Heerlijk, ten voeten uit mijn Heatseekerquote:Op woensdag 23 juni 2010 06:07 schreef Heatseeker het volgende:
Dames, dames.
Niet vechten, ik heb genoeg voor jullie beiden.
Ooh, dan kun je mij dus ook wel delen met iemand anders? Happy happy joy joy.quote:Op woensdag 23 juni 2010 06:07 schreef Heatseeker het volgende:
Dames, dames.
Niet vechten, ik heb genoeg voor jullie beiden.
Maar natuurlijk!quote:Op woensdag 23 juni 2010 06:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Goed van je dat je meteen mijn PI-commando opvolgt.
Ren en Stimpyquote:Op woensdag 23 juni 2010 06:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ooh, dan kun je mij dus ook wel delen met iemand anders? Happy happy joy joy.
Nee, zo ben jij niet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 06:10 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ren en Stimpy.
Zo ben ik dan ook wel weer.
En nu faal je weer.quote:
Correct en tevens juist.quote:Op woensdag 23 juni 2010 06:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, zo ben jij niet..
Was jouw UI bij je vorige account trouwens ook niet van Ren & Stimpy?
Ooow Ren en Stimpyquote:Op woensdag 23 juni 2010 06:10 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ren en Stimpy.
Zo ben ik dan ook wel weer.
Het went vanzelf wel. Ik ben er inmiddels zo aan gewend dat het leeg voelt als ik post zonder een PI.quote:Op woensdag 23 juni 2010 06:14 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Oeh, vergeten,..moet er nog een gewoonte van maken he
Hihi ja he,..soms kan je impulsen niet onderdrukken en dan laat je zo af en toe een steekje vallenquote:Op woensdag 23 juni 2010 06:17 schreef Heatseeker het volgende:
Ik vergeet het soms, maar dan is het mijn garp zo leuk dat ik te snel wil posten.
Ja, maar ik zal hem nog wel een keer sturen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 06:18 schreef Chowi het volgende:
Heb ik al antwoord gekregen op mijn laatste PM trouwens, HS?
En zo veel steekjes heb ik niet. Dus ik moet opletten dat ik er niet te veel laat vallen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 06:18 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Hihi ja he,..soms kan je impulsen niet onderdrukken en dan laat je zo af en toe een steekje vallen
joh, anders gaan we gezellig samen zoeken mochten ze in een hoogpolig tapijtje vallenquote:Op woensdag 23 juni 2010 06:20 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
En zo veel steekjes heb ik niet. Dus ik moet opletten dat ik er niet te veel laat vallen.
Volgens mij heb ik ze op het naturisten strand laten vallenquote:Op woensdag 23 juni 2010 06:21 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
joh, anders gaan we gezellig samen zoeken mochten ze in een hoogpolig tapijtje vallen
Hihihi,...gaan we kuilen graven saampjes. En daarna van die druip kasteeltjes inmekaar flatsenquote:Op woensdag 23 juni 2010 06:22 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ze op het naturisten strand laten vallen.
Whehe.quote:Op woensdag 23 juni 2010 06:23 schreef Chowi het volgende:
Ik realiseer me ineens dat we een beetje offtopic gaan.
Goed plan.quote:Op woensdag 23 juni 2010 06:24 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Hihihi,...gaan we kuilen graven saampjes. En daarna van die druip kasteeltjes inmekaar flatsen![]()
En als we het warm krijgen van alle inspanning nemen we een lekkere frisse duik
For teh lulz.quote:Op woensdag 23 juni 2010 06:31 schreef Chowi het volgende:
Ik zie de meerwaarde van zandkastelen bouwen niet echt in.
En het praktisch nut evenmin.
(Hihi, dat rijmt.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |