Het is ook maar code geel, Belgie en Duitsland hebben met nagenoeg dezelfde temperaturen oranje. het knmi waarschuwt sowieso minder snel dan andere landen, maar toch zeurt iedereen hier altijd het hardst over waarschuwingen e.d en weeralarmen.quote:
in Frankrijk staat ook wel elke dag een departement op geel.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:36 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Het is ook maar code geel, Belgie en Duitsland hebben met nagenoeg dezelfde temperaturen oranje. het knmi waarschuwt sowieso minder snel dan andere landen, maar toch zeurt iedereen hier altijd het hardst over waarschuwingen e.d en weeralarmen.
Toen ik nog in de VS woonde was er bijna elke dag wel een weather advisory of warning.
Woensdag, dat is nog een week vooruit!quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:11 schreef Jor_Dii het volgende:
Vanaf woensdag weer wind uit het zuiden en opnieuw temperaturen boven de 30 graden
zie in de eerste prognosekaarten toch hele andere getallen. En een laagdrukgebied op de noordzee vlak boven ons.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:11 schreef Jor_Dii het volgende:
Vanaf woensdag weer wind uit het zuiden en opnieuw temperaturen boven de 30 graden
KNMI gaat ook nog steeds uit van flink warm weer volgende week:quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:55 schreef dimage het volgende:
[..]
zie in de eerste prognosekaarten toch hele andere getallen. En een laagdrukgebied op de noordzee vlak boven ons.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De verwachting verder is tot nu toe temperaturen rond de 25 graden rest van de week.quote:Dinsdag komen we onder invloed van een volgende uitloper van het Azorenhoog en lopen de temperaturen rap op tot waarden rond 30 graden.
Spanje heeft er vandaag 8 op geel. Allemaal vanwege de temperatuur.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
in Frankrijk staat ook wel elke dag een departement op geel.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:09 schreef Frutsel het volgende:
die megaplaatjes en auto-verkleiningen laten mijn oude werkpc bijna vastlopen
op mijn werk hier is fok geblokkeerdquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:09 schreef Frutsel het volgende:
die megaplaatjes en auto-verkleiningen laten mijn oude werkpc bijna vastlopen
quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:49 schreef Dulk het volgende:
[..]
op mijn werk hier is fok geblokkeerden zit er dus via een proxy op, waardoor de helft van de scripts niet werkt en de plaatjes niet verkleinen
19 graden hier volgens het airco displayquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
en ik dacht dat ik het slecht had
je hebt vast wel airco
1 dag, dan mag je blij zijn waar je woont, hier al enkele dagen achter elkaar, nu weer 31°C en voor morgen verwachten ze 36°C.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:49 schreef ethiraseth het volgende:
Woestijnklimaat?jezus zeg, het is ook 1x een dag boven de 30 graden.
En de rest!! Hier is het al een paar dagen boven de 30 en geen druppel regen....quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:49 schreef ethiraseth het volgende:
Woestijnklimaat?jezus zeg, het is ook 1x een dag boven de 30 graden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |