bij je vriendinnetje?quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:51 schreef Nouk84 het volgende:
Misschien ben ik 24 juli wel in Arnhem. Maar niet op de meet
ja dat kan.... ik heb helaas geen Wikirechten.....en kan dus alleen de OP in dit topic aanpassen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:52 schreef Rifoki het volgende:
24 juli onder voorbehoud @ meet, mag dat ook?
Hi Klutsquote:Op woensdag 23 juni 2010 08:58 schreef Kluts het volgende:
Goedemorgen.
Ik "geniet" ook van het lekkere weer.
Vanachter mijn bureau.
Ja, wederom aan het werk, of eigenlijk op mijn werk, of eigenlijk in het kantoor aanwezig waar mijn werk zit, ofzeaux.quote:
aa goshiequote:Op woensdag 23 juni 2010 09:00 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik naar buiten kijk zie ik in de verte mensen van de natuur genieten
a troost je... je kan vanmiddag een broodje mario halenquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:00 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja, wederom aan het werk, of eigenlijk op mijn werk, of eigenlijk in het kantoor aanwezig waar mijn werk zit, ofzeaux.
zoek je nog s-type? zag er net 1 op executieveiling staan. moet je er wel een beetje voor werken (opnieuw rdw papieren aanvragen e.d.) maar hij gaat zeker heel goedkoop worden...quote:
Als ik naar buiten kijk zie ik een stel wegwerkers die net als ik moeten werken.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:00 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik naar buiten kijk zie ik in de verte mensen van de natuur genieten
Een broodje Mario. Dat is een van de Utregse dingen die ik nog nooit geproefd heb.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
a troost je... je kan vanmiddag een broodje mario halen
Nah, het is woensdag he, die is al dicht voor ik weer in Utrecht ben.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
a troost je... je kan vanmiddag een broodje mario halen
Goedemorgen Tal !quote:
Daar moeten we dan maar gauw verandering in brengen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een broodje Mario. Dat is een van de Utregse dingen die ik nog nooit geproefd heb.
Maar zelfs in Apeldoorn kennen ze het.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:07 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Daar moeten we dan maar gauw verandering in brengen.
Het is ernstig overrated.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een broodje Mario. Dat is een van de Utregse dingen die ik nog nooit geproefd heb.
Ze mag ook andere Utregse dingen proeven van je?quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:07 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
quote:
Dat had je al eens gezegdquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, het is echt zo'n opgeklopte lokale hype, ik vond er werkelijk waar geen moer aan. Subways is ook al beter.
Droge broodjes met nauwelijks beleg. Naah. Niet mijn ding. Ik fiets er elke dag langs, elke dag mega-rijen. Snap er geen hol van. Rare Utreggers.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, het is echt zo'n opgeklopte lokale hype, ik vond er werkelijk waar geen moer aan. Subways is ook al beter.
Op kantoor heb je daar waarschijnlijk maar weinig last vanquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:01 schreef rival het volgende:
Ik hoop snel want ik ga solliciteren bij de Bam
Deal.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:07 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
quote:
Gelukkig hebben ze ook nog andere lekkere dingen in Utreg.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Discussie nog wel.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, wat raar dat ik in dezelfde discussie over hetzelfde onderwerp dezelfde mening heb, echt heel vreemd.
Eg wel !quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze ook nog andere lekkere dingen in Utreg.
Morgen moet ik naar culemborg, maar ik kom in Amsterdam te zitten... of dat z-o is.. jij zal het wetenquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:11 schreef Nouk84 het volgende:
Op kantoor heb je daar waarschijnlijk maar weinig last vanEn waar? Z-O?
Ik werd geroepen?quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij maakt er een discussie van. Die was er namelijk niet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, wat raar dat ik in dezelfde discussie over hetzelfde onderwerp dezelfde mening heb, echt heel vreemd.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
In Amsterdam is alles zogenaamd beter. Maar de beste bakker ever zit alsnog gewoon vlakbij Apeldoorn in Voorst. Bakker Bril.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:13 schreef HeatWave het volgende:
http://www.ciro1939.nl
Dit is pas een bijzondere broodjes(lunch)zaak.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Jij maakt er een discussie van. Die was er namelijk niet.
Zo zweert een ander bij boerenkool. En dat vind ik niet te vreten. Nou lekker belangrijk. Hij vind het lekker (en zoals je ziet bij Q. zijn er meer die het lekker vinden aangezien er rijen staan).
Dat gezeik.
Er zullen ongetwijfeld meer kantoren van de BAM in Amsterdam zijn, maar ik heb er naast 1 in Z-O gewerkt. Op de paasheuvelweg.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:13 schreef rival het volgende:
Morgen moet ik naar culemborg, maar ik kom in Amsterdam te zitten... of dat z-o is.. jij zal het weten
quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
In Amsterdam is alles zogenaamd beter. Maar de beste bakker ever zit alsnog gewoon vlakbij Apeldoorn in Voorst. Bakker Bril.
Sure zo zou ik het ook doenquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je vindt dit bitchy toontje zelf niet 10 keer meer gezeik dan mijn mening erover?
Zelfkennis, het is niet voor iedereen weggelegd.
Sorry hoor, maar je maakt er ook zelf een groter punt van.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je vindt dit bitchy toontje zelf niet 10 keer meer gezeik dan mijn mening erover?
Zelfkennis, het is niet voor iedereen weggelegd.
Nee hoor eet liever een broodje kip bij opaquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
In Amsterdam is alles zogenaamd beter.
Nee das bitchy!quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar je maakt er ook zelf een groter punt van.
Dus Tally heeft een punt.
z-o zou ik wel blij mee zijn!quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Er zullen ongetwijfeld meer kantoren van de BAM in Amsterdam zijn, maar ik heb er naast 1 in Z-O gewerkt. Op de paasheuvelweg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's drop some acid and go to a titty bar.
Ik eet liever de nasi van Opaquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:16 schreef rival het volgende:
[..]
Nee hoor eet liever een broodje kip bij opa
Ja, ik begrijp je punt. Je bent nu echt aan het drammen hoor.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan hoor, de beste restaurants zitten ook niet in Amsterdam, maar ik heb Mario dan daadwerkelijk zelf geprobeerd, dan vind ik dat je een mening mag hebben toch?.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:17 schreef PBateman1978 het volgende:
Stiekem probeer ik gewoon een nieuw ''discussiepunt'' aan te kaarten.Dat zijn twee punten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stiekem probeer ik gewoon een nieuw ''discussiepunt'' aan te kaarten.Goed onderwerp!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben voor.
For great justice!
Stiekem probeer ik gewoon een nieuw ''discussiepunt'' aan te kaarten.Wat wil je erover kwijt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
Wat nou, 'zogenaamd'?quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
In Amsterdam is alles zogenaamd beter.
Het is zeker weer die tijd van de maand he?quote:
Ja zijn meningquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:18 schreef rival het volgende:
Heatwave geeft toch gewoon zijn mening over Mario?
ik vind je ook een beetje Bitchy Tally
Bie ons op de Vale ouwe Q, IS alles beter.quote:
Nou! Was dat maar zoquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is zeker weer die tijd van de maand he?
quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Bie ons op de Vale ouwe Q, IS alles beter.
Mijn z.... erm, tsja.... ik weet het ff niet, ik ga koffie halen.quote:
Flesje water voor mij a.u.b.!quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Mijn z.... erm, tsja.... ik weet het ff niet, ik ga koffie halen.
Kom hier zal ik je ff bij je reet bij homoquote:
Heb jij die shotjes van Redbull wel eens geprobeerd? Zo ja, is het wat?quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:22 schreef Kluts het volgende:
Ik heb echt een blikje redbull nodig vandaag om de dag door te komen.
oke herhaal dat ff maar dan zodat ik kan lezen wat je bedoeldquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Kom hier zal ik je ff bij je reet bij homo
Ik zou "HHMMMPPFFFGGHMMMPPFFF" wel iets vinden wat je erover kwijt wil.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:20 schreef PBateman1978 het volgende:
Mijn z.... erm, tsja.... ik weet het ff niet, ik ga koffie halen.
Je bent niet verplicht in dit topic te verblijven, HW.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:23 schreef HeatWave het volgende:
De sfeer is sowieso al lekker de laatste tijd hier.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je bent niet verplicht in dit topic te verblijven, HW.
*zucht*quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:23 schreef rival het volgende:
[..]
oke herhaal dat ff maar dan zodat ik kan lezen wat je bedoeld
Haha scherp ! Uiteraard !quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik zou "HHMMMPPFFFGGHMMMPPFFF" wel iets vinden wat je erover kwijt wil.
Nee, nog nooit. Heb een paar jaar geleden wel een keer een voorloper daarvan gehad, was een glazen flesje waar ongeveer de cafeine van 15 koppen koffie in zat ofzo.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Heb jij die shotjes van Redbull wel eens geprobeerd? Zo ja, is het wat?
quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij loopt toch te huilen dat je de sfeer niks vindt?
En jij loopt daar weer over te huilen. Als we nou allemaal stoppen met huilen, dan kunnen we weer verder.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:25 schreef RealZeus het volgende:
Jij loopt toch te huilen dat je de sfeer niks vindt?
Oh ?quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:26 schreef HeatWave het volgende:
Het was hier gisteren ook al weer keihard rellen etc
Ja zoiets heb ik ook wel gehad ja. Van die ampullen. Alleen die ik kreeg kwamen uit het illegale circuit dus wat er in zat weet ik niet preciesquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, nog nooit. Heb een paar jaar geleden wel een keer een voorloper daarvan gehad, was een glazen flesje waar ongeveer de cafeine van 15 koppen koffie in zat ofzo.
Ik vond het goor en werd er niet wakkerder van.
Gast. Doe eens rustig. Heb je last van je manstruatie of zo?quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zeiken, janken, ik doe nogal wat vandaag he?
Het was hier gisteren ook al weer keihard rellen etc, en dan ben IK degene die zeikt?
Keihard rellen? Gister? Ik heb niks meegekregen hoor.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zeiken, janken, ik doe nogal wat vandaag he?
Het was hier gisteren ook al weer keihard rellen etc, en dan ben IK degene die zeikt?
Ik vind dat er elke dag een samenvatting met de rellen van die dag moet worden rondgestuurd!quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Oh ?
Waarom mis ik dat soort dingen altijd.
Ik heb het nagelezen. (Ja, ECHT!quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:26 schreef PBateman1978 het volgende:
Oh ?
Nou loop jij weer te huilen over het feit dat ik loop te huilen omdat HW zit te huilen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En jij loopt daar weer over te huilen. Als we nou allemaal stoppen met huilen, dan kunnen we weer verder.
Missen?quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Oh ?
ja, ik weet wel wat jij bedoelt, van die Ephedra-capsules heet dat geloof ik. Ik heb ze ooit wel eens gehad maar vond het effect te matig.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja zoiets heb ik ook wel gehad ja. Van die ampullen. Alleen die ik kreeg kwamen uit het illegale circuit dus wat er in zat weet ik niet precies
Maar een soort van high werd ik er wel van![]()
Leuk van die vrienden
Nee, het valt je niet meer op, dat is het.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Oh ?
ik moet werkenquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:24 schreef Tally het volgende:
[..]
*zucht*
Ik ben nog niet helemaal wakker zie ik
Kom hier, dan zal ik je ff bij je reet pakken homo.
Zo nu issie goed!
Wel een beetje jammer dat niemand er iets van mee gekregen heeftquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Keihard rellen? Gister? Ik heb niks meegekregen hoor.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Gast. Doe eens rustig. Heb je last van je manstruatie of zo?
Hier wordt altijd gereld, wat is er nieuw en anders aan?
Ik heb geen idee waar het over gaat, maar ik snap je punt. Lekker rustig dan idd.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb het nagelezen. (Ja, ECHT!)
E_M was bezig en dat zegt genoeg. Hij heeft een ban, lekker rustig.
waarom moet dat tegenwoordig altijd als ik er niet ben?quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:26 schreef HeatWave het volgende:
Het was hier gisteren ook al weer keihard rellen etc,
Ah, good old E_M, dan kan ik wel ongeveer raden wat het was ja.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb het nagelezen. (Ja, ECHT!)
E_M was bezig en dat zegt genoeg. Hij heeft een ban, lekker rustig.
Kweenie wat het was. Maar zorgde er voor dat ik de hele avond door kon zonder dronken te worden (of moe).quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
ja, ik weet wel wat jij bedoelt, van die Ephedra-capsules heet dat geloof ik. Ik heb ze ooit wel eens gehad maar vond het effect te matig.
Je vergeet stampvoeten.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik werd een TIKJE geirriteerd omdat ik mijn mening over het heilige Mario niet mag geven zonder dat ik blijkbaar zeik, en daarna nog van die steken onderwater.
En daarna dram ik, en jank en huil....
Bron, link, url?quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:03 schreef rival het volgende:
zoek je nog s-type? zag er net 1 op executieveiling staan. moet je er wel een beetje voor werken (opnieuw rdw papieren aanvragen e.d.) maar hij gaat zeker heel goedkoop worden...
He kut nouquote:
Gastquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik werd een TIKJE geirriteerd omdat ik mijn mening over het heilige Mario niet mag geven zonder dat ik blijkbaar zeik, en daarna nog van die steken onderwater.
Cocaine.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Kweenie wat het was. Maar zorgde er voor dat ik de hele avond door kon zonder dronken te worden (of moe).
Doodsverwensing, mensen op hun ziel trappen. Die ban is uiteraard voor het eerste en de doodsverwensing was voor FF. (Dankzij het linkje van HW kwam ik daarachterquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:29 schreef Kluts het volgende:
Ik heb geen idee waar het over gaat, maar ik snap je punt. Lekker rustig dan idd.
Ja Lid. Onwijs bitchyquote:
quote:
HW, het kwam gewoon een beetje drammerig over. Dat hebben wij dan waarschijnlijk verkeerd opgevat ofzo.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Valt toch wel mee qua frequentie?quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:26 schreef HeatWave het volgende:
Het was hier gisteren ook al weer keihard rellen etc
quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
HW, het kwam gewoon een beetje drammerig over. Dat hebben wij dan waarschijnlijk verkeerd opgevat ofzo.
Kusjekroel nu, ouwe rellert.
Ach, E_M zei tegen zo'n chick dat ze niet dun was. En die flipte toen. En er was nog een relletje met Firefox en E_M, waarbij E_M zei dat hij dood kon vallen, waarna hij in het banmeldtopic stond (maar nog wel kon doorposten).quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:29 schreef Tally het volgende:
Wel een beetje jammer dat niemand er iets van mee gekregen heeft
Ja dat ken ik ook jaquote:
Aaah dan mis je dr niets aan. Beetje sneu vind ik dat altijd van Mata. Opnemen voor zogenaamd een ander terwijl het hem alleen maar te doen is om te rellen.. Mja.. Even rustquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Doodsverwensing, mensen op hun ziel trappen. Die ban is uiteraard voor het eerste en de doodsverwensing was voor FF. (Dankzij het linkje van HW kwam ik daarachter)
Dat heb ik als ik aan de pep ga, kunnen zuipen maar niet de echte ongemakken van dronken zijn hebben.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Kweenie wat het was. Maar zorgde er voor dat ik de hele avond door kon zonder dronken te worden (of moe).
Dat kan niet. De beste bakker zit in Enschede. En ik heb bewijs.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:14 schreef Kluts het volgende:
Maar de beste bakker ever zit alsnog gewoon vlakbij Apeldoorn in Voorst. Bakker Bril.
Ik werd er na verloop van tijd paranoide van, nog 6 weken en dan ben ik er 2 jaar vanaf.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:32 schreef Tally het volgende:
Ja dat ken ik ook jaAlleen kreeg ik na verloop van tijd een bloedneus
Ik las het, hoorde zo'n Charlie Chaplin tune in mijn hoofd, en zag je vallen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat heb ik als ik aan de pep ga, kunnen zuipen maar niet de echte ongemakken van dronken zijn hebben.
Maar op het eind van de avond ben ik dan zo lam als een balletje, kom dan nog wel uit mijn woorden en ben helder, maar ik flikker bijvoorbeeld zo op mijn smoel enzo.
Ik had dat ook van die stackers. Die met dat verboden troepje nuquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat heb ik als ik aan de pep ga, kunnen zuipen maar niet de echte ongemakken van dronken zijn hebben.
Maar op het eind van de avond ben ik dan zo lam als een balletje, kom dan nog wel uit mijn woorden en ben helder, maar ik flikker bijvoorbeeld zo op mijn smoel enzo.
Mata just needs to grow the fuck up. En dat je echt niet zomaar alles tegen iedereen kan zeggen op jouw manier.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja dat ken ik ook jaAlleen kreeg ik na verloop van tijd een bloedneus
[..]
Aaah dan mis je dr niets aan. Beetje sneu vind ik dat altijd van Mata. Opnemen voor zogenaamd een ander terwijl het hem alleen maar te doen is om te rellen.. Mja.. Even rust
zit je thuis na het stappen, niks aan de hand. en dan stopt de drugs met werken.... kotsmisselijk van de drankquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat kan niet. De beste bakker zit in Enschede. En ik heb bewijs.
Word je dan ook wakker met blauwe knieën?quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:32 schreef Kluts het volgende:
bewijs het!quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dat leek me zo vanzelfsprekend.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:35 schreef HeatWave het volgende:
De beste bakker is toch de bakker van Nouk?.
quote:Die legt binnenkort vast een bun in the oven.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik werd er na verloop van tijd paranoide van, nog 6 weken en dan ben ik er 2 jaar vanaf.
Al had hij in dit geval wat betreft FF wel een beetje gelijk. Die post hier zelden nog maar hij moet toch nog even een sneer maken naar Krengetje.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Aaah dan mis je dr niets aan. Beetje sneu vind ik dat altijd van Mata. Opnemen voor zogenaamd een ander terwijl het hem alleen maar te doen is om te rellen.. Mja.. Even rust
Nee zo is hijquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mata just needs to grow the fuck up. En dat je echt niet zomaar alles tegen iedereen kan zeggen op jouw manier.
Misschien had ik toch eens moeten ontbijten in Enschede.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
http://www.oonk.nl (en aangezien je maar eens per 3 jaar mag winnen, hebben ze vorig jaar niet gewonnen).quote:
Ja en? Hun zaak. Hun probleem.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Al had hij in dit geval wat betreft FF wel een beetje gelijk. Die post hier zelden nog maar hij moet toch nog even een sneer maken naar Krengetje.
Keuzes...quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:37 schreef Kluts het volgende:
Misschien had ik toch eens moeten ontbijten in Enschede.
Dat is het dus ook, ik heb het ervan naar de tering zijn niet meer voor over. Gebruik ook eigenlijk nooit meer wat, hooguit 1 a 2 keer per jaar op een feestje ofzo. Alleen blowen doe ik nog wel regelmatig.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik had dat ook van die stackers. Die met dat verboden troepje nuAls ik daar eentje van op had voor ik ging stappen werd ik maar niet dronken en kon ik ook de hele avond door.
Alleen de dag er na zo brak als de tering. Die dagen waren minder leuk
Dat gebeurt in dit topic toch nooit?quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:39 schreef Kreator het volgende:
Ik snap dat bemoeien en partij kiezen bij zo'n ruziënd stelletje ook niet echt. Dan zoek je gewoon de rel op.
Sja, als je alles vantevoren weet.quote:
Tuurlijk zoeken mensen de rel op, dat is een vorm van vermaak.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:39 schreef Kreator het volgende:
Ik snap dat bemoeien en partij kiezen bij zo'n ruziënd stelletje ook niet echt. Dan zoek je gewoon de rel op.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:42 schreef Cue_ het volgende:
Goededag mensen !![]()
Alles weer vrolijk hier?
en HW.. ik kies jou!
Klopt, de beste zit in Het Paradijs (oftewel, Zwollequote:Op woensdag 23 juni 2010 09:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan hoor, de beste restaurants zitten ook niet in Amsterdam, maar ik heb Mario dan daadwerkelijk zelf geprobeerd, dan vind ik dat je een mening mag hebben toch?.
Het is vermaak als je een beetje gaat stoken. Het werd persoonlijk.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:43 schreef STING het volgende:
Tuurlijk zoeken mensen de rel op, dat is een vorm van vermaak.
quote:
Oeh, dat zie je vooral bij van die oude mannetjes, gigantische oren en vergeet de wenkbrauwen niet en al het huis dat opeens overal uitpiekt *shock*quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:47 schreef Nouk84 het volgende:
WAT? Bij mensen groeien de oren door (dat wist ik) en de neus?! (Dat wist ik niet!) Dat ding moet zo blijven!
Dat ik tegenwoordig langer naar de klote ben van dope dan vroeger is DE reden dat ik het minder doe, maar een pilletje op zijn tijd blijft lekker…quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is het dus ook, ik heb het ervan naar de tering zijn niet meer voor over. Gebruik ook eigenlijk nooit meer wat, hooguit 1 a 2 keer per jaar op een feestje ofzo. Alleen blowen doe ik nog wel regelmatig.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oeh, dat zie je vooral bij van die oude mannetjes, gigantische oren en vergeet de wenkbrauwen niet en al het huis dat opeens overal uitpiekt *shock*
quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:47 schreef rival het volgende:
ik vind Cue de laatste tijd sowieso erg onaardig tegen Tally
Dat klopt. Daarom hebben oude mannetjes vaak zulke gigantische oren en neus. En daarom corrigeren ze flaporen ook zo laat mogelijk.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:47 schreef Nouk84 het volgende:
WAT? Bij mensen groeien de oren door (dat wist ik) en de neus?! (Dat wist ik niet!) Dat ding moet zo blijven!
Ik schreef huis, maar ik bedoelde natuurlijk haar..quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oeh, dat zie je vooral bij van die oude mannetjes, gigantische oren en vergeet de wenkbrauwen niet en al het huis dat opeens overal uitpiekt *shock*
Alweer niet ?quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:48 schreef Spirit82 het volgende:
Morning all!! Ik wilde alleen even de zinloze melding doen dat ik geen zin heb om te werken vandaag. Dus bij deze!
Alles van dat materiaal (kraakbeen). En ja, de neus en oren zijn van hetzelfde gemaakt, dus groeien allebei door.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:47 schreef Nouk84 het volgende:
Objection overruled.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:48 schreef Spirit82 het volgende:
Morning all!! Ik wilde alleen even de zinloze melding doen dat ik geen zin heb om te werken vandaag. Dus bij deze!
join the clubquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:48 schreef Spirit82 het volgende:
Flaporen hoor je niet te corrigeren, daar hoor je trots op te zijnquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat klopt. Daarom hebben oude mannetjes vaak zulke gigantische oren en neus. En daarom corrigeren ze flaporen ook zo laat mogelijk.
De laatste keer dat ik een pilletje heb gehad is denk ik iets van 3,4 jaar terug. Vind het alleen leuk met het juiste gezelschap en als je niet de enige bent die een pilletje gehad heeft, daarom is het er niet meer van gekomen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat ik tegenwoordig langer naar de klote ben van dope dan vroeger is DE reden dat ik het minder doe, maar een pilletje op zijn tijd blijft lekker…
Ik denk dat het aan het jaartal dat begint met een 1 of een 2 ligt...quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:51 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik denk dat het aan de maand juni ligt...
quote:
Ik heb zo een call met veul te veul mensen en het gaat over... moi! Dan valt het lichtelijk op als ik ontbreek, maar anders was ik gaan spijbelen!!quote:
Ja, dat van die oren wist ik dus, omdat oude mensen dat inderdaad altijd hebbenquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:49 schreef Kluts het volgende:
Dat klopt. Daarom hebben oude mannetjes vaak zulke gigantische oren en neus. En daarom corrigeren ze flaporen ook zo laat mogelijk.
Mijn zusje had 1 flapoortje vroeger. Mijn ouders hebben het aan haarzelf overgelaten of ze er wat aan wilde laten doen, wij vonden het juist wel schattig. Maar mijn zusje zat er toch wel mee toen ze een jaar of 16 was, en heeft er toen wat aan laten doen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Flaporen hoor je niet te corrigeren, daar hoor je trots op te zijn![]()
quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zeg, zoeken jullie eens lekker de pm op
Wat staat er bij jou op nummer 1 dan?quote:
Doe zelf maar! Luie hond!quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dien maar een topicreport in wegens slowchat.
Ik zeg: wees blij dat je een vrouw bent!quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, dat van die oren wist ik dus, omdat oude mensen dat inderdaad altijd hebbenMaar de neus. Die moet blijven zoals 'ie hoor. (Mijn oren liever ook, maar dat had ik al geaccepteerd
)
oh met zijn allen de hele tijd over jou praten, dat je daar geen zin in hebt?quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb zo een call met veul te veul mensen en het gaat over... moi! Dan valt het lichtelijk op als ik ontbreek, maar anders was ik gaan spijbelen!!
Het is ook niet stoer. Het is gewoon een aparte ervaring.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:54 schreef Kreator het volgende:
Ik heb nog nooit XTC/Speed/Coke/enzo gehad.. Ik vind het ook niet stoer.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:54 schreef Kreator het volgende:
Nou, het gaat niet zo zeer over mij als wel over de problemen in één van mn ziekenhuizen... Dus ik moet de hele tijd praten zeg maar. Niet dat ik daar bezwaar tegen hebquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:54 schreef rival het volgende:
[..]
oh met zijn allen de hele tijd over jou praten, dat je daar geen zin in hebt?
Same!quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:54 schreef Kreator het volgende:
Agreed. Je doet 't toch echt voor je zelf / voor de ervaring en niet om stoer te doen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is ook niet stoer. Het is gewoon een aparte ervaring.
quote:
I agree! Al is het ook weer een heel ander soort ervaring dan bijv. coke.quote:
Stop je bijna 2 maanden met roken, leef je bijna 3 dagen langer. Nou nouquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:56 schreef Kreator het volgende:
One month, three weeks, 21 hours, 46 minutes and 3 seconds. 793 cigarettes not smoked, saving ¤ 86,58. Life saved: 2 days, 18 hours, 5 minutes.
Wel netjesquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:56 schreef Kreator het volgende:
One month, three weeks, 21 hours, 46 minutes and 3 seconds. 793 cigarettes not smoked, saving ¤ 86,58. Life saved: 2 days, 18 hours, 5 minutes.
Zo komen drugsgebruikers heel vaak op mij over. De 'stoere' verhalen zijn belangrijker dan de ervaring.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:56 schreef Rifoki het volgende:
Agreed. Je doet 't toch echt voor je zelf / voor de ervaring en niet om stoer te doen.
Die heb ik nog nooit gehad. Ik durf geen drugs te proberen waarvan je gaat hallucineren en zulks.quote:
Ja! Vond ik ook.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:57 schreef Cue_ het volgende:
alleen dat geld valt een beetje tegen vind ik eerlijk gezegd
Hier ook op 1, met afstand.quote:
Ik heb in februari 2009 voor het eerst LSD gebruikt, ZO bizar, maar ook enorm verhelderend.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit gehad. Ik durf geen drugs te proberen waarvan je gaat hallucineren en zulks.
Ik vind het stoer dat jij (ik ook trouwens) het nog nooit hebt gedaan eigenlijkquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:54 schreef Kreator het volgende:
No way! Ik heb met de meeste dingen wel ervaring maar het is niet zo dat ik daar zo graag over opschep. Ik haal soms wel herinneringen op met de mensen met wie ik getript heb (met name over paddo trips). Daar blijft het ook wel bij.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zo komen drugsgebruikers heel vaak op mij over. De 'stoere' verhalen zijn belangrijker dan de ervaring.
ja heel anders, coke vond ik niks aan zelfs.... xtc (mdma) wel...quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:57 schreef Rifoki het volgende:
[..]
I agree! Al is het ook weer een heel ander soort ervaring dan bijv. coke.
Nee, dat is de tijd die je bezig was met roken (aantal sigaretten * 5 minuten). Ik dacht ook altijd dat het langer leven was, maar dat slaat natuurlijk nergens op.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:57 schreef Nouk84 het volgende:
Stop je bijna 2 maanden met roken, leef je bijna 3 dagen langer. Nou nou
Als je 18 bent, dan heb je daar stoere verhalen over. Als je dik in de twintig bent en daar je ervaringen over verteld is dat niet om stoer te doen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zo komen drugsgebruikers heel vaak op mij over. De 'stoere' verhalen zijn belangrijker dan de ervaring.
Ik heb er nog nooit echt van gehallucineerd als in dat je ineens een kaboutertje ziet rennen ofzo.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit gehad. Ik durf geen drugs te proberen waarvan je gaat hallucineren en zulks.
Niet te vergeten, dat die 3 dagen ws. ronduit kut zijn, in het ziekenhuis enzo.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Stop je bijna 2 maanden met roken, leef je bijna 3 dagen langer. Nou nou
Maar verder:![]()
quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:59 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit echt van gehallucineerd als in dat je ineens een kaboutertje ziet rennen ofzo.
Aah oké. Het zou ook nergens op slaan, wel leuk bedachtquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:59 schreef Kreator het volgende:
Nee, dat is de tijd die je bezig was met roken (aantal sigaretten * 5 minuten). Ik dacht ook altijd dat het langer leven was, maar dat slaat natuurlijk nergens op.
Ik heb een keer een gozer op zijn bek geslagen omdat hij mij LSD aanbood. Dat is geen drugs voor kleine meisjes van 18 jaar. En ik heb het eigenlijk nooit jammer gevonden dat ik het nooit geprobeerd heb, ik durf het eigenlijk gewoon niet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hier ook op 1, met afstand.
[..]
Ik heb in februari 2009 voor het eerst LSD gebruikt, ZO bizar, maar ook enorm verhelderend.
Heb nog 2 zegels liggen, wil ik deze zomer toch wel op gaan maken, als ze nog werken...
Dat slaat dan echt nergens opquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, dat is de tijd die je bezig was met roken (aantal sigaretten * 5 minuten). Ik dacht ook altijd dat het langer leven was, maar dat slaat natuurlijk nergens op.
Hihi.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kluts wel, maar dat was een spiegel.
Het is ook zeker niet voor iedereen, zal eens kijken of ik mijn trip-report nog kan vinden, die moet nog wel ergens online staan.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb een keer een gozer op zijn bek geslagen omdat hij mij LSD aanbood. Dat is geen drugs voor kleine meisjes van 18 jaar. En ik heb het eigenlijk nooit jammer gevonden dat ik het nooit geprobeerd heb, ik durf het eigenlijk gewoon niet.
Een echte roker kan multitasken.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat slaat dan echt nergens opAlsof je elke keer dat je aan het roken bent, ook alleen maar aan het roken bent...
niet met paddo's. maar die verhalen hoorde ik wel met lsd... dus dat durfde ik niet....quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:59 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit echt van gehallucineerd als in dat je ineens een kaboutertje ziet rennen ofzo.
Maar dat kleine meisje van 18 is wel groot genoeg om iemand op de bek te batsenquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb een keer een gozer op zijn bek geslagen omdat hij mij LSD aanbood. Dat is geen drugs voor kleine meisjes van 18 jaar. En ik heb het eigenlijk nooit jammer gevonden dat ik het nooit geprobeerd heb, ik durf het eigenlijk gewoon niet.
Hehe, nicequote:Op woensdag 23 juni 2010 09:56 schreef Kreator het volgende:
Ik heb het niet bedacht.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:02 schreef stbabylon het volgende:
Dat slaat dan echt nergens opAlsof je elke keer dat je aan het roken bent, ook alleen maar aan het roken bent...
Heel vreemd misschien, maar toen ik een half jaar gestopt was, had ik niet 1100 euro OVER of zo... STIVERO-oplichting!quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:02 schreef ChocolateGiddyUp het volgende:
Per jaar zou ik 2282 euro besparen als ik zou stoppen. Lukt alleen voor geen meter. Mn vrienden waren altijd wel behulpzaam als ik probeerde te stoppen met roken, alleen na een paar dagen kochten ZIJ nieuwe sigaretten voor me omdat ik onuitstaanbaar chagerijnig was
+1quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:02 schreef Kreator het volgende:
LSD is levensgevaarlijk. Daar kun je zonder waarschuwing zo ineens een flashback van krijgen, of erin blijven hangen. Ik snap niet dat er mensen zijn die zo'n korte ervaring overhebben voor zo'n enorm risico.
Ja, het was nog een beer van een vent ook nog, een of andere geflipte bodybuilder ofzo.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar dat kleine meisje van 18 is wel groot genoeg om iemand op de bek te batsen
Cool
Dit is pure onzin Krea, lees je eens goed in voor je dit soort populaire spookverhalen op gaat hangen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:02 schreef Kreator het volgende:
LSD is levensgevaarlijk. Daar kun je zonder waarschuwing zo ineens een flashback van krijgen, of erin blijven hangen. Ik snap niet dat er mensen zijn die zo'n korte ervaring overhebben voor zo'n enorm risico.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's drop some acid and go to a titty bar.
Ja?quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:47 schreef Nouk84 het volgende:
Voor mij ook de reden om het niet te willen proberen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:02 schreef Kreator het volgende:
Neuh, dat gaat vast wel op aan andere dingen idd. Naja, ik.rook nu wel minder, en niet alleen omdat er nu 1 sigaret minder in een pakje zit.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heel vreemd misschien, maar toen ik een half jaar gestopt was, had ik niet 1100 euro OVER of zo... STIVERO-oplichting!
*westerlingen*quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dit is pure onzin Krea, lees je eens goed in voor je dit soort populaire spookverhalen op gaat hangen.
En ik heb mijn report gevonden, lang, spelfouten (geschreven the morning after), dus alleen voor de diehards :Het klinkt niet als iets voor een controlfreak als ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
Ik snapte je wel in een keer hoor Babs. Maar wij komen dan ook uit het Midden/Oosten.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
*westerlingen*
Iemand op de bek batsen, is iemand op de bek slaan.
Iemand batsen, is iemand neuken.
Jullie snappen ook niks he?
Dat het bij 1 persoon niet voor nadelige effecten zorgt, wil nog niet zeggen dat dat bij iedereen het geval is.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dit is pure onzin Krea, lees je eens goed in voor je dit soort populaire spookverhalen op gaat hangen.
Nou, tegenwoordig met dat rookverbod overal blijft er weinig meer over.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, wij zijn wel goedquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik snapte je wel in een keer hoor Babs. Maar wij komen dan ook uit het Midden/Oosten.
Als je een controlfreak bent, dan moet je het zeker niet doen nee.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het klinkt niet als iets voor een controlfreak als ik.
Nee daar gaat het lekkerquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:09 schreef Kluts het volgende:
Ik snapte je wel in een keer hoor Babs. Maar wij komen dan ook uit het MiddenOosten.
Op het werk, buiten: op de telefoon beetje klooien, overleg of dom lullen met collega's, even naar de winkel lopen (onderweg rokend).quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, tegenwoordig met dat rookverbod overal blijft er weinig meer over.
Nogmaals, wat hij schreef is complete onzin, geen enkel feitelijk bewijs voor.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:09 schreef STING het volgende:
[..]
Dat het bij 1 persoon niet voor nadelige effecten zorgt, wil nog niet zeggen dat dat bij iedereen het geval is.
Midden-Oosten.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik snapte je wel in een keer hoor Babs. Maar wij komen dan ook uit het Midden/Oosten.
quote:
Kwam dat door die klap van jou?quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, het was nog een beer van een vent ook nog, een of andere geflipte bodybuilder ofzo.
Ik zag hem een paar weken terug nog. Helemaal geen tanden meer in zijn smoel en half zo breed.
Jouw scheten zijn geen WMD'squote:Op woensdag 23 juni 2010 10:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
beste plek om je WMD's te testen.
oke ik persoonlijk ken een jongen die het van lsd heeft gekregen. geen van die andere voorbeelden.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nogmaals, wat hij schreef is complete onzin, geen enkel feitelijk bewijs voor.
LSD kan een psychose triggeren, net als alcohol, wiet, noem het maar op.
Ik heb ook jarenlang gedacht dat het enorm gevaarlijk was hoor, maar de behoefte om het toch een keer te proberen bleef, dus heb ik me vorig jaar heel goed ingelezen, en het toen dus toch geprobeerd.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:15 schreef rival het volgende:
[..]
oke ik persoonlijk ken een jongen die het van lsd heeft gekregen. geen van die andere voorbeelden.
daardoor ben ik er bang voor.... jij zal gerust gelijk hebben, maar ik waag het er niet op
Hoe je de trip ervaart ligt ook vaak heel erg aan het moment met wie je bent en hoe je er zelf in gaat.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb ook jarenlang gedacht dat het enorm gevaarlijk was hoor, maar de behoefte om het toch een keer te proberen bleef, dus heb ik me vorig jaar heel goed ingelezen, en het toen dus toch geprobeerd.
dit klopt! daarom wil ik best nog eens paddo's proberen en een pilletje... toendertijd had ik nog niet zoveel rust in mijn hoofdquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:20 schreef Difficult het volgende:
[..]
Hoe je de trip ervaart ligt ook vaak heel erg aan het moment met wie je bent en hoe je er zelf in gaat.
Zeker weten.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:20 schreef Difficult het volgende:
[..]
Hoe je de trip ervaart ligt ook vaak heel erg aan het moment met wie je bent en hoe je er zelf in gaat.
dat kon ik onder invloed van paddo's nog zelf bedenken....quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:22 schreef PBateman1978 het volgende:
de keren dat ik dacht dat het nooit meer over zou gaan vertelde hij me rustig dat het nog een x aantal uren zou duren, dat heeft me echt geholpen.
Ik heb in die 10 uur iedere gedachte die je kunt bedenken wel voorbij ''horen'' komen iig.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:24 schreef rival het volgende:
[..]
dat kon ik onder invloed van paddo's nog zelf bedenken....
bij lsd zou ik die gedachtes misschien wel krijgen vanwege de verhalen ben ik bang
ik ben best handig, dus als jij het geld hebt kunnen we beginnenquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:26 schreef Nouk84 het volgende:
Wie gaat er mee verhuizen? En bouwen![]()
http://www.nu.nl/opmerkelijk/2275696/grootste-huis-vs-koop.html
Ik ben iemand die nogal graag de controle over zichzelf wil houden en daarom is dat idd niks voor mij.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:11 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als je een controlfreak bent, dan moet je het zeker niet doen nee.
Bij drugs sowieso ja, en ik las net ergens dat bijv kluts een hele erge control freak is ook dan kan drugs zoals een pilletje heel anders uitpakkenquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:25 schreef Rifoki het volgende:
Ik denk dat het voor iedere vorm van drugs belangrijk is dat je lekker in je vel zit. Als dat niet zo is, is zelfs alcohol niet aan te raden imo.
Ik kan iets van twee ton aan hypotheek krijgen, regel jij de restquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:26 schreef Nouk84 het volgende:
Wie gaat er mee verhuizen? En bouwen![]()
http://www.nu.nl/opmerkelijk/2275696/grootste-huis-vs-koop.html
Nee, door de druggggs jongen.quote:
Een pilletje heb ik nooit problemen mee gehad. Maar ik ben dan ook iemand die bewust op de klok kijkt wanneer ik er een neem, zodat ik weet hoelaat het was en dus niet gelijk als ik denk "mwah, ik neem er nog eens een" dat ook doe, terwijl er veel te korte tijd tussen zit. Heb nooit gehallucineerd ook van XTC, heb dat wel eens meegemaakt met anderen. Ik heb gewoon geprobeerd er altijd zo verstandig mogelijk mee om te gaan en ben ook nooit fout gegaan van de drugs.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:29 schreef Difficult het volgende:
[..]
Bij drugs sowieso ja, en ik las net ergens dat bijv kluts een hele erge control freak is ook dan kan drugs zoals een pilletje heel anders uitpakken
En mja met alcohol is het wel beetje het zelfde als je kut in je vel zit en gaat veel drinken kan je ook behoorlijk depressief worden geloof ik
Ik ga er niet eens op in Krea.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:33 schreef Kreator het volgende:
Ja, idd. Sorry Bateman! Al die spookverhalen ook. LSD is gewoon beter dan lucht ademen. Minder gevaarlijk ook! Ik ben echt donders blij dat er geen gevaren aan vastkleven.
Vandaar ook al die mensen die in psychose zijn geraakt na LSD, en jij een babysitter nodig had tijdens je trip. Logisch.
Wat jij wil.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Doe maar niet. Je verliest. En je faalt.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Doe maar niet. Je verliest. En je faalt.
...ga je als ik zo nee zeg vertellen 'dat je er niet over kunt oordelen als je het niet hebt geprobeerd...' ?quote:
Mja naar het schijnt werkt XTC minder goed op mensen die niet graag de controle verliezen omdat ze zich gaan verzetten tegen het effect, Wel netjes hoe je er mee omgaat / omgingquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een pilletje heb ik nooit problemen mee gehad. Maar ik ben dan ook iemand die bewust op de klok kijkt wanneer ik er een neem, zodat ik weet hoelaat het was en dus niet gelijk als ik denk "mwah, ik neem er nog eens een" dat ook doe, terwijl er veel te korte tijd tussen zit. Heb nooit gehallucineerd ook van XTC, heb dat wel eens meegemaakt met anderen. Ik heb gewoon geprobeerd er altijd zo verstandig mogelijk mee om te gaan en ben ook nooit fout gegaan van de drugs.
de liefde druipt van de murenquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:36 schreef ChocolateGiddyUp het volgende:
Wat een vriendelijkheid hier de laatste tijd
Nou, daar heb ik geen last van hoor.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:37 schreef Difficult het volgende:
[..]
Mja naar het schijnt werkt XTC minder goed op mensen die niet graag de controle verliezen omdat ze zich gaan verzetten tegen het effect
Je hoopt dat hij dat zegt hequote:Op woensdag 23 juni 2010 10:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
...ga je als ik zo nee zeg vertellen 'dat je er niet over kunt oordelen als je het niet hebt geprobeerd...' ?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |