Ik voel me nooit zo op mijn gemak op zulke locaties. En gebruik eens PI's.quote:Op woensdag 23 juni 2010 05:52 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Met moeite, maar goed, ik vergeef het je,....maar het blijft moeilijk(en nee, ik wil er niet over praten)![]()
Kom op Chowi!!! we gaan!!!
Joa. Maar echt je hoeft je er niet voor te schamen hoor. Er zijn meerdere vrouwen met van die lippen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 05:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Haha, nou, zo gek vind ik dat nog niet. Ik bedoel, heb je mijn schaamlippen wel eens gezien?!
Ok, zullen we nu weer net doen alsof we een verliefd stel zijn?quote:Op woensdag 23 juni 2010 05:55 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Joa. Maar echt je hoeft je er niet voor te schamen hoor. Er zijn meerdere vrouwen met van die lippen.
Mwah, ben nu eenmaal zo opgevoed dus heb er geen moeite meequote:Op woensdag 23 juni 2010 05:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik voel me nooit zo op mijn gemak op zulke locaties. En gebruik eens PI's.
Jouw ouders zijn nudisten?quote:Op woensdag 23 juni 2010 05:56 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Mwah, ben nu eenmaal zo opgevoed dus heb er geen moeite mee![]()
Pl's?
This statement is confirmed by Chowi.quote:Op woensdag 23 juni 2010 05:57 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Mannen kunnen toch maar 1 ding tegelijk?
De teloorgang van de PI.quote:Op woensdag 23 juni 2010 05:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jouw ouders zijn nudisten?
En ja, PI's. Vraag HS maar even naar het linkje van het topic over de teloorgang ervan.
Kloptquote:Op woensdag 23 juni 2010 05:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jouw ouders zijn nudisten?
En ja, PI's. Vraag HS maar even naar het linkje van het topic over de teloorgang ervan.
Ik ben speciaal, althans dat zegt mijn moeder altijd.quote:Op woensdag 23 juni 2010 05:57 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Mannen kunnen toch maar 1 ding tegelijk?
Hehe, misschien FOK! je gewoon niet actief genoeg om dat te weten.quote:Op woensdag 23 juni 2010 05:58 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Klopt![]()
Ik Fok! al een paar jaar,..maar van Pl's heb ik dan gemist denk ik,..
This is relevant to my interest, but not your parents silly.quote:Op woensdag 23 juni 2010 05:58 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Klopt![]()
Ik Fok! al een paar jaar,..maar van Pl's heb ik dan gemist denk ik,..
Je hebt bepaalde scholen die ook alleen maar voor speciale mensen zijn. Misschien bedoelt ze dat soort speciaal.quote:Op woensdag 23 juni 2010 05:59 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik ben speciaal, althans dat zegt mijn moeder altijd.
Ik Fok! dagelijksquote:Op woensdag 23 juni 2010 05:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hehe, misschien FOK! je gewoon niet actief genoeg om dat te weten.
Maar ik kan wel rukken en typen tegelijkquote:Op woensdag 23 juni 2010 06:01 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je hebt bepaalde scholen die ook alleen maar voor speciale mensen zijn. Misschien bedoelt ze dat soort speciaal.
Foto ter illustratie:
[ afbeelding ]
Graag gedaan hoor. Omdat je zo blij bent krijg je nog een extraquote:Op woensdag 23 juni 2010 06:00 schreef Heatseeker het volgende:
Kut door dat stomme geouwehoer zit ik nu al boven de 7k aan posts.
Bedankt hoor.
PI's zijn dus die icoontjes die je kunt kiezen voor linksbovenaan je post. Gewaardeerde users gebruiken ze.quote:Op woensdag 23 juni 2010 06:02 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Ik Fok! dagelijksen heb al meerdere accounten gehad(WW steeds kwijtgeraakt enzo
).
Heb ff op de link geklikt maar het is te laat/vroeg om te lezen wat ze bedoelen met Pl's
Ik bloos.quote:Op woensdag 23 juni 2010 06:04 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor. Omdat je zo blij bent krijg je nog een extravan mij !
Moet je iets van 'm ofzo?quote:Op woensdag 23 juni 2010 06:04 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor. Omdat je zo blij bent krijg je nog een extravan mij !
Aaah ok, snap het! Tja nooit zo aan gedaan. Enkel als ik een topic opende maar dat komt niet zoveel voorquote:Op woensdag 23 juni 2010 06:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
PI's zijn dus die icoontjes die je kunt kiezen voor linksbovenaan je post. Gewaardeerde users gebruiken ze.
Ja, zit al een hele tijd achter hem aan, de schatquote:
Goed van je dat je meteen mijn PI-commando opvolgt.quote:Op woensdag 23 juni 2010 06:06 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Ja, zit al een hele tijd achter hem aan, de schat
(oeps, mn Pl vergeten,..bij deze even bijwerken dus)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |