel!" ofzo. Ik ernaartoe om er voorbij te gaan (had windje mee gelukkig) om in het voorbij gaan even te zeggen dat ze dat maar tegen hun vrienden moesten zeggen, maar niet tegen mij. Zij het gas open, maar kwamen er maar niet voorbij... Hoor ik ze ineens achter me tegen elkaar zeggen: "Harder man! Ja, ik kan niet harder..."
Nu we het hier toch over routes hebben, waar fiets jij graag in Groningen Tom?quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:30 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Als jeugd loopt te schelden ofzo, scheld ik altijd terug. Komt hier in 't noorden bijna niet voor.
je moet die van hornblasters erop bouwen..quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:31 schreef Freddeh het volgende:
Heb al een paar keer zitten zoeken naar een niet al te dure AirZound. Lijkt me wel mooi spul
Ik ging vanuit Selwerd eerst altijd heel de stad door richting het Martini Ziekenhuis (hoe heet die wijk nog maarquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:55 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Nu we het hier toch over routes hebben, waar fiets jij graag in Groningen Tom?
Je bedoelt De Wijert of Helpman?quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:06 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Ik ging vanuit Selwerd eerst altijd heel de stad door richting het Martini Ziekenhuis (hoe heet die wijk nog maar) en vanaf daar een rondje Hoornsemeer/Paterswolder Meer en dwars door de stad weer terug.
Hoornsewijk, piccardhof. Gewoon de paterwoldse weg uit.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:20 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Nee, die aan de andere kant van de A28.
En dan alsnog Hoornsewijk in natuurlijk...quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:37 schreef Freddeh het volgende:
Ik ging altijd binnendoorDwars door het centrum, rokjes kijken.
Dankje! Ik ben nog niet zo bekend op Fok!, snap nog niet hoe alles hier werktquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:35 schreef Superher0 het volgende:
Wiki en OP is aangepast. 045Represent kan ook blij zijn, ik heb meteen maar zijn fiets gewijzigd.
Voor de volgende keer, inderdaad bewerken kiezen, kopieeren en dan plakken.
Kan irritant zijn als ze niet reageren, maar meestal als je het normaal vraagt en dan nog eens dankjewel zegt bereik je meer mee op langer termijn.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:29 schreef CyclingGirl het volgende:
Gisteren met 2 mensen. Wij bellen maar niemand opzij. Op een gegeven moment ga ik erachter rijden en zeg: Moet ik soms een Vuvuzela op mijn fiets bouwen? Ow sorry hoor was het gelijk. Dus bellen werkt ook niet gelijk.
Negeren en hard(er) doorfietsen. Maar weken geleden soort van zelfde situatie meegemaakt, maar dan ben ik ook o.a. 'jeugd'. Bij een voetbalwedstrijd was er een grote dikke grensrechter die echt opviel daardoor. Een aantal vonden dat ook nodig om te zeggen, maar toen er iemand zei van "Respect dat die wel sport" knikten de meesten wel.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:19 schreef Freddeh het volgende:
Hebben jullie ook zo'n hekel aan die jeugd die het nodig vindt om naar je te schreeuwen om je te laten schrikken of belachelijke opmerkingen naar je hoofd te slingeren?
Liep gisteren bij de Zwijndrechtsebrug naar beneden met m'n fiets op de schouder (ja, soms doe ik dat) en er stond een meisje met zo ongeveer dezelfde lichaamsbouw als ik (maar dan met borsten) in net zulke strakke kleren als ik, en ze vond het nodig om te zeggen: "Aaah, moet je kijken wat zielig!"
My thoughts exactly, maar ik sport er nog voor om het kwijt te raken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |