Dat cape-kaartje is gewoon kut voor Zeeland, dan heb je zulk warm weer gehad enquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:54 schreef aloa het volgende:
Er wordt idd flink wat neerslag verwacht.
Neerslag en Cape/Lifted kaartje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er is pas nog een stuk van het knmi gepost in dit topic dat het rivierenverhaal onzin is.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:16 schreef ACT-F het volgende:
De eerste pluk die ten zuiden van mij (Goor) dreef was intensief, een onophoudelijk gerommel, veel inslagen per minuut, maar het bleef hier vrijwel droog. Hopen dat de volgende pluk net zo intensief wordt, dan krijg ik de volle laagMaar ik vrees dat het Twentekanaal roet in het eten gooit, zoals gewoonlijk
Whehehe, vuurwerk...quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:06 schreef ACT-F het volgende:
Het rommelt en flitst hier in Twente. Laat het vuurwerk maar komen
Ten zuiden van mij was het even kort maar krachtig. Vuurwerk was er, maar voor mij op een afstandquote:
volgende week...quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:27 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik dacht dat het 37 zou worden....
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:27 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:27 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Nou wat extreem..quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:59 schreef aloa het volgende:
waarschuwing voor donderdag en vrijdag.
Extreme Hitte Temperaturen tussen 30 en 32 graden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
voor Nederland wel, zeker als het voor het eerst in het jaar is.quote:
is nog ver weg, maar zag er inderdaad nogal warm uit....quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:11 schreef Jor_Dii het volgende:
Vanaf woensdag weer wind uit het zuiden en opnieuw temperaturen boven de 30 graden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |