Nee, in de keukenkast naast de pindakaas.quote:Op woensdag 23 juni 2010 06:58 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Dan laat hem maar lekker in de kast staan. Toch wel zo een vitrinekast met spotjes?
Ja! Kom, anders gaan we ff bij hem slijmenquote:Op woensdag 23 juni 2010 06:59 schreef Heatseeker het volgende:
Als murp deze open laat, dan is het mijn favo mod 4evah.
Hoe presteer je dat dan in godsnaam?quote:Op woensdag 23 juni 2010 06:59 schreef Samson_en_Gert het volgende:
[..]
Nee. Niet eens bier. Ik rook en drink niet.
Alleen koffie ben ik aan verslaafd. (Cafeïne is ook maar een drugs).
quote:Op woensdag 23 juni 2010 06:59 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Nee, in de keukenkast naast de pindakaas.
Murp is daar niet gevoelig voor.quote:Op woensdag 23 juni 2010 07:00 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Ja! Kom, anders gaan we ff bij hem slijmen
HEY!, dat is een juist een eer. De pindakaas is heilig hier.quote:Op woensdag 23 juni 2010 07:01 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Mijn knuffel,...zomaar dumpen naast de pindakaas, hoe durf je!
Of is t Calvé? Dat maakt het nog een beetje dragelijk,..
Ja, verdomme nu moet ik weer rukken.quote:Op woensdag 23 juni 2010 07:04 schreef Chowi het volgende:
[ afbeelding ]
Te weinig plaatjes in dit topic.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 07:05 schreef Chowi het volgende:
Ik zat er ook net aan te denken om te gaan masturberen.
Geen idee. Ik heb het wel vaker. Ik slaap meestal 16 uur per dag en soms dus ineens 35 uur achter elkaar. Ben er al heel vaak mee bij de huisarts geweest, maar die weet ook niets. Ziekenhuis kon ook niets vinden.quote:Op woensdag 23 juni 2010 07:01 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hoe presteer je dat dan in godsnaam?. Is mij nog nooit gelukt iig.
Hoi m.quote:Op woensdag 23 juni 2010 07:06 schreef murp het volgende:
*fap fap fap*
De mijne ligt bij HS.quote:
Ik wil wel het werk van je vibrator overnemen...quote:
Zet hem op de wasmachine, en zet je wasmachine op maximale toeren.quote:
Hollands Spoor?quote:
Het lijkt me ook niet echt gezond. Maar misschien heb jij gewoon een heel uitputtend leven ofzo? In combinatie met weinig energie?quote:Op woensdag 23 juni 2010 07:06 schreef Samson_en_Gert het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb het wel vaker. Ik slaap meestal 16 uur per dag en soms dus ineens 35 uur achter elkaar. Ben er al heel vaak mee bij de huisarts geweest, maar die weet ook niets. Ziekenhuis kon ook niets vinden.
Helpt niet bij mijquote:Op woensdag 23 juni 2010 07:07 schreef Samson_en_Gert het volgende:
[..]
Ik wil wel het werk van je vibrator overnemen...![]()
HS, HS, HS, HS.quote:Op woensdag 23 juni 2010 07:08 schreef Samson_en_Gert het volgende:
[..]
Hollands Spoor?![]()
Neem je dat ding mee met de trein dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |