Yups. lekkerquote:
Drank is drank. En iedere manier van verspilling of ongelukjes is zondequote:Op woensdag 23 juni 2010 06:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mijn ex gooide met Oud & Nieuw dus die Prosecco om. Ik moest me inhouden om niet boos te worden.. En toen ik me dat bedacht, realiseerde ik me hoe sneu dat eigenlijk was.
Maar ja, het was dure Prosecco en ik had het gekocht.. En als je bedenkt dat er maar 5 glazen uitgaan... tja.
True enough. Hihi, ookal zo'n drankorgel.quote:Op woensdag 23 juni 2010 06:50 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Drank is drank. En iedere manier van verspilling of ongelukjes is zonde
Ik heb een lichtelijke traumatische ervaring van jenever.quote:Op woensdag 23 juni 2010 06:49 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Yups. lekker.
Ik ga nauwelijks naar de kroeg of zo,..maar áls ik ga,dan bestel ik er meestal maar 3 of 4 tegelijk. Drinkt zo snel weg he en dan blijf je om de 2 min bestellen.
Mensen kijken dan wel ff stom en ook moet ik m'n id laten zien bla bla,....ach ze vinden er maar wat ze willen
[Thuis] en [buiten].quote:
Wat een trauma, ze hadden je kruidnagel moeten gevenquote:Op woensdag 23 juni 2010 06:52 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik heb een lichtelijke traumatische ervaring van jenever.
Toen ik nog een Heatseekertje was, had ik een keer kiespijn, en toen zeiden mijn ouders hier heb je wat jenever moet je even mee spoelen en daarna weer uitspugen, dat verdoofd goed. En ik doorslikken natuurlijk. Mijn arme keeltje stond 5 minuten in de fik ervan.
Ik eeeh lust wel wat jaquote:Op woensdag 23 juni 2010 06:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
True enough. Hihi, ookal zo'n drankorgel.
Dank, ik zet hem in de kast.quote:Op woensdag 23 juni 2010 06:53 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Wat een trauma, ze hadden je kruidnagel moeten geven![]()
Dikke knuf voor jou!
Snel het topic volposten.quote:
Gebruik je drugs?quote:Op woensdag 23 juni 2010 06:55 schreef Samson_en_Gert het volgende:
Ik ging maandag om 17 uur slapen en werd vannacht om 4 uur 's ochtends weer wakker.![]()
Heb ik 35 uur geslapen.Ik begrijp er niets van, maar ik zie op mijn horloge dat het woensdag is en niet dinsdag.
![]()
Werkgever maar bellen dat ik me een hele dag verslapen heb.
Wel krap bij kas, maar doorverkopen daar ben ik niet zo van.quote:Op woensdag 23 juni 2010 06:55 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Nah, je mag hem ook verkopen hoor mocht je krap bij kas zitten
Whehehe.quote:Op woensdag 23 juni 2010 06:55 schreef Samson_en_Gert het volgende:
Ik ging maandag om 17 uur slapen en werd vannacht om 4 uur 's ochtends weer wakker.![]()
Heb ik 35 uur geslapen.Ik begrijp er niets van, maar ik zie op mijn horloge dat het woensdag is en niet dinsdag.
![]()
Werkgever maar bellen dat ik me een hele dag verslapen heb.
Dan laat hem maar lekker in de kast staan. Toch wel zo een vitrinekast met spotjes?quote:Op woensdag 23 juni 2010 06:56 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Wel krap bij kas, maar doorverkopen daar ben ik niet zo van.
Nee. Niet eens bier. Ik rook en drink niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |