bij je vriendinnetje?quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:51 schreef Nouk84 het volgende:
Misschien ben ik 24 juli wel in Arnhem. Maar niet op de meet
ja dat kan.... ik heb helaas geen Wikirechten.....en kan dus alleen de OP in dit topic aanpassen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:52 schreef Rifoki het volgende:
24 juli onder voorbehoud @ meet, mag dat ook?
Hi Klutsquote:Op woensdag 23 juni 2010 08:58 schreef Kluts het volgende:
Goedemorgen.
Ik "geniet" ook van het lekkere weer.
Vanachter mijn bureau.
Ja, wederom aan het werk, of eigenlijk op mijn werk, of eigenlijk in het kantoor aanwezig waar mijn werk zit, ofzeaux.quote:
aa goshiequote:Op woensdag 23 juni 2010 09:00 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik naar buiten kijk zie ik in de verte mensen van de natuur genieten
a troost je... je kan vanmiddag een broodje mario halenquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:00 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja, wederom aan het werk, of eigenlijk op mijn werk, of eigenlijk in het kantoor aanwezig waar mijn werk zit, ofzeaux.
zoek je nog s-type? zag er net 1 op executieveiling staan. moet je er wel een beetje voor werken (opnieuw rdw papieren aanvragen e.d.) maar hij gaat zeker heel goedkoop worden...quote:
Als ik naar buiten kijk zie ik een stel wegwerkers die net als ik moeten werken.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:00 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik naar buiten kijk zie ik in de verte mensen van de natuur genieten
Een broodje Mario. Dat is een van de Utregse dingen die ik nog nooit geproefd heb.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
a troost je... je kan vanmiddag een broodje mario halen
Nah, het is woensdag he, die is al dicht voor ik weer in Utrecht ben.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
a troost je... je kan vanmiddag een broodje mario halen
Goedemorgen Tal !quote:
Daar moeten we dan maar gauw verandering in brengen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een broodje Mario. Dat is een van de Utregse dingen die ik nog nooit geproefd heb.
Maar zelfs in Apeldoorn kennen ze het.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:07 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Daar moeten we dan maar gauw verandering in brengen.
Het is ernstig overrated.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een broodje Mario. Dat is een van de Utregse dingen die ik nog nooit geproefd heb.
Ze mag ook andere Utregse dingen proeven van je?quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:07 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
quote:
Dat had je al eens gezegdquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, het is echt zo'n opgeklopte lokale hype, ik vond er werkelijk waar geen moer aan. Subways is ook al beter.
Droge broodjes met nauwelijks beleg. Naah. Niet mijn ding. Ik fiets er elke dag langs, elke dag mega-rijen. Snap er geen hol van. Rare Utreggers.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, het is echt zo'n opgeklopte lokale hype, ik vond er werkelijk waar geen moer aan. Subways is ook al beter.
Op kantoor heb je daar waarschijnlijk maar weinig last vanquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:01 schreef rival het volgende:
Ik hoop snel want ik ga solliciteren bij de Bam
Deal.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:07 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
quote:
Gelukkig hebben ze ook nog andere lekkere dingen in Utreg.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Discussie nog wel.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, wat raar dat ik in dezelfde discussie over hetzelfde onderwerp dezelfde mening heb, echt heel vreemd.
Eg wel !quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze ook nog andere lekkere dingen in Utreg.
Morgen moet ik naar culemborg, maar ik kom in Amsterdam te zitten... of dat z-o is.. jij zal het wetenquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:11 schreef Nouk84 het volgende:
Op kantoor heb je daar waarschijnlijk maar weinig last vanEn waar? Z-O?
Ik werd geroepen?quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij maakt er een discussie van. Die was er namelijk niet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, wat raar dat ik in dezelfde discussie over hetzelfde onderwerp dezelfde mening heb, echt heel vreemd.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
In Amsterdam is alles zogenaamd beter. Maar de beste bakker ever zit alsnog gewoon vlakbij Apeldoorn in Voorst. Bakker Bril.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:13 schreef HeatWave het volgende:
http://www.ciro1939.nl
Dit is pas een bijzondere broodjes(lunch)zaak.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Jij maakt er een discussie van. Die was er namelijk niet.
Zo zweert een ander bij boerenkool. En dat vind ik niet te vreten. Nou lekker belangrijk. Hij vind het lekker (en zoals je ziet bij Q. zijn er meer die het lekker vinden aangezien er rijen staan).
Dat gezeik.
Er zullen ongetwijfeld meer kantoren van de BAM in Amsterdam zijn, maar ik heb er naast 1 in Z-O gewerkt. Op de paasheuvelweg.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:13 schreef rival het volgende:
Morgen moet ik naar culemborg, maar ik kom in Amsterdam te zitten... of dat z-o is.. jij zal het weten
quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
In Amsterdam is alles zogenaamd beter. Maar de beste bakker ever zit alsnog gewoon vlakbij Apeldoorn in Voorst. Bakker Bril.
Sure zo zou ik het ook doenquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je vindt dit bitchy toontje zelf niet 10 keer meer gezeik dan mijn mening erover?
Zelfkennis, het is niet voor iedereen weggelegd.
Sorry hoor, maar je maakt er ook zelf een groter punt van.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je vindt dit bitchy toontje zelf niet 10 keer meer gezeik dan mijn mening erover?
Zelfkennis, het is niet voor iedereen weggelegd.
Nee hoor eet liever een broodje kip bij opaquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
In Amsterdam is alles zogenaamd beter.
Nee das bitchy!quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar je maakt er ook zelf een groter punt van.
Dus Tally heeft een punt.
z-o zou ik wel blij mee zijn!quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Er zullen ongetwijfeld meer kantoren van de BAM in Amsterdam zijn, maar ik heb er naast 1 in Z-O gewerkt. Op de paasheuvelweg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's drop some acid and go to a titty bar.
Ik eet liever de nasi van Opaquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:16 schreef rival het volgende:
[..]
Nee hoor eet liever een broodje kip bij opa
Ja, ik begrijp je punt. Je bent nu echt aan het drammen hoor.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan hoor, de beste restaurants zitten ook niet in Amsterdam, maar ik heb Mario dan daadwerkelijk zelf geprobeerd, dan vind ik dat je een mening mag hebben toch?.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:17 schreef PBateman1978 het volgende:
Stiekem probeer ik gewoon een nieuw ''discussiepunt'' aan te kaarten.Dat zijn twee punten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stiekem probeer ik gewoon een nieuw ''discussiepunt'' aan te kaarten.Goed onderwerp!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben voor.
For great justice!
Stiekem probeer ik gewoon een nieuw ''discussiepunt'' aan te kaarten.Wat wil je erover kwijt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
Wat nou, 'zogenaamd'?quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
In Amsterdam is alles zogenaamd beter.
Het is zeker weer die tijd van de maand he?quote:
Ja zijn meningquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:18 schreef rival het volgende:
Heatwave geeft toch gewoon zijn mening over Mario?
ik vind je ook een beetje Bitchy Tally
Bie ons op de Vale ouwe Q, IS alles beter.quote:
Nou! Was dat maar zoquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is zeker weer die tijd van de maand he?
quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Bie ons op de Vale ouwe Q, IS alles beter.
Mijn z.... erm, tsja.... ik weet het ff niet, ik ga koffie halen.quote:
Flesje water voor mij a.u.b.!quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Mijn z.... erm, tsja.... ik weet het ff niet, ik ga koffie halen.
Kom hier zal ik je ff bij je reet bij homoquote:
Heb jij die shotjes van Redbull wel eens geprobeerd? Zo ja, is het wat?quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:22 schreef Kluts het volgende:
Ik heb echt een blikje redbull nodig vandaag om de dag door te komen.
oke herhaal dat ff maar dan zodat ik kan lezen wat je bedoeldquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Kom hier zal ik je ff bij je reet bij homo
Ik zou "HHMMMPPFFFGGHMMMPPFFF" wel iets vinden wat je erover kwijt wil.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:20 schreef PBateman1978 het volgende:
Mijn z.... erm, tsja.... ik weet het ff niet, ik ga koffie halen.
Je bent niet verplicht in dit topic te verblijven, HW.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:23 schreef HeatWave het volgende:
De sfeer is sowieso al lekker de laatste tijd hier.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je bent niet verplicht in dit topic te verblijven, HW.
*zucht*quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:23 schreef rival het volgende:
[..]
oke herhaal dat ff maar dan zodat ik kan lezen wat je bedoeld
Haha scherp ! Uiteraard !quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik zou "HHMMMPPFFFGGHMMMPPFFF" wel iets vinden wat je erover kwijt wil.
Nee, nog nooit. Heb een paar jaar geleden wel een keer een voorloper daarvan gehad, was een glazen flesje waar ongeveer de cafeine van 15 koppen koffie in zat ofzo.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Heb jij die shotjes van Redbull wel eens geprobeerd? Zo ja, is het wat?
quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij loopt toch te huilen dat je de sfeer niks vindt?
En jij loopt daar weer over te huilen. Als we nou allemaal stoppen met huilen, dan kunnen we weer verder.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:25 schreef RealZeus het volgende:
Jij loopt toch te huilen dat je de sfeer niks vindt?
Oh ?quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:26 schreef HeatWave het volgende:
Het was hier gisteren ook al weer keihard rellen etc
Ja zoiets heb ik ook wel gehad ja. Van die ampullen. Alleen die ik kreeg kwamen uit het illegale circuit dus wat er in zat weet ik niet preciesquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, nog nooit. Heb een paar jaar geleden wel een keer een voorloper daarvan gehad, was een glazen flesje waar ongeveer de cafeine van 15 koppen koffie in zat ofzo.
Ik vond het goor en werd er niet wakkerder van.
Gast. Doe eens rustig. Heb je last van je manstruatie of zo?quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zeiken, janken, ik doe nogal wat vandaag he?
Het was hier gisteren ook al weer keihard rellen etc, en dan ben IK degene die zeikt?
Keihard rellen? Gister? Ik heb niks meegekregen hoor.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zeiken, janken, ik doe nogal wat vandaag he?
Het was hier gisteren ook al weer keihard rellen etc, en dan ben IK degene die zeikt?
Ik vind dat er elke dag een samenvatting met de rellen van die dag moet worden rondgestuurd!quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Oh ?
Waarom mis ik dat soort dingen altijd.
Ik heb het nagelezen. (Ja, ECHT!quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:26 schreef PBateman1978 het volgende:
Oh ?
Nou loop jij weer te huilen over het feit dat ik loop te huilen omdat HW zit te huilen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En jij loopt daar weer over te huilen. Als we nou allemaal stoppen met huilen, dan kunnen we weer verder.
Missen?quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Oh ?
ja, ik weet wel wat jij bedoelt, van die Ephedra-capsules heet dat geloof ik. Ik heb ze ooit wel eens gehad maar vond het effect te matig.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja zoiets heb ik ook wel gehad ja. Van die ampullen. Alleen die ik kreeg kwamen uit het illegale circuit dus wat er in zat weet ik niet precies
Maar een soort van high werd ik er wel van![]()
Leuk van die vrienden
Nee, het valt je niet meer op, dat is het.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Oh ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |